Teamspirit
Trainer Coach
Mikautadze doet het prima in Frankrijk.
De kranten in Frankrijk stonden vol van verbazing en de trainer inclusief dat ajax zoveel meer bood dan ze ooit dachten te krijgen…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Mikautadze doet het prima in Frankrijk.
Mislintat is geen Ajax. Moet wel een undercover PSV'er of Feyenoorder zijn geweest.De kranten in Frankrijk stonden vol van verbazing en de trainer inclusief datajaxMislintat zoveel meer bood dan ze ooit dachten te krijgen…
Voor Brobbey zal wel interesse zijn die serieus is. En verder zou ik het echt niet weten. Hato en Rensch schijnen normaal gesproken ook wel wat te kunnen. Voor de rest... mwahKlopt ook. Laten we hopen dat niemand ze wil hebben.
Serieuze vraag qua Dest; welk salaris zou psv maximaal mogen bieden dan wat jou betreft? Voor 3M/jaar ga ik mee. 6mio/jaar plus 10M overname zeker niet.Van de 110 miljoen aankopen aan miskopen, krijgen ze toch wel 70 voor terug, lijkt mij. Dan eerst begrotingsgat dichten, bv 25 miljoen. Dan heb je 45 over. Kan je toch best wel 3 goede aankopen mee doen.
Heb meer schrik voor PSV. In het ergste geval gaan Baka, Boscagli, Benitez, Teze, Veerman, Dest (hij MOET blijven, vind ik), Lozano en Tillman weg.
Vind daar maar eens vervangers voor.
Blijf je zitten met vaste krachten als Til, Ramalho, Mauro en LdJ en een gigantisch dikke portemonnee.
(Terzijde: wat is dat een lelijk woord ‘portemonnee.’)
Daar hebben we hem weer, Gerben Everts, directeur van Vereniging van Effectenbezitters.'Het onderzoek dat Ajax presenteert is echt ongekend, dieper kun je niet zinken'
De Vereniging van Effectenbezitters (VEB) is totaal niet onder de indruk van de resultaten van het onderzoek naar Sven Mislintat. Directeur Gerben Everts noemt de bevindingen van het onderzoek dat KPMG op verzoek van Ajax verrichtte 'echt ongekend'.www.voetbalprimeur.nl
Rapportage is dus niet heel warm ontvangen als ik t zo lees.
Het is dat Van der Vaart een aardig balletje kon trappen, anders had hij het flink lastig gekregen in de maatschappij.Ook zo typerend is het non-argument 'Hij (Kroes) heeft geen moord gepleegd'.
Kwam Van der Vaart mee bij SV.
Maar noemt dan wel dat hij er geen verstand van heeft verder.
Ja... zeg dan niks man.
Nee, een financieel delict is geen moord inderdaad. Wat is je punt?
Dan legt Stekelenburg uit hoe het zit, op basis van wat hij van andere personen die er wel verstand van hebben heeft vernomen (want dat doet iemand die iets uit wil zoeken en er verstand van wil krijgen), heeft het daarbij dat ook vanuit het oogpunt 'moreel kompas' Ajax niet verder met Kroes zou moeten willen.
Komt Van der Vaart aanzetten met dat hij 'moreel kompas' maar een waardeloos iets vindt.
Ja.. dat zijn we wel gewend van Ajax Raffie...
Zinvol geweld?Echt he. En gewoon beoordeeld door de VAR. Wat zou die Dieperink er van vinden als iemand dat bij hem doet? Zou hij het dan nog steeds niks vinden?
Kon t niet laten.Zinvol geweld?
(Quote me hier maar niet op....)
Ik heb eigenlijk geen idee wat spelers van PSV verdienen. Wat gangbaar is.Serieuze vraag qua Dest; welk salaris zou psv maximaal mogen bieden dan wat jou betreft? Voor 3M/jaar ga ik mee. 6mio/jaar plus 10M overname zeker niet.
Salaris is 1 ding he, maar Dest is wel transparant geweest in diverse interviews dat hij graag een ‘stap’ hoger wil spelen. Dus dat zal de afweging zijn, want denk dat PSV heel graag wil meedenken qua salaris icm een tekenbonus bijv. , maar het is aan Dest of ie nog een jaartje mee wil pakken. PSV gaat wel de CL in dus dat is een plus. Een stap hogerop kan ie wel, kan ie ook nog wel na nog een jaar PSV. Enfin, het is aan Dest.Ik heb eigenlijk geen idee wat spelers van PSV verdienen. Wat gangbaar is.
Maar hij mag van mij, net aan, de best verdienende worden.
Handel ik met voorkennis als ik flink insla?Aandelen popcorn gaan als een malle...
'Ajax-leden schrijven woeste brief eisen na 'karaktermoord' excuses Van Praag'
De leden van Ajax hebben een woeste brief gestuurd naar de bestuursraad. In die brief staat een duidelijke wens van de leden: RvC-voorzitter Michael van Praag moet ter verantwoording worden geroepen voor de situatie rond Alex Kroes.www.voetbalprimeur.nl
Mais non, pas du tout.Handel ik met voorkennis als ik flink insla?
Trumpiaanse praktijken in Amsterdam.Aandelen popcorn gaan als een malle...
'Ajax-leden schrijven woeste brief eisen na 'karaktermoord' excuses Van Praag'
De leden van Ajax hebben een woeste brief gestuurd naar de bestuursraad. In die brief staat een duidelijke wens van de leden: RvC-voorzitter Michael van Praag moet ter verantwoording worden geroepen voor de situatie rond Alex Kroes.www.voetbalprimeur.nl
Voor een back (ook al presteert hij dit seizoen prima) zou ik nooit miljoenen aan salaris neertellen. Zoals vaker gezegd moet je dit soort spelers gewoon zelf kunnen opleiden... Gebeurt niet vermoed ik maar tochIk heb eigenlijk geen idee wat spelers van PSV verdienen. Wat gangbaar is.
Maar hij mag van mij, net aan, de best verdienende worden.
Hij is een links- en rechtsback en een links- en rechtsbuiten in 1. Die ga je hard missen als hij er niet meer bij is.Voor een back (ook al presteert hij dit seizoen prima) zou ik nooit miljoenen aan salaris neertellen. Zoals vaker gezegd moet je dit soort spelers gewoon zelf kunnen opleiden... Gebeurt niet vermoed ik maar toch