Ajax - PSV | Zaterdag 27 juli | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Beide een, of beide géén overtreding. Maar scheidsrechters in Nederland zijn altijd op de hand van Ajax. Anders kun je niet bij de een 5 wedstrijden schorsing opleggen en bij de ander een doelpunt goedkeuren. Daarmee gelijk duidelijk gemaakt hoe krom het hier in Nederland is.

Dus als een scheidsrechter ooit één overtreding fout beoordeelt, moet de rest van het voetbalbestaan iedere keer weer de foute beslissing worden genomen?

Eens één altijd één gaat natuurlijk niet op, als het de foute beslissing was.
 
Bah. Hoe vaker ik het terug kijk, hoe onbegrijpelijker. Ik snap dat ie Hendrix moet goed maken. Maar dit? Overtreding en hoofdblessure en weigeren te fluiten. Daarna geen rood voor Veltman. Vreemd.

Hopelijk is het bij Lammers niet te ernstig.
 
Maar als we dat zeggen zijn wij in de ogen van de Ajaxieden en diverse media Calimero.. Al met al die VAR voegt niets toe. Afschaffen dus.

Wat mij betreft mag Ajax het Liechtenstein van Europa worden. Lekker in je eentje op de UEFA coefficientenlijst staan en je aansluiten bij een andere competitie (sluit je maar bij Duitsland aan Ajax). Niemand die die stomme klub zal missen en gelijk van de media, de scheidsrechters en al die successupporters af. Zou een utopie zijn.
 
Die Rosario doet wel echt pijn aan je ogen zeg. God alle klere zeg. Hoeveel ballen heeft die al niet ingeleverd? Onze aanvoerdertje.
 
Dus als een scheidsrechter ooit één overtreding fout beoordeelt, moet de rest van het voetbalbestaan iedere keer weer de foute beslissing worden genomen?

Eens één altijd één gaat natuurlijk niet op, als het de foute beslissing was.
Wat is dan de foute beslissing.. die schorsing van een x aantal wedstrijden van Lozano?
 
Dus als een scheidsrechter ooit één overtreding fout beoordeelt, moet de rest van het voetbalbestaan iedere keer weer de foute beslissing worden genomen?

Eens één altijd één gaat natuurlijk niet op, als het de foute beslissing was.

Ja Vedette, wat je nu zegt klopt. En dat staat inderdaad in mijn reactie. Maar daar gaat de discussie niet over. De discussie is dat PSV altijd wordt benadeeld bij zulke 'discutabele' overtredingen. Pak alle elleboogjes/slaande bewegingen van vorig seizoen erbij. En kijk vervolgens hoe vaak Ajax daarbij het voordeel van de twijfel krijgt en hoe vaak PSV gewoon (te) zwaar wordt bestraft. Vandaag is daar wederom het bewijs voor geleverd. En het is walgelijk.
 
Wat mij betreft mag Ajax het Liechtenstein van Europa worden. Lekker in je eentje op de UEFA coefficientenlijst staan en je aansluiten bij een andere competitie (sluit je maar bij Duitsland aan Ajax). Niemand die die stomme klub zal missen en gelijk van de media, de scheidsrechters en al die successupporters af. Zou een utopie zijn.
Je gaat je dood vervelen.
 
Ja Vedette, wat je nu zegt klopt. En dat staat inderdaad in mijn reactie. Maar daar gaat de discussie niet over. De discussie is dat PSV altijd wordt benadeeld bij zulke 'discutabele' overtredingen. Pak alle elleboogjes/slaande bewegingen van vorig seizoen erbij. En kijk vervolgens hoe vaak Ajax daarbij het voordeel van de twijfel krijgt en hoe vaak PSV gewoon (te) zwaar wordt bestraft. Vandaag is daar wederom het bewijs voor geleverd. En het is walgelijk.
De hele vieze elleboog van Onana bij De Jong schiet ook weer door mn hoofd
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan