Waarom krijgt Tagliafico geen rood?
Hij gaat bewust met zijn noppen bovenop de verdediger van AZ staan. Terecht dat AZ hier protesteert en belachelijk dat ze hiervoor geel krijgen.
 
Waarom krijgt Tagliafico geen rood?
Hij gaat bewust met zijn noppen bovenop de verdediger van AZ staan. Terecht dat AZ hier protesteert en belachelijk dat ze hiervoor geel krijgen.

Dat zal ik jou eens even uitleggen, forum-kameraad.

Ajax = KNJB.
De tweede letter in het woord waar J mee wordt afgekort is de 'o'. Die staat voor "omgekocht". Alles en iedereen bij de KNVB is omgekocht door Ajax.

Dit is geen ridicule complottheorie oid. Dit is echt. Kijk om je heen, man. Word wakker! It's time for change!
 
Dat zal ik jou eens even uitleggen, forum-kameraad.

Ajax = KNJB.
De tweede letter in het woord waar J mee wordt afgekort is de 'o'. Die staat voor "omgekocht". Alles en iedereen bij de KNVB is omgekocht door Ajax.

Dit is geen ridicule complottheorie oid. Dit is echt. Kijk om je heen, man. Word wakker! It's time for change!

Nou ben ik het niet altijd eens met ronaldinho, maar dit sloeg natuurlijk nergens op, die actie van Tagliafico.
 
Belachelijke actie idd. Bijna net zo belachelijk als alle posts van ronaldinho bij elkaar opgeteld.
Voor iemand die zichzelf Brainz noemt gebruik je deze in de laatste posts verdomd weinig.
Maar dat zegt nu meer over jou dan over mij.
Misschien moet je de actie van Tagliafico op een rustig moment eens terugkijken later deze week.
 
Terug
Bovenaan Onderaan