Ajax - PSV | Zaterdag 27 juli | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bij constateren van een boofdblessure of als iemand heel lang ligt dan moet die fluiten was de regel dacht ik. Als je voor elke dramaqueen gaat fluiten die valt en naar zijn hoofd grijpt dan duurt elke match 130 minuten.

Ik vond het ook niks, in slowmotion lijkt het 10x erger dan het is. Contact ja, maar niet genoeg om te fluiten. Gegokt en verloren met zijn ik wil een vrijetrap forceren :FP:
 
Lozano stak ooit zijn hand naar achteren, raakte niemand en men sprak schande. Tadic doet dat, raakt iemand en komt er mee weg. Het thuisfeestje van ajax mag niet verstoord worden.
Elke goede scheids had afgefloten als er een speler uitgestrekt in de 16 ligt.
Geen elleboog idd maar zeker een zwaaiende arm in t gezicht.. overtreding lijkt mij normaal gesproken.
Die arm hoeft daar niet te zijn. Hoort daar niet te zijn. Overtreding. Maar ik kijk met een PSVbril.
Ajax privileges, moeten er maar mee leren leven
Nee, ik ook niet. Wel een overtreding.
Ik was er heilig van overtuigd dat het doelpunt afgekeurd zou worden. Het is een duidelijke overtreding. Hoe kun je hem goedkeuren. Maar ja Hilger he...

Kijk al niet meer. Zo geen zin in deze flauwekul.
Ik ben ook afgehaakt. Als het op deze manier moet. Dinsdag is belangrijker en geen NL scheids.. dat scheelt.
 
Ik zit in het buitenland en kan de wedstrijd niet live volgen....maar uit alle reacties tot nu toe kan ik alleen maar opmaken dat PSV nauwelijks kansen gecreëerd heeft en dat Onana nog helemaal niks te doen gehad heeft....klopt dat ? Zo ja, dan is dit een ander PSV qua instelling dan afgelopen dinsdag tegen Basel....
 
Niemand roept bewust maar dit is gewoon een overtreding. Als Boscagli dat bij Tadic had gedaan dan had Higler ‘m op de stip gelegd. Dát is zoals de scheidsrechters werken in het voordeel van Ajax en dat wekt gewoon ergernis. En die achterlijke commentator doet er aan mee. Sufkut!

Die elleboog van Tadic is exact hetzelfde als wat Lozano deed tegen Heerenveen twee jaar terug. En daarvoor kreeg-ie 5 wedstrijden. Was dat toen Blom of ook Higler? Al om al gewoon gigantische blunder om de goal goed te keuren door Higler. Maar het verbaasd me ook niks. We weten al jaren in welke pyjama Higler slaapt...
 
Die elleboog van Tadic is exact hetzelfde als wat Lozano deed tegen Heerenveen twee jaar terug. En daarvoor kreeg-ie 5 wedstrijden. Was dat toen Blom of ook Higler? Al om al gewoon gigantische blunder om de goal goed te keuren door Higler. Maar het verbaasd me ook niks. We weten al jaren in welke pyjama Higler slaapt...
Die van zijn vrouw???
 
Die elleboog van Tadic is exact hetzelfde als wat Lozano deed tegen Heerenveen twee jaar terug. En daarvoor kreeg-ie 5 wedstrijden. Was dat toen Blom of ook Higler? Al om al gewoon gigantische blunder om de goal goed te keuren door Higler. Maar het verbaasd me ook niks. We weten al jaren in welke pyjama Higler slaapt...

Heb de rode kaart terug gekeken. Arm Lozano zwiept iets meer door, maar inderdaad, heel vergelijkbaar. Ook toen geen overtreding. Dus dat was toen heel jammer voor ons, maar dan nog vind ik het vandaag ook geen overtreding.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan