Ajax - PSV | Zaterdag 27 juli | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gewoon zaterdag voetballen en een b keus opstellen! En naar de psv fans die een kaarje gekocht het geld terug geven. Het ging al nergens om en met basel uit al helemaal nergens meer om
Zo zou ik het doen.

Leuk potje voor de B-keus in de Arena. Ook niks te verliezen.
 
Ik hoop het, maar ik denk van niet. Ik denk dat MvB gewoon met z'n sterkste elftal gaat beginnen. Hij zal zeker niet nog een keer aan de schandpaal willen worden genageld door de analisten e.d.

Als je denkt dat van Bommel ook maar iets geeft om de media of analisten, dan heb je afgelopen seizoen niet goed opgelet :maniac:.
 
Sorry hoor, maar zo'n supercup dient te worden gespeeld voor dat de competitie begint, nou hadden ze hem ook 2 weken naar voren kunnen schuiven, maar dan verpest dat ook je voorbereiding.
Voor PSV is het niet slecht om deze wedstrijd te spelen, je wordt echt niet doodmoe van zo'n wedstrijd en je komt in het goede ritme, want tussen de komende voorrondes zitten ook competitie wedstrijden.
Bovendien speelt Basel zaterdag ook gwn een competitie wedstrijd.

En je bent de naam topclub niet waardig als je niet voor elke prijs gaat.
 
Sorry hoor, maar zo'n supercup dient te worden gespeeld voor dat de competitie begint, nou hadden ze hem ook 2 weken naar voren kunnen schuiven, maar dan verpest dat ook je voorbereiding.
Voor PSV is het niet slecht om deze wedstrijd te spelen, je wordt echt niet doodmoe van zo'n wedstrijd en je komt in het goede ritme, want tussen de komende voorrondes zitten ook competitie wedstrijden.
Bovendien speelt Basel zaterdag ook gwn een competitie wedstrijd.

En je bent de naam topclub niet waardig als je niet voor elke prijs gaat.
Juist, gewoon knallen. Zitten genoeg herstel dagen tussen.
 
Dit gaat een zeer zure zaterdag worden, ze kunnen goed aanvallen dus dan weet je dat van de 10 aanvallen er zeker 3 minimaal in gaan

Met Zoetje, Luckassen en nog wat figuren, speel je 8 aardige spelers vs 11 betere spelers, zucht
 
Daley Blind moet vooral vrezen inderdaad nu De Ligt er niet meer is. Hij heeft in Europa zeker een paar goede wedstrijden gespeeld maar ik blijf erbij dat het een gruwelijk overschatte voetballer is. En ik ben dan ook zeer benieuwd of hij zich ook staande kan houden naast een Perr Schuurs.

Ik denk dat ze met die Alvarez en Martinez in het centrum gaan spelen en Blind op de controlerende middenvelder plek. (Dit seizoen dan, niet in de JC-schaal)
 
Sorry hoor, maar zo'n supercup dient te worden gespeeld voor dat de competitie begint, nou hadden ze hem ook 2 weken naar voren kunnen schuiven, maar dan verpest dat ook je voorbereiding.
Voor PSV is het niet slecht om deze wedstrijd te spelen, je wordt echt niet doodmoe van zo'n wedstrijd en je komt in het goede ritme, want tussen de komende voorrondes zitten ook competitie wedstrijden.
Bovendien speelt Basel zaterdag ook gwn een competitie wedstrijd.

En je bent de naam topclub niet waardig als je niet voor elke prijs gaat.

Daarom gaat Bommel ook in de sterkste opstelling spelen. Dus met Bergwijn op 10, en Bruma, Malen en Lozano voorin. Alleen voor mij wel een vraagteken of die weer Guti naast Rosario zet, of dat die toch weer voor dat schijterige blok voor de verdediging gaat spelen. Of nog erger, met 3 controleurs zoals die dat in de competitie deed in en tegen Ajax.
 
Iemand

Teze
Luckassen
Bosciagli
Lato

Afellay
Guti
Ihattaren

Lozano
Lammers
Bruma

Al deze spelers kunnen wel wat wedstrijdritme gebruiken binnen PSV. Belangrijker dan het resultaat.
 
Eigenlijk zonde. De johan cruyf schaal stelt al weinig voor en nu met het uit duel van Basel eigenlijk niks meer.

Het is een prijs en ze moeten er voor gaan. Maar ik verlies deze liever en win tegen Basel. Dus als er een speler gespaard moet worden dan vind ik dat geen probleem. Wel zonde want winnen tegen Ajax + prijs is normaal gesproken mooiste wat er is.

Ik weet niet of PSV dit wilde. Maar eigenlijk had de KNVB toch beter deze wedstrijd op een andere datum kunnen zetten? Was al vrij snel duidelijk dat dit duel (na bekerfinale) ging tussen Ajax en PSV. En beidde clubs hebben gewoon nog belangrijke europese wedstrijden nodig.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan