Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ha mooi. Iets eerder naar bed.....Wedstrijd is verzet naar 20:00
Jep, ik wil het net posten!
En op wiens verzoek is dat vervroegd? Want moest dat niet allang duidelijk zijn?
Op verzoek van beide clubsJep, ik wil het net posten!
En op wiens verzoek is dat vervroegd? Want moest dat niet allang duidelijk zijn?
Als je Ajax gewoon uit de competitie zet ivm doping misbruik is het drukke programma zo opgelost.Toch wel apart dat de wedstrijd vooralsnog doorgaat. Situatie om te reizen voor de ploegen is vandaag alleen maar slechter geworden tov gisteren maar blijkbaar is dat geen issue als Ajax thuis speelt tegen PSV. Heel bijzonder. Allemaal ingegeven door het feit dat Ajax al zo’n druk programma heeft volgens de KNVB ->
‘’Wanneer de duels kunnen worden ingehaald, is nog niet bekend. Dat zal ten eerste afhangen van hoe lang het strenge winterweer aanhoudt. Daarnaast speelt ook een rol hoe lang Ajax in alle competities actief blijft. Voor de andere clubs geldt dat de wedstrijden bij voorkeur over twee weken al worden ingehaald.....’’
Volgens mij zijn de grote wegen beter begaanbaar dan gister. Komende 48u is weinig neerslag voorspeld dus wordt dat alleen maar beter.Toch wel apart dat de wedstrijd vooralsnog doorgaat. Situatie om te reizen voor de ploegen is vandaag alleen maar slechter geworden tov gisteren maar blijkbaar is dat geen issue als Ajax thuis speelt tegen PSV. Heel bijzonder. Allemaal ingegeven door het feit dat Ajax al zo’n druk programma heeft volgens de KNVB ->
‘’Wanneer de duels kunnen worden ingehaald, is nog niet bekend. Dat zal ten eerste afhangen van hoe lang het strenge winterweer aanhoudt. Daarnaast speelt ook een rol hoe lang Ajax in alle competities actief blijft. Voor de andere clubs geldt dat de wedstrijden bij voorkeur over twee weken al worden ingehaald.....’’
De wedstrijd Ajax-Utrecht had zondag al gewoon kunnen doorgaan.Volgens mij zijn de grote wegen beter begaanbaar dan gister. Komende 48u is weinig neerslag voorspeld dus wordt dat alleen maar beter.
Daarom. De KNVB doet maar wat. Enige logica of nadenken op voorhand ontbreekt volledig.De wedstrijd Ajax-Utrecht had zondag al gewoon kunnen doorgaan.
Ja want toen was er geen code rood..De wedstrijd Ajax-Utrecht had zondag al gewoon kunnen doorgaan.
Misschien vergeten ze wel om winterbanden onder de bus te leggen.Volgens mij zijn de grote wegen beter begaanbaar dan gister. Komende 48u is weinig neerslag voorspeld dus wordt dat alleen maar beter.
Heel bijdehand. Er was code rood, evengoed had ie gewoon doorgang kunnen vinden. Hysterisch gedoe om een beetje sneeuw.Ja want toen was er geen code rood..
hysterie om niks; zijn we stiekem best goed in hier in het "nuchtere" Nederland.Heel bijdehand. Er was code rood, evengoed had ie gewoon doorgang kunnen vinden. Hysterisch gedoe om een beetje sneeuw.
MaAr EeN pRiJs Is ToG eEn PrIjSsS?!?!1!1!!
Behalve Theo Maassen.Dubbel is mooi, maar de beker als troostprijs is nog steeds dikke armoede. Als je het wint is men het 2 uur later vergeten en interesseert het niemand wat
Hoewel het natuurlijk prima zou zijn om PSV te zien verliezen van een B-team on steroids, toegediend door André “the magician” Onana, die z’n maat Mvogo ook even medisch adviseert voor de wedstrijd.Dubbel is mooi, maar de beker als troostprijs is nog steeds dikke armoede. Als je het wint is men het 2 uur later vergeten en interesseert het niemand wat