Ja, gefeliciteerd met het kampioenschap Brainz , Mentos , yoxxx , JPdeJager, ik hoop dat we het jullie komend seizoen wel wat lastiger kunnen maken dan dit erg matige seizoen van PSV, waarin beschamend genoeg geen enkele topper gewonnen werd. Hopelijk waren dit slechts de opstartproblemen van het inslijpen van een nieuw systeem plus alle omstandigheden (blessures, corona etc.). Niet heel veel vertrouwen in komend seizoen, zeker niet daar JdJ nog steeds de portomonnee mag vasthouden en ik niet geheel overtuigd ben van het systeem van Schmidt plus zijn voorkeur voor bepaalde spelers, maar ergens diep van binnen zit nog een klein sprankje hoop en vertrouwen dat het komend seizoen wel gaat lopen, en dat eindelijk eens de juiste aankopen worden gedaan. [edit: oeps, Tegengas nog vergeten, ook gefeliciteerd ;)).
 
Laatst bewerkt:
Dank heren, sportief!

Ik hoop ook op een spannender seizoen volgend jaar. Moet ook zeggen dat de euforie bij mij echt ontbreekt doordat het al lang beslist was.

Volgend jaar maar weer een De Graafschap-scenario! Maar dan met Ajax aan de goede kant van de score.
 
Vooruit dan.
Brainz, Mentos, Tegengas, yoxxx, JPdeJager gefeliciteerd.
Volgend seizoen hoop ik dat de concurrentie (met name PSV) het jullie wat lastiger maakt. Maar uiteraard terecht kampioen, want je moet beter presteren dan de rest en dat heeft ajax uiteraard gedaan.

Omdat PSV zo matig heeft gespeeld (zelfs als ze wonnen) dit seizoen had ik me al wat eerder neergelegd bij dit scenario en derhalve kan ik er ook wel mee leven.
 
En Q - je bent uiteraard altijd welkom om het mee te komen vieren met een biertje. <3

Als Jet airways niet failliet was sprong ik nog liever voor een 777-300 neer dan jullie feliciteren :speechless::ROFL: Al waren jullie in januari al kampioen en gaat dit scenario zich aankomende 10 jaar helaas ook herhalen ik vertik het jullie te feliciteren :ROFL:

#badloserQ
 
Als Jet airways niet failliet was sprong ik nog liever voor een 777-300 neer dan jullie feliciteren :speechless::ROFL: Al waren jullie in januari al kampioen en gaat dit scenario zich aankomende 10 jaar helaas ook herhalen ik vertik het jullie te feliciteren :ROFL:

#badloserQ
Lul niet, jij bent vaak de allereerste. ;)
Az heeft de bekende feestdagen dip waar ze niet meer uit komen, PSV zal wel wankel blijven tot augustus, ajaks zal hun potjes met dik kwaliteit of geluk winnen, 2020 is te voorspelbaar tot de zomer helaas. dus gefeliciteerd
 
Felicitaties voor zowel de openlijke als de geheime ajaxfans op dit forum. Voor ons en voor de titelstrijd jammer dat PSV het na de winterstop zo liet liggen. Volgend jaar hopelijk met meer spanning, en met een andere kampioen.
Het was vooral dat in de „topmaand“ het bij PSV niet liep. Net de belangrijkste spelers afwezig, net niet in vorm. Die maand heeft denk ik er ook voor gezorgd dat het seizoen zo spanningsloos afliep. En waar bij een evenredige verdeling van de topwedstrijden een team over een heel seizoen in vorm moet zijn, volstond nu eigenlijk die maand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan