Ajax - PSV | Zondag 10 december 2017 | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Uit verliezen tegen Ajax is één ding, maar de manier waarop is echt te triest voor woorden... Er zit helemaal geen voetbal in deze ploeg. Ondanks de ruime marge waarmee we nog steeds op 1 staan, zou ik 100% voorstander zijn van een trainerswissel. Dit laffe gedoe ben ik meer dan zat.
 
Zelfs vrij voor het doel krijgt de Jong hem er niet in. Alleen voor het feit dat Cocu steeds maar weer de Jong blijft opstellen zou hij al de zak moeten krijgen
 
Laatst bewerkt:
Betaal maar weer eens 10,5 voor een 18jarige aanvaller. Voor een back werd er huilie huilie gedaan maar prompt is er weer geld in de la...
 
Maar goed dat we nog een marge hebben van 5 punten op AZ en 7 punten op Ajax. We zullen het hard nodig hebben.

Gelukkig wel ja, maar ik voorspel nog meer puntenverlies voor PSV en Ajax blijft zich versterken en ook in de winterstop zal er zeker wat versterking bijkomen, dus ik voorspel nu al dat Ajax langszij zal komen, indien Brands in de winterstop niet minimaal 2 verdedigers haalt en een creatieve middenvelder....anders is alle voorsprong voor niets geweest en krijgen we weer zo'n scenario waarbij PSV bij de winterstop ruim voorstaat en in februari ingehaald wordt door Ajax ( 6-7 jaar terug...??)
 
Blom ruk en vragen om een nederlaag en Ajax sterker maken dan ze zijn......Pereiro verloopt even banken schuldig aan de eerste goal.
 
Hopen op 8-0 nu, hopelijk vliegen er wat spelers en de trainer meteen uit.
Wanneer het geluk niet mee ziet zie je meteen dat die PSV ouderwets ruk is.

Dat zagen de meesten ook wel toen het geluk wél meezat, maar geloof je nou echt dat ze Cocu eruit gaan gooien omdat hij deze wedstrijd verliest? Die gast heeft eindeloos krediet, maak je maar geen zorgen. Maar goed, spelers treffen evenveel blaam, door zo slap en slordig aan te treden terwijl je weet dat Ajax alles op alles gaat zetten.
 
Van Ginkel schiet maar weer eens op de lat. Hij is dit seizoen kampioen latjetrappen.:(
 
Dat zagen de meesten ook wel toen het geluk wél meezat, maar geloof je nou echt dat ze Cocu eruit gaan gooien omdat hij deze wedstrijd verliest? Die gast heeft eindeloos krediet, maak je maar geen zorgen. Maar goed, spelers treffen evenveel blaam, door zo slap en slordig aan te treden terwijl je weet dat Ajax alles op alles gaat zetten.

Nee tuurlijk zal die niet ontslagen worden, al verspeelt PSV nog 24 punten zal hij het overleven. Ik weet niet hoe die zo diep bij velen hier en de machtige mensen van achteren is ingekropen.
 
Dat zagen de meesten ook wel toen het geluk wél meezat, maar geloof je nou echt dat ze Cocu eruit gaan gooien omdat hij deze wedstrijd verliest? Die gast heeft eindeloos krediet, maak je maar geen zorgen. Maar goed, spelers treffen evenveel blaam, door zo slap en slordig aan te treden terwijl je weet dat Ajax alles op alles gaat zetten.

Spelers hebben gewoon niet meer kwaliteit dan dit. Achterin is het niveau gewoon vegelijkbaar met een Heerenveen of zo.... Dat heb ik altijd al gezegd maar mensen bleven door het geluk niet de realiteit onder ogen zien. En de miskopen van Brands blijven zich opstappelen met Ramselaars en Lukassens van deze wereld. Oh dat mag ik niet zeggen omdat hij Lozano heeft gehaald. Schij toch uit man.
 
Laatst bewerkt:
Nee tuurlijk zal die niet ontslagen worden, al verspeelt PSV nog 24 punten zal hij het overleven. Ik weet niet hoe die zo diep bij velen hier en de machtige mensen van achteren is ingekropen.

Cocu wordt niet ontslagen, maar maakt het seizoen af bij PSV en verlaat Eindhoven in de zomer met opgeheven hoofd en via de hoofduitgang naar een subtopper in het buitenland, waarschijnlijk een Spaanse of Engelse club....hij maakt dan de weg vrij voor Van Bommel en Van Marwijk....
 
Terecht verloren, hebben ca 10 minuten meegedaan en verder alleen maar tegengehouden.

Op naar Groningen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan