Is er iemand met een VI Pro-account die dit kan lezen?

Want ik vraag me af hoe deze vriend die 35 is, Cruijff als mentor gehad kan hebben of dat het leuk gelul voor de buhne is.
Cruijff is in 2016 gestorven, toen was deze man dus 27.
Hij is (keepers) trainer sinds 2017. Denk dat dit niet om daadwerkelijk mentorschap gaat maar hem als voorbeeld hebben? (Maar heb geen pro, dus blijft t gissen)
 
Is er iemand met een VI Pro-account die dit kan lezen?

Want ik vraag me af hoe deze vriend die 35 is, Cruijff als mentor gehad kan hebben of dat het leuk gelul voor de buhne is.
Zijn filosofie, die gebaseerd is op vele passes om de tegenstander in beweging te brengen en te profiteren van de ruimtes die daardoor ontstaan, kent vele vaders. Farioli werkte samen met De Zerbi en noemde eerder onder anderen Marcelo Bielsa en Pep Guardiola als inspiratiebronnen. Wanneer we hem daar, als Nederlandse pers, naar vragen, noemt hij er nog één: 'Natuurlijk: Johan Cruijff, dat is duidelijk. Ik heb het al vaker gezegd: Cruijff is één van de voetbalmentoren die ik in mijn leven heb gehad, om het zo te noemen', vertelt Farioli
Het was dus een vraag van de Nederlandse pers of hij veel naar Cruijff heeft gekeken. Althans, zo lees ik het.
 
Cruijff is in 2016 gestorven, toen was deze man dus 27.
Hij is (keepers) trainer sinds 2017. Denk dat dit niet om daadwerkelijk mentorschap gaat maar hem als voorbeeld hebben? (Maar heb geen pro, dus blijft t gissen)

Bij de dames zal die het extreem goed doen.. Die zullen wel vaker ajaks gaan volgen als hij komt :geek:
 

Dit zegt ie over ons in het jeugdjournaal. Ik herhaal in het jeugdjournaal. Dit seizoen lijkt echt steeds meer op een simulatie van God.
Amsterdammers die over arrogant praten. Speciaal.
 
Ik heb hem doorgestuurd met een opmerking: "er springt er voor mij één zin uit; ik ben benieuwd of jij ziet welke zin dat is".

Ik kreeg al meteen de vraag of dat een trucje is om hem het hele stuk te laten lezen en de ellende opnieuw te beleven.

Helaas, betrapt. Mislukt. :(
Wat mij dan opviel dat die Kokkie (?) zo‘n nieuw shirt aanheeft, maar daar zelf zo‘n oud logo op heeft geplakt. :ROFL:
 
Die top 3:

1. De grootste afgang ooit in de Kuip: 6-0
2. Voor het eerst laatste in de geschiedenis...
3. Te kijk gezet door een stelletje amateurs

Eigenlijk alle 3 even erg?

Wij waren trouwens voor het laatst eerste in de geschiedenis ;)
Tja, grootste dieptepunt is mi het gedrag van de fans rondom de Arena, de nummer 4 van de lijst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan