Van de 110 miljoen aankopen aan miskopen, krijgen ze toch wel 70 voor terug, lijkt mij. Dan eerst begrotingsgat dichten, bv 25 miljoen. Dan heb je 45 over. Kan je toch best wel 3 goede aankopen mee doen.

Heb meer schrik voor PSV. In het ergste geval gaan Baka, Boscagli, Benitez, Teze, Veerman, Dest (hij MOET blijven, vind ik), Lozano en Tillman weg.
Vind daar maar eens vervangers voor.
Blijf je zitten met vaste krachten als Til, Ramalho, Mauro en LdJ en een gigantisch dikke portemonnee.
(Terzijde: wat is dat een lelijk woord ‘portemonnee.’)
Serieuze vraag qua Dest; welk salaris zou psv maximaal mogen bieden dan wat jou betreft? Voor 3M/jaar ga ik mee. 6mio/jaar plus 10M overname zeker niet.
 

Rapportage is dus niet heel warm ontvangen als ik t zo lees.
Daar hebben we hem weer, Gerben Everts, directeur van Vereniging van Effectenbezitters.
Die vent gaat helemaal los over een onderwerp waar hij geen zak mee te maken heeft in zijn functie als directeur van die vereniging.
Wat zou daar nou toch achter zitten... hrm... hrm...

Oh... goh... óók al een voetbalvriendje van Kroes. Je verwacht het niet. :FP:

En Het Parool schrijft het allemaal gretig op. Sensatie!
Wat een nepjournalistiek zeg.
 
Ook zo typerend is het non-argument 'Hij (Kroes) heeft geen moord gepleegd'.
Kwam Van der Vaart mee bij SV.
Maar noemt dan wel dat hij er geen verstand van heeft verder.
Ja... zeg dan niks man.
Nee, een financieel delict is geen moord inderdaad. Wat is je punt?

Dan legt Stekelenburg uit hoe het zit, op basis van wat hij van andere personen die er wel verstand van hebben heeft vernomen (want dat doet iemand die iets uit wil zoeken en er verstand van wil krijgen), heeft het daarbij dat ook vanuit het oogpunt 'moreel kompas' Ajax niet verder met Kroes zou moeten willen.
Komt Van der Vaart aanzetten met dat hij 'moreel kompas' maar een waardeloos iets vindt.
Ja.. dat zijn we wel gewend van Ajax Raffie... :FP: :FP:
 
Ook zo typerend is het non-argument 'Hij (Kroes) heeft geen moord gepleegd'.
Kwam Van der Vaart mee bij SV.
Maar noemt dan wel dat hij er geen verstand van heeft verder.
Ja... zeg dan niks man.
Nee, een financieel delict is geen moord inderdaad. Wat is je punt?

Dan legt Stekelenburg uit hoe het zit, op basis van wat hij van andere personen die er wel verstand van hebben heeft vernomen (want dat doet iemand die iets uit wil zoeken en er verstand van wil krijgen), heeft het daarbij dat ook vanuit het oogpunt 'moreel kompas' Ajax niet verder met Kroes zou moeten willen.
Komt Van der Vaart aanzetten met dat hij 'moreel kompas' maar een waardeloos iets vindt.
Ja.. dat zijn we wel gewend van Ajax Raffie... :FP: :FP:
Het is dat Van der Vaart een aardig balletje kon trappen, anders had hij het flink lastig gekregen in de maatschappij.
 
Serieuze vraag qua Dest; welk salaris zou psv maximaal mogen bieden dan wat jou betreft? Voor 3M/jaar ga ik mee. 6mio/jaar plus 10M overname zeker niet.
Ik heb eigenlijk geen idee wat spelers van PSV verdienen. Wat gangbaar is.
Maar hij mag van mij, net aan, de best verdienende worden.
 
Ik heb eigenlijk geen idee wat spelers van PSV verdienen. Wat gangbaar is.
Maar hij mag van mij, net aan, de best verdienende worden.
Salaris is 1 ding he, maar Dest is wel transparant geweest in diverse interviews dat hij graag een ‘stap’ hoger wil spelen. Dus dat zal de afweging zijn, want denk dat PSV heel graag wil meedenken qua salaris icm een tekenbonus bijv. , maar het is aan Dest of ie nog een jaartje mee wil pakken. PSV gaat wel de CL in dus dat is een plus. Een stap hogerop kan ie wel, kan ie ook nog wel na nog een jaar PSV. Enfin, het is aan Dest.
 
Het meeste bijzondere, ondanks al het slechte nieuws is het aandeel duurder dan begin vorige week, voordat het nieuws over Kroes naar buiten kwam.
 
aandeelaja.JPG

de trend is nou niet bepaald geweldig te noemen... wel telkens kopers wanneer ie onder de 10€ gaat lijkt het.

orderboekje wel beter gevuld met verkopers dan kopers op dit moment:


orders.JPG
 
Ik heb eigenlijk geen idee wat spelers van PSV verdienen. Wat gangbaar is.
Maar hij mag van mij, net aan, de best verdienende worden.
Voor een back (ook al presteert hij dit seizoen prima) zou ik nooit miljoenen aan salaris neertellen. Zoals vaker gezegd moet je dit soort spelers gewoon zelf kunnen opleiden... Gebeurt niet vermoed ik maar toch
 
Voor een back (ook al presteert hij dit seizoen prima) zou ik nooit miljoenen aan salaris neertellen. Zoals vaker gezegd moet je dit soort spelers gewoon zelf kunnen opleiden... Gebeurt niet vermoed ik maar toch
Hij is een links- en rechtsback en een links- en rechtsbuiten in 1. Die ga je hard missen als hij er niet meer bij is.

Geen idee wat Max verdiende, Dest verdient minimaal het dubbele. Hij heeft me bijna Angeliño doen vergeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan