Adrian Fein (M), gehuurd van Bayern München

Als Gõtze de laatste aankoop is, dan zou ik het toch wel Fein vinden als deze speler Boscagli vervangt.. Hoewel van Ginkel fit moet worden hebben we gewoon genoeg defensieve middenvelders..
 
  • Leuk
Reactions: znq
Ik ken de beste jongen niet, al schijnt hij wel veel potentie te hebben. En bij de watchers staat hij er goed op. Ik ben erg benieuwd. Erg blij met de koop optie!
 
Aangezien we het hier over een JdJ-transfer hebben, ondanks zijn goede werk deze periode, sluit ik dat zeker niet uit.
Hoeft geeneens slecht te zijn, als je daardoor zo'n speler kunt binnenhalen. In tegenstelling tot een "normale"huurconstructie verdien je tenminste nog wat centjes hier aan.
 
Hoeft geeneens slecht te zijn, als je daardoor zo'n speler kunt binnenhalen. In tegenstelling tot een "normale"huurconstructie verdien je tenminste nog wat centjes hier aan.
Precies. Al zijn er geen details bekend geworden tot nu toe. Maar zal vast een koop optie zijn richting de 10 milj. Stel de terugkoop optie is t dubbele.. dan is dat meer winst inderdaad dan wanneer je alleen huurt zoals met Mvogo.
 
cid76910_201006PZ42972.jpg
 
Hij lijkt trouwens meer op een E-Sporter dan een voetballer, maar ik laat me graag verrassen :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan