Ajax - PSV | Woensdag 10 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Precies. I love teletekst.

Wanneer ben je jarig...
FC-100103-shirt-teletekst-818-2-print.jpg

Jep, ik wil het net posten!

En op wiens verzoek is dat vervroegd? Want moest dat niet allang duidelijk zijn?

Woensdag word het tot -11 dus word toch afgezegd. maar lievvvv dat ze het een bonusuurtje geven. Gewoon nu meteen per mail afwikkelen en cancelen, 3-0 verlies en prima. Focus op belangrijkere wedstrijden

Toch wel apart dat de wedstrijd vooralsnog doorgaat. Situatie om te reizen voor de ploegen is vandaag alleen maar slechter geworden tov gisteren maar blijkbaar is dat geen issue als Ajax thuis speelt tegen PSV. Heel bijzonder. Allemaal ingegeven door het feit dat Ajax al zo’n druk programma heeft volgens de KNVB ->
‘’Wanneer de duels kunnen worden ingehaald, is nog niet bekend. Dat zal ten eerste afhangen van hoe lang het strenge winterweer aanhoudt. Daarnaast speelt ook een rol hoe lang Ajax in alle competities actief blijft. Voor de andere clubs geldt dat de wedstrijden bij voorkeur over twee weken al worden ingehaald.....’’ :unsure:

Toch wel apart dat de wedstrijd vooralsnog doorgaat. Situatie om te reizen voor de ploegen is vandaag alleen maar slechter geworden tov gisteren maar blijkbaar is dat geen issue als Ajax thuis speelt tegen PSV. Heel bijzonder. Allemaal ingegeven door het feit dat Ajax al zo’n druk programma heeft volgens de KNVB ->
‘’Wanneer de duels kunnen worden ingehaald, is nog niet bekend. Dat zal ten eerste afhangen van hoe lang het strenge winterweer aanhoudt. Daarnaast speelt ook een rol hoe lang Ajax in alle competities actief blijft. Voor de andere clubs geldt dat de wedstrijden bij voorkeur over twee weken al worden ingehaald.....’’ :unsure:
Als je Ajax gewoon uit de competitie zet ivm doping misbruik is het drukke programma zo opgelost.

Volgens mij zijn de grote wegen beter begaanbaar dan gister. Komende 48u is weinig neerslag voorspeld dus wordt dat alleen maar beter.

Wow, een uurtje eerder! Even denken of de wedstrijd me nu iets meer kan boeien...

Hè verhip, het kan me nog steeds geen reet schelen.

MaAr EeN pRiJs Is ToG eEn PrIjSsS?!?!1!1!!

Bijlagen

• 09AE8A90-2779-4E7F-95B2-78875CBFABC6.jpeg
    09AE8A90-2779-4E7F-95B2-78875CBFABC6.jpeg
    29,6 KB · Weergaven: 5
Dubbel is mooi, maar de beker als troostprijs is nog steeds dikke armoede. Als je het wint is men het 2 uur later vergeten en interesseert het niemand wat :ROFL:
Hoewel het natuurlijk prima zou zijn om PSV te zien verliezen van een B-team on steroids, toegediend door André “the magician” Onana, die z’n maat Mvogo ook even medisch adviseert voor de wedstrijd.

“Yvon my friend, try this brother. One day you have headache, next day you have no headache. You go pee, you flush, headache disappears. Putain, don’t ask me too many questions, je ne sais pas mon frère.”

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan