Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Kop spreekt nu over 'verrassen'. Maarre help mij even, gaat Brobbey dan weg?Ajax "wil stunten" met Weghorst, aldus nu.nl..
Zo bijzonder is ie toch niet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Kop spreekt nu over 'verrassen'. Maarre help mij even, gaat Brobbey dan weg?Ajax "wil stunten" met Weghorst, aldus nu.nl..
Zo bijzonder is ie toch niet?
Als je t artikel opent, staat er toch nog stunten.Kop spreekt nu over 'verrassen'. Maarre help mij even, gaat Brobbey dan weg?
Is 1u geleden geupdate, ook t artikel spreekt over verrassen.Als je t artikel opent, staat er toch nog stunten.
Althans, dat was eerder vanavond.
Akpom gaat waarschijnlijk weg
Akpom zou vertrekkenKop spreekt nu over 'verrassen'. Maarre help mij even, gaat Brobbey dan weg?
Het shirt.Ik zit Kroatië Portugal te kijken, en Sutalo is gewoon prima bezig, speelt simpel en doet z'n ding, en bij ajaks kon die niks Ligt het dan aan hem of gewoon de bijlmerclub
Rosario? Willen ze bij Ajax niet het niveau opkrikken of gaan ze opnieuw voor net niet voetballers..https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...ogische-ajax-transfer-kent-de-eredivisie.html
Verweij ziet Rosario wel naar Ajax vertrekken, in navolging van zijn coach.
Wel eigen jeugd. Kan ie dezelfde weg bewandelen als zijn oude mattie Bergwijn. Twee net-nieters herenigd. Ik zeg: doen! Wat jijRosario? Willen ze bij Ajax niet het niveau opkrikken of gaan ze opnieuw voor net niet voetballers..
Zijn laatste seizoen bij PSV viel al tegen? Daarna eerder achteruitgaanBergwijn was bij psv wel echt goed. Probleem van hem is dat ie zich niet verder heeft ontwikkeld..
In ieder geval niet beter gewordenZijn laatste seizoen bij PSV viel al tegen? Daarna eerder achteruitgaan
Als je voor een bepaalde club tekent dan ga je achteruitIn ieder geval niet beter geworden
Ja, Berghuis idem dito.Als je voor een bepaalde club tekent dan ga je achteruit
Het lijkt toch te gaan gebeuren. Als ik Ajax was pikte ik Jorrit Hendrix ook nog even op in Australië. Superduo, die twee.'Verweij ziet' -> totale onzin.
Mike is weliswaar de frikandel onder de sportjournalisten, hij heeft toch best vaak wel een primeur of een goeie inschatting.Het lijkt toch te gaan gebeuren. Als ik Ajax was pikte ik Jorrit Hendrix ook nog even op in Australië. Superduo, die twee.
Als Pablo daadwerkelijk richting Ajax gaat, hebben we een groot probleem. Top level speler.