Ajax - PSV | Zondag 10 december 2017 | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Helaas het scenario wat ik niet wilde uitspreken maar wel heel de week in mijn hoofd zat is werkelijkheid geworden, een 'afstraffing' en eigenlijk ook dik terecht ook. Heb alleen de eerste helft zitten kijken/luisteren, maar ik ergerde me zo dood aan alles en iedereen dat ik in de tweede helft mooi ben gaan douchen. Vond het een dramatische pot, van beide kanten, met PSV als meest dramatische. Maar goed laat ze in Amsterdam maar weer denken dat ze als een stel godenzonen stonden te voetballen, des te harder gaan ze volgende week zondag op hun bek tegen AZ. Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, heb me al genoeg geïrriteerd gisteren.

Wel wil ik even Joël Veltman uitroepen tot meest sportieve speler die er in de Eredivisie rondloopt. Wat ben jij toch een ontzettend overschatte arrogante misselijkmakende kut kwal, vieze Jan V (© IPF) is er niks bij. Je hebt het zelfs voor elkaar gekregen om Pierre van Hooijdonk een keer geen poep te laten praten bij Studio Voetbal, chapeau.
Maar geluk bij een ongeluk, de aanklager van de KNVB zal vandaag wel thuis moeten blijven van vrouwlief en aangezien er een midweekse speelronde is die morgen begint zal de KNVB wel even een regel inlassen dat je bij het begin van de volgende speelronde geen momenten van de vorige speelronde meer kan beoordelen.
 
Laatst bewerkt:
PSV verneukt de boel altijd rond de feestdagen en er na, dus de 7 punten gaan we vast wel rap verliezen. Ajaks verneukt het altijd in het begin en draait op volle toeren in/vanaf december. Eind van het seizoen staan we ongetwijfeld gelijk en kan het kwartje makkelijk beide kanten op vallen, Ik ging er ook van uit dat PSV kampioen zou worden, mits het geluksfactor nog beetje aanhield, geluk is nu op en kwaliteit is ver te zoeken, blijft armoede over dus ach..

 
PSV verneukt de boel altijd rond de feestdagen en er na, dus de 7 punten gaan we vast wel rap verliezen. Ajaks verneukt het altijd in het begin en draait op volle toeren in/vanaf december. Eind van het seizoen staan we ongetwijfeld gelijk en kan het kwartje makkelijk beide kanten op vallen, Ik ging er ook van uit dat PSV kampioen zou worden, mits het geluksfactor nog beetje aanhield, geluk is nu op en kwaliteit is ver te zoeken, blijft armoede over dus ach..

Een ouderwetse Quagmire voorspelling. Stelt me gerust, dan moet het goed komen :D
 
Realistisch
Ik heb een tijdje niets gezegd op het forum, omdat ik me enorm stoor over hoe Cocu PSV laat voetballen en alleen maar negatief posten is niet wat ik wil. Maar kan me niet meer inhouden. Door de gunstige resultaten (vaak met slecht voetbal en soms geluk) is er weinig kritiek. Gisteren heeft hij weer bewezen wat ik al aan het begin van het seizoen riep dat hij staat voor laf en pover voetbal. Realistisch pffff thuis tegen Sparta verdedigend wisselen en gisteren met 5 verdedigers beginnen en pas bij 3 - 0 achter aanvallend wisselen. Deze wedstrijd konden we nooit winnen en ja ajax was ook niet best maar hadden alleen een betere wedstrijdinstelling. Als Cocu blijft tot het einde van het seizoen dan staan wij weer met lege handen. Iedereen mag over me heen vallen maar ik schaam me voor het voetbal dat wij laten zien. Tegenstander vastzetten (zeker thuis) heeft Cocu nog nooit van gehoord. Woensdag Groningen uit er blijft niet veel over van de voorsprong! Derde is waarschijnlijk het hoogst haalbare dat is realistisch!

Van mij hoeft PSV geen Ajax voetbal te spelen. Maar snel de bal willen veroveren en direct naar de goal combineren lijkt me dan wel een vereiste. Nu leunen en dan labbekakkerig naar voren is waardeloos.
 
Van mij hoeft PSV geen Ajax voetbal te spelen. Maar snel de bal willen veroveren en direct naar de goal combineren lijkt me dan wel een vereiste. Nu leunen en dan labbekakkerig naar voren is waardeloos.

Ajax voetbal ??
Mmm, zelfs gisteren vond ik Ajax ook niks geweldigs op de vloer leggen.
PSV veel te anstig, en Ajax had 2 afstandsschoten nodig om op voorsprong te komen, want een goal mooi uitspelen kunnen ze niet.....

Schei ajb toch uit met de term Ajaxvoetbal alsof ze daar het voetbal uitvinden.
 
Gerbrands complimenteert Ajax voor gebaar richting PSV-fans

https://www.ed.nl/psv/gerbrands-comp...fans~a5afbfc2/

PSV-directeur Toon Gerbrands heeft Ajax via Twitter gecomplimenteerd nadat de Amsterdammers een gebaar maakten naar gedupeerde PSV-supporters. PSV en Supportersvereniging PSV hebben een regeling getroffen en vergoeden allebei de reiskosten van de fans. Daarnaast vergoedt Ajax de tickets van de gestrande PSV-supporters.

