Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nobel. Bij mij staat-ie er nog steeds opDat is toevallig, heb hem gisteren van de negeerlijst afgehaald.
Was de enige op mijn lijst. Heb gemerkt dat ik best kan leven met de posts van sommigen door er gewoon niet op te reagerenNobel. Bij mij staat-ie er nog steeds op
Dream onNou, eindelijk de wedstrijd waarin Gakpo en Götze weer terug op het veld verschijnen. Toch ?
NeeNou, eindelijk de wedstrijd waarin Gakpo en Götze weer terug op het veld verschijnen. Toch ?
Ik hoop toch liever dat ze op het veld staan tegen Olympiakos dan in de KNVB beker (als ze dat überhaupt redden) in mijn ogen een veel belangrijkere wedstrijdNou, eindelijk de wedstrijd waarin Gakpo en Götze weer terug op het veld verschijnen. Toch ?
Volgens mij komt Götze nooit meer terug.Ik hoop toch liever dat ze op het veld staan tegen Olympiakos dan in de KNVB beker (als ze dat überhaupt redden) in mijn ogen een veel belangrijkere wedstrijd
Wie leest er dan ook nog Teletekst?Güzü fluit. En volgens teletekst werden Rosario en Malen bij ajaks opgeleid. Niet een onder andere, niet een deels of enige nuancering.
Labyad heeft slechts een PSV verleden, jongen heeft volgens mij langer in de PSV-opleiding gezeten dan bovenstaande bij ajaks maar ik laat t maar ff gaan.
Was voor mij ff de snelste route om de scheids te checken, rest was slechts bijzaak, daarom laat ik t ook maar ff gaanWie leest er dan ook nog Teletekst?
HEY!!! Behoudt wat goed is.Wie leest er dan ook nog Teletekst?
Zo is dat!HEY!!! Behoudt wat goed is.
Ga je gang. Die beker kan me echt gestolen worden. En win vooral zonder een benodigde verlenging.
Inderdaad. Hoe moet Ralf Edström anders weten wat PSV gedaan heeft?HEY!!! Behoudt wat goed is.
Precies. I love teletekst.Inderdaad. Hoe moet Ralf Edström anders weten wat PSV gedaan heeft?