Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als ik onze keeper kon kiezen dan zat Yvonnetje op de bank anyway, een bank thuis of reservebank 🤣
 
Heel bijdehand. Er was code rood, evengoed had ie gewoon doorgang kunnen vinden. Hysterisch gedoe om een beetje sneeuw.
Ja joh, gewoon de weg op gaan, niet denken aan de veiligheid van je spelers enzo. Lekker kortzichtig
 
Ja joh, gewoon de weg op gaan, niet denken aan de veiligheid van je spelers enzo. Lekker kortzichtig

Afschaffen wegens mogelijk onveilige scenario's? Paniek om niks!

Laten doorgaan ondanks mogelijk onveilige scenario's? Het geld is weer eens belangrijker dan de veiligheid!

Gedeelde conclusie? Kut KNVB!

(in het geval u voor Ajax bent is de KNVB tegen u, in het geval u een andere club support is de KNVB voor Ajax)
 
Wow, een uurtje eerder! Even denken of de wedstrijd me nu iets meer kan boeien...

Hè verhip, het kan me nog steeds geen reet schelen.

MaAr EeN pRiJs Is ToG eEn PrIjSsS?!?!1!1!!
Nu de nummers 3 en 4 naar de conference league gaan, is de beker het enige ticket naar de EL. Dan ga ik toch veel liever naar de EL, moet ik zeggen. De waarde van de beker is toch wel wat gestegen daardoor.
 
Nu de nummers 3 en 4 naar de conference league gaan, is de beker het enige ticket naar de EL. Dan ga ik toch veel liever naar de EL, moet ik zeggen. De waarde van de beker is toch wel wat gestegen daardoor.
Buiten dat. Je bent toch supporter van PSV of Ajax. Dan wil je in de basis ook gewoon dat ze prijzen pakken. Iedereen kan de KNVB beker een flut prijs vinden. Maar diezelfde personen vinden het jammer als aan het einde van het seizoen de andere ploeg met die beker staat.

Een prijs, is een prijs. Kampioen worden is na januari een stuk lastiger geworden , dus moet er gewoon gewonnen worden woensdag.
 
Buiten dat. Je bent toch supporter van PSV of Ajax. Dan wil je in de basis ook gewoon dat ze prijzen pakken. Iedereen kan de KNVB beker een flut prijs vinden. Maar diezelfde personen vinden het jammer als aan het einde van het seizoen de andere ploeg met die beker staat.

Een prijs, is een prijs. Kampioen worden is na januari een stuk lastiger geworden , dus moet er gewoon gewonnen worden woensdag.
Helemaal mee eens. Ook al was het een oefenpotje, ik wil winnen. En ik wil ook die beker, want anders kunnen we beter niet mee doen.
 
Lezen is een vak blijkbaar.

Afgelopen zondag code rood -> afgelasten logisch.
Situatie voor woensdagavond (nog) geen code -> afgelasten onlogisch
Jij had het niet over code rood maar over 'veiligheid van spelers'. Weggedeeltes kunnen nog altijd verraderlijk opvriezen en de afstand Eindhoven-Amsterdam is bovendien een stuk groter dan Utrecht-Amsterdam. Waarom zou de PSV-selectie dat enorme risico moeten nemen?
 
Jij had het niet over code rood maar over 'veiligheid van spelers'. Weggedeeltes kunnen nog altijd verraderlijk opvriezen en de afstand Eindhoven-Amsterdam is bovendien een stuk groter dan Utrecht-Amsterdam. Waarom zou de PSV-selectie dat enorme risico moeten nemen?
Echt he, gewoon niet lezen wat ik zeg. Houdoe.
 
Echt he, gewoon niet lezen wat ik zeg. Houdoe.
Ik bedoelde natuurlijk te reageren op je eerste stelling over de veiligheid van spelers, daarna kwam jij met je wiskundige vergelijking over code rood. Als je per se daaruit wil concluderen dat ik je schrijfsels niet lees en verontwaardigd de discussie wil stoppen.... het zij zo.
 
Ik bedoelde natuurlijk te reageren op je eerste stelling over de veiligheid van spelers, daarna kwam jij met je wiskundige vergelijking over code rood. Als je per se daaruit wil concluderen dat ik je schrijfsels niet lees en verontwaardigd de discussie wil stoppen.... het zij zo.
Nee, vanaf moment 1 heb ik aangegeven dat het volgens van de codes gewoon wijs is. Risico's uitbannen kan niet want deelnemen aan verkeer geeft altijd risico's. Wat dat betreft gewoon de adviezen opvolgen.
Kan je insinueren dat ik liever niet heb dat morgen gespeeld wordt maar dan loop je gewoon te zuigen, pleur dan lekker op naar een ander forum. Was dat niet de intentie, stop dan met zaken te beweren die op basis van eerdere posts gewoon onzin is.
 
De wedstrijd Ajax-Utrecht had zondag al gewoon kunnen doorgaan.
Ja want toen was er geen code rood..
Heel bijdehand. Er was code rood, evengoed had ie gewoon doorgang kunnen vinden. Hysterisch gedoe om een beetje sneeuw.
Ja joh, gewoon de weg op gaan, niet denken aan de veiligheid van je spelers enzo. Lekker kortzichtig
Jij bent dus fel gekant tegen het doorgaan van Ajax-PSV?
Lezen is een vak blijkbaar.

Afgelopen zondag code rood -> afgelasten logisch.
Situatie voor woensdagavond (nog) geen code -> afgelasten onlogisch
Jij had het niet over code rood maar over 'veiligheid van spelers'. Weggedeeltes kunnen nog altijd verraderlijk opvriezen en de afstand Eindhoven-Amsterdam is bovendien een stuk groter dan Utrecht-Amsterdam. Waarom zou de PSV-selectie dat enorme risico moeten nemen?
Sorry yoxxx, maar als mede-Ajacied moet ik hier toch echt de kant van Der Jaufe kiezen. ;)
 
Buiten dat. Je bent toch supporter van PSV of Ajax. Dan wil je in de basis ook gewoon dat ze prijzen pakken. Iedereen kan de KNVB beker een flut prijs vinden. Maar diezelfde personen vinden het jammer als aan het einde van het seizoen de andere ploeg met die beker staat.

Een prijs, is een prijs. Kampioen worden is na januari een stuk lastiger geworden , dus moet er gewoon gewonnen worden woensdag.
Dit argument hoor je idd vaak, dus de meesten zullen het met jou eens zijn en niet met mij. Voor mij maakt de combinatie (i) zwaar gedevalueerd toernooi en (ii) overvol programma met wedstrijden die tig malen belangrijker zijn dat ik er geen fluit om kan geven momenteel. Wellicht dat dat gevoel later komt, als PSV of een andere club over een paar maanden met die beker staat te zwaaien. Toch kan ik het me nauwelijks voorstellen. Ik mis de beleving, de prestige, de waarde die clubs er zelf aan hechten, de beloning die clubs ervoor krijgen, de erkenning, de financiële beloning, het nationale en internationale aanzien. Eigenlijk alles wat een prijs belangrijk zou moeten maken imo.

Gelukkig voor de KNVB ben ik zo te zien nog altijd in de minderheid.
 
Nee, vanaf moment 1 heb ik aangegeven dat het volgens van de codes gewoon wijs is. Risico's uitbannen kan niet want deelnemen aan verkeer geeft altijd risico's. Wat dat betreft gewoon de adviezen opvolgen.
Kan je insinueren dat ik liever niet heb dat morgen gespeeld wordt maar dan loop je gewoon te zuigen, pleur dan lekker op naar een ander forum. Was dat niet de intentie, stop dan met zaken te beweren die op basis van eerdere posts gewoon onzin is.
Als ik dit zo lees praten we onnodig langs elkaar heen, het gevaar van discussie online. Met een officiele code rood zou het inderdaad wel heel raar zijn om je selectie alsnog op pad te sturen. Einde (van een sowieso niet bijster interessante) discussie wat mij betreft.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan