Teamspirit
Trainer Coach
U bent sprakeloos?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Daarom speelt hij ook in frankrijk bij een subtopper. Dat is geen niveau wat ajaks moet nastreven. Wel prima voor ons.
Volgens Ajacieden op X heeft hij zich de afgelopen twee jaar ontwikkeld tot een kruising tussen Zidane en Roberto Carlos. Maar dan beter.Dat zegt natuurlijk niet álles, Jerdy Schouten speelde ook voor Bologna voordat wij hem kochten. Maar als ik af ga op het laatste seizoen van Pablo bij ons dan denk ik niet dat we er heel bang van moeten worden.
En in Footbal Manager op de computer..Volgens Ajacieden op X heeft hij zich de afgelopen twee jaar ontwikkeld tot een kruising tussen Zidane en Roberto Carlos. Maar dan beter.
Ze stromen in in de 2e voorronde van de 3 toch? Dus potentieel na deze nog 1 ronde?Mogelijk tegenstanders Ajax in de voorronde Europa Laugue:
Ružomberok (Slowakije)/FC Tobol (Kazachstan), Kilmarnock FC (Schotland), Silkeborg IF (Denemarken), FK Vojvodina (Servië) en KF Llapi (Kosovo)/Wisla Krakau (Polen). Nog niet eerder speelde Ajax in Europees verband tegen een van deze teams.
Kun je nagaan hoe diep Ajax gezonken is.
Ja.Ze stromen in in de 2e voorronde van de 3 toch? Dus potentieel na deze nog 1 ronde?
Toch is Rosario geen verkeerde aankoop. Niet de verlosser, maar in een juiste rol en goede aanvulling er naast kan het een prima speler zijn.Balen dat Ajax met Rosario en Weghorst beslag heeft gelegd op kampioenschap voor komend seizoen. Ik verlang naar Mislintat![]()
Toch is Rosario geen verkeerde aankoop. Niet de verlosser, maar in een juiste rol en goede aanvulling er naast kan het een prima speler zijn.
Voor PSV goede zaak, Weghorst in Brobbey uit!!
Dan zal Brobbey wel vertrekken denk ik.
Dat weet ik nog niet. Ik verwacht eerder dat Akpom vertrekt.
Dan zal Brobbey wel vertrekken denk ik.