Ajax

Denk dat hij doelt op de CL jaren 94/95 en 95/96

Iedere club heeft wel eens een terugval. Wij werden uitgeschakeld door Montpellier in ronde 1 EC2 meen ik, 2 jaar na de EC1 winst.

Met arrogantie maak je geen vrienden nee. Dit seizoen even buiten beschouwing gelaten want nu past een grote mond zeker niet vind ik het altijd wel mooi die bluf. PSV mag dat ook wel meer gaan uitstralen. Met respect naar de ander zeker maar wat meer uitstraling mag best.
Als hij iets roept in 1989 heeft hij blijkbaar een glazen bol voor de jaren die jij noemt? ;)
Ja, elke club kent betere en slechtere periodes , dus kan een beetje bescheidenheid geen kwaad.
Eens met je dat PSV wel wat te veel heeft van wat Ajax te weinig heeft; bescheidenheid.

Als hij iets roept in 1989 heeft hij blijkbaar een glazen bol voor de jaren die jij noemt? ;)
Ja, elke club kent betere en slechtere periodes , dus kan een beetje bescheidenheid geen kwaad.
Eens met je dat PSV wel wat te veel heeft van wat Ajax te weinig heeft; bescheidenheid.
Aah oke dan is het logisch het Real Madrid want Bayern won toen alleen de Uefa cup meen ik. Verder was van Praag in die tijd een prima voorzitter. Nu is het meer een oude gek geworden die wel nog steeds nuttig kan zijn voor Ajax. Een beetje zoals wij Rijvers begin jaren 90 (?) terughaalden als interim trainer.

En buiten de club dezelfde soort arrogante nonsens.
Ene John Inan schrijft in het ED in een artikel iets over "Ajax, de club die Europa leerde voetballen".
Hij bedoelt dus de enige van de Nederlandse top drie die niet zeker is van overwintering in Europa met nog een miniem kansje op deelname aan het derde niveau; de Conference League.
Nou ja, ze waren begin jaren ‘70 toch trendsetters?

Aah oke dan is het logisch het Real Madrid want Bayern won toen alleen de Uefa cup meen ik. Verder was van Praag in die tijd een prima voorzitter. Nu is het meer een oude gek geworden die wel nog steeds nuttig kan zijn voor Ajax. Een beetje zoals wij Rijvers begin jaren 90 (?) terughaalden als interim trainer.
Van Praag is in Breda komen wonen. Heeft een villa gekocht vlakbij waar Pierre Kartner heeft gewoond. Geld heeft ie wel..

Nou ja, ze waren begin jaren ‘70 toch trendsetters?
De wereld leren voetballen?:ROFL:
Wat krijgt veel en wat weinig aandacht?

Feijenoord had al een Europa Cup voordat zij er een wonnen.
Willy van der Kuylen scoorde meer goals in de Eredivisie dan ene Cruyff.
Kees Rijvers won met PSV drie titels en een UEFA cup.
Oranje miste WK titels door het thuislaten van de topscorer en de beste doelman van Nederland.

Er zijn meer manieren om naar iets te kijken dan die van een aantal (randstad) media.

De wereld leren voetballen?:ROFL:
Wat krijgt veel en wat weinig aandacht?

Feijenoord had al een Europa Cup voordat zij er een wonnen.
Willy van der Kuylen scoorde meer goals in de Eredivisie dan ene Cruyff.
Kees Rijvers won met PSV drie titels en een UEFA cup.
Oranje miste WK titels door het thuislaten van de topscorer en de beste doelman van Nederland.

Er zijn meer manieren om naar iets te kijken dan die van een aantal (randstad) media.
Jaja

Hahaha, ligt allemaal aan de mensen met dubbele agenda's. Berghuis is ontzettend lief en schattig
Niet serieus te nemen die gast. Leeft buiten de realiteit. :maniac:
Zit nu wel bij de juiste club met zijn arrogante gedrag.

Hahaha, ligt allemaal aan de mensen met dubbele agenda's. Berghuis is ontzettend lief en schattig
Hahahaha, die gast is niet goed in zijn hoofd.
Hij is een voetballiefhebber en wil de lol in het spelletje zien. Hij heeft het echt niet tegen de mensen met de dubbele agenda’s, hij heeft het via de pers gewoon tegen zichzelf. Hij weet toch zelf ook wel dat hij af en toe de weg kwijt is.

Jekkyl die Hyde toespreekt, daar luister ik naar.
(Moest ff opzoeken hoe je Jekyll schrijft)

Wat een ontzettende engnek is het ook

Als ze de wedstrijd tegen RKC over de streep trekken, hebben ze evenveel punten als PSV had op 30 september.
Oftewel PSV ligt ruim 2 maanden voor op Ajax.
Na 4 maanden competitie.
Vind ik grappig.
Als voor PSV de competitie al lang afgelopen is dan moeten de Ajax-spelers nog maanden doorspelen en kunnen ze niet naar het EK. :cool: ;)

Terug
Bovenaan Onderaan