:unsure: Nu de spelers van PSV en Cocu nog. :re: Ze moeten de fans van PSV compenseren door thuis van Ajax te winnen en kampioen te worden. :shifty:
 
Ajax voetbal ??
Mmm, zelfs gisteren vond ik Ajax ook niks geweldigs op de vloer leggen.
PSV veel te anstig, en Ajax had 2 afstandsschoten nodig om op voorsprong te komen, want een goal mooi uitspelen kunnen ze niet.....

Schei ajb toch uit met de term Ajaxvoetbal alsof ze daar het voetbal uitvinden.

Wat ze graag willen bij Ajax: veel balbezit, breien, in slaap sussen en dan scoren. Ik zeg niet dat ik Ajax dat heb zien doen. Maar ik zag Ajax wel beter voetballen dan PSV. Dat kunnen we niet ontkennen, toch?
 
Wat ze graag willen bij Ajax: veel balbezit, breien, in slaap sussen en dan scoren. Ik zeg niet dat ik Ajax dat heb zien doen. Maar ik zag Ajax wel beter voetballen dan PSV. Dat kunnen we niet ontkennen, toch?

Ik denk zelfs dat Köln en Benevento hun eerste 3 punter van het seizoen met gemak hadden gehaald tegen het PSV dat zondag stond te voetballen. Zoals ik al zei het was een dramatische topper qua niveau, vooral die eerste helft. Het was toen meer een opgefokt bokspotje dan dat het op voetbal leek. Maar ik vind het mooi, ze zijn er in Amsterdam weer van overtuigd dat het godenzonen voetbal terug is en dat niemand ze kan stoppen met al die wereldtalenten. Zolang Koning Keizer Admiraal daar nog zit zie ik het nog wel een aantal keer fout gaan, dat voetbal dat ze voor de pot tegen PSV speelde is echt niet als sneeuw voor de zon verdwenen (om maar in de stemming te blijven :D)
 
Zolang Generaal Cocu in Eindhoven de scepter zwaait, zullen we de komende maanden echt niet getrakteerd worden op effectief en aantrekkelijk voetbal...het spel domineren ligt niet in het karakter van Cocu,...hij kiest er vrijwel altijd voor om billenknijpend en met slecht voetbal de punten bij elkaar te sprokkelen, waarbij de factor geluk hem regelmatig een handje helpt....het liefst in de winterstop al een nieuwe coach, maar dat zal zeker niet gebeuren als PSV koploper blijft en Brands en Gerbrands hem door dik en dun blijven steunen....maar ik hoop dat Cocu zelf wel beseft dat ruim 5 jaar als coach van PSV meer dan genoeg is geweest en dat hij de eer aan zichzelf houdt en in april zijn vertrek aankondigt, zodat de weg vrijgemaakt wordt voor Van Bommel als hoofdcoach en Van Marwijk en Van Zenden als zijn assistenten.
 
Wat ze graag willen bij Ajax: veel balbezit, breien, in slaap sussen en dan scoren. Ik zeg niet dat ik Ajax dat heb zien doen. Maar ik zag Ajax wel beter voetballen dan PSV. Dat kunnen we niet ontkennen, toch?

:unsure:PSV voetbalde helemaal niet dan doe je het als tegenstander al snel beter. :re:
 
Als PSV helemaal niet voetbalde tegen Ajax, zit onze coach dan voor spek en bonen op de bank....? Oh, laat maar, ik besef opeens dat het een retorische vraag is...
 
De Jong werd toch ingebracht omdat Locadia geblesseerd was? Daar kan Cocu toch ook niks aan doen?

Tja voor de mensen die geen Leo kunnen aanhoren, je kan het geluid van de tv ook uit zetten.

Jawel, Bergwijn erin gooien. Of Mauro. Of Gudmondsson. Jongens die vanaf de zijkant naar binnen kunnen trekken, en snelheid hebben. Niet de onzichtbare man die blijft wachten op het moment dat hij wordt aangespeeld.
 
Ik snap niet hoe je als koploper met 5 verdedigers kunt beginnen, en dan nog een verdedigende middenvelder erbij....
Een beetje te veel respect voor die godenzonen in mijn opinie....
 
Jawel, Bergwijn erin gooien. Of Mauro. Of Gudmondsson. Jongens die vanaf de zijkant naar binnen kunnen trekken, en snelheid hebben. Niet de onzichtbare man die blijft wachten op het moment dat hij wordt aangespeeld.

En wachten deed hij. En slenteren. En kijken hoe de anderen voetbalden. En de bal van zijn voet laten springen zodra hij een keer aangespeeld werd.
 
Waar blijft die aanklager betaald voetbal toch t.o.v. Veltman. Een forse elleboogstoot, een ram van achteren en provocerend gedrag. Alleen die elleboogstoot al, ook de aanklager heeft niets gezien. PSV zou worden gestraft, Feyenoord wordt vrijgesproken en Ajax, die laten we gewoon lopen.
 
Waar blijft die aanklager betaald voetbal toch t.o.v. Veltman. Een forse elleboogstoot, een ram van achteren en provocerend gedrag. Alleen die elleboogstoot al, ook de aanklager heeft niets gezien. PSV zou worden gestraft, Feyenoord wordt vrijgesproken en Ajax, die laten we gewoon lopen.

De volgende speelronde is al begonnen en de aanklager mocht maandag niet op kantoor komen wegens de sneeuw.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan