Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, eindelijk de wedstrijd waarin Gakpo en Götze weer terug op het veld verschijnen. Toch ?
 
1-3. Ajaks laat het lopen, want kampioenschap > beker. Denken ze. Niet beter wetende dat we die ook pakken.
Ofja, dat gebeurde in mijn droom van vannacht in ieder geval.

Overigens denk ik wel echt dat we deze winnen. Zahavi gaat er weer 2 scoren. Labyrat met 'n tegengoal. Malen met de beslissing.
 
Güzü fluit. En volgens teletekst werden Rosario en Malen bij ajaks opgeleid. Niet een onder andere, niet een deels of enige nuancering.

Labyad heeft slechts een PSV verleden, jongen heeft volgens mij langer in de PSV-opleiding gezeten dan bovenstaande bij ajaks maar ik laat t maar ff gaan.
 
Güzü fluit. En volgens teletekst werden Rosario en Malen bij ajaks opgeleid. Niet een onder andere, niet een deels of enige nuancering.

Labyad heeft slechts een PSV verleden, jongen heeft volgens mij langer in de PSV-opleiding gezeten dan bovenstaande bij ajaks maar ik laat t maar ff gaan.
Wie leest er dan ook nog Teletekst? :maniac:
 
Ga je gang. Die beker kan me echt gestolen worden. En win vooral zonder een benodigde verlenging.

Dat heb ik dus omgekeerd, er is maar 1 prijs die elk jaar telt en rest is onzin, 0 prijzen of 1 nutteloos bekertje puhpuhh.. Van mij mag ajaks gerust winnen en lekker meer wedstrijden spelen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan