Adrian Fein (M), gehuurd van Bayern München

Eigenlijk best grappig. We zitten hier allemaal te "bepalen" dat Fein dan maar wel of geen CV moet spelen.. Terwijl niemand eigenlijk ook maar iets van hem af weet.

Maar goed, ik doe er ook aan mee hoor.. en daar is een forum voor ;). Als ik de verhalen zo hoor lijkt hij toch echt een CM te zijn. Dan kan je er wellicht beter voor kiezen om Rosario CV te zetten- die heeft daar in de jeugd veel gespeeld.
Omdat er in nieuwsberichten gezegd werd dat hij ook in de verdediging uit de voeten kan. Ik kende Fein sowieso niet, dus ik weet ook niet hoe goed hij op het middenveld of in de verdediging js. Ik las wel dat hij een veelbelovende speler is.
En in een meer recent bericht zegt oud teamgenoot Van Drongelen dat hij Fein geen verdediger vindt. Hoeft ook niet meteen alles te zeggen, maar laatst hoorde ik ook dat hij maar zes wedstrijden als CV heeft gespeeld. Ik weet niet wat hij in de jeugd heeft gedaan, maar het geeft me meer en meer de indruk dat zijn kwaliteiten echt bij een meer pure CM/CVM horen en niet bij een verdediger.

Toch hoor ik nog bij het naïeve groepje dat nog altijd hoopt dat Schmidt er een betere verdediger in ziet dan Boscagli, en dat hij dat dan ook bij het goede eind heeft.
Maar misschien ook omdat we zo snakken naar een nieuwe centrale verdediger. Het is gewoon een teleurstelling dat die niet gehaald is.
 
De stats, bouw en kop roepen bij mij eerder op dat Sangaré een verdedigende held kan worden, en Fein daarvoor om te zorgen dat er rap opgebouwd kan worden. Maar goed, kijken hoe Schmidt alles wikt en weegt na n paar week trainen.
 
Weer een nieuw interview https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=378297

Fein ziet zichzelf echt als middenvelder en hoopt daar ook te spelen, hij vindt zichzelf goed genoeg voor de basis.
Hij zegt dat hij voor het laatst jaren geleden in de derde Duitse divisie als centrale verdediger heeft gespeeld.

Terwijl de interviewer in de video uitlegt dat veel PSV fans hoopten dat Fein als CV aan de slag zou gaan.

Kans is dus heel klein geworden dat Fein in de verdediging gaat spelen, jammer.
 
Weer een nieuw interview https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=378297

Fein ziet zichzelf echt als middenvelder en hoopt daar ook te spelen, hij vindt zichzelf goed genoeg voor de basis.
Hij zegt dat hij voor het laatst jaren geleden in de derde Duitse divisie als centrale verdediger heeft gespeeld.

Terwijl de interviewer in de video uitlegt dat veel PSV fans hoopten dat Fein als CV aan de slag zou gaan.

Kans is dus heel klein geworden dat Fein in de verdediging gaat spelen, jammer.
Ach, meer kwaliteit op t middenveld, minder werk voor de verdediging. Overwinteren in de EL en in de winsterstop de zeer gewenste versterking voor de verdediging halen voor de 2e seizoenshelft.
 
stukkie van omroep Brabant over deze aanwinst. Met dit soort berichten ben ik toch wel weer heel benieuwd naar de wedstrijd van a.s. zondag, kijken of met de toevoeging van enkele aanwinsten we beter in staat zijn het spel van Schmidt te spelen

Een Frenkie achtige speler is precies wat we nodig hebben. Ben benieuwd. Sangare - Fein zou een droomduo zijn als ze beiden aan de verwachtingen voldoen. Dat moet eerst nog blijken, maar ik ben positief ingesteld.
 
stukkie van omroep Brabant over deze aanwinst. Met dit soort berichten ben ik toch wel weer heel benieuwd naar de wedstrijd van a.s. zondag, kijken of met de toevoeging van enkele aanwinsten we beter in staat zijn het spel van Schmidt te spelen
Dat is dan wel een nadeel dat ze laat speelgerechtigd zijn / aangekomen zijn. Moeten ze tijdens de competitie worden ingepast. Vraag mij af hoe snel ze de kans krijgen.
 
En alle middenvelders zijn er van overtuigd dat ze in de basis horen. Fein staat ook hoog aangeschreven, ik vind het zondag al spannend of Rosario zijn plekje behoudt. Hopelijk starten Feynman en Sangare zondag
 
Hoi hoi,
Ik was wel wat teleurgesteld dat Fein er pas zo laat inkwam in Zwolle. Wat zou de reden zijn?
Hij gaf zelf te kennen bij zijn presentatie, dat hij wedstrijdfit was.
Je staat 3 goals voor, dan had Schmidt hem toch wel eerder kunnen brengen.
 
Hoi hoi,
Ik was wel wat teleurgesteld dat Fein er pas zo laat inkwam in Zwolle. Wat zou de reden zijn?
Hij gaf zelf te kennen bij zijn presentatie, dat hij wedstrijdfit was.
Je staat 3 goals voor, dan had Schmidt hem toch wel eerder kunnen brengen.
Goed je te zien!
 
Hoi hoi,
Ik was wel wat teleurgesteld dat Fein er pas zo laat inkwam in Zwolle. Wat zou de reden zijn?
Hij gaf zelf te kennen bij zijn presentatie, dat hij wedstrijdfit was.
Je staat 3 goals voor, dan had Schmidt hem toch wel eerder kunnen brengen.
He's back, goed je weer te zien
 
Hoi hoi,
Ik was wel wat teleurgesteld dat Fein er pas zo laat inkwam in Zwolle. Wat zou de reden zijn?
Hij gaf zelf te kennen bij zijn presentatie, dat hij wedstrijdfit was.
Je staat 3 goals voor, dan had Schmidt hem toch wel eerder kunnen brengen.
Hallo.. hij is een van de vele middenvelders en is bij eerste gelegenheid een van 3 debutanten. Hij mag niet klagen lijkt mij.
 
Hopelijk krijgt Fein vanavond een basisplaats.
Dan kunnen we met eigen ogen eens zien, waarom de Bayernfans lyrisch over zijn spel zijn.
Eerlijk gezegd kon ik hem niet, dus ben ik benieuwd wat hij aan het aanvalsspel van PSV kan toevoegen.
Afgaand van hemzelf preekt hij "Vollgassfussball".
Verder denkt hij snel een basisplaats te kunnen verwerven in PSV1.
 
Hopelijk krijgt Fein vanavond een basisplaats.
Dan kunnen we met eigen ogen eens zien, waarom de Bayernfans lyrisch over zijn spel zijn.
Eerlijk gezegd kon ik hem niet, dus ben ik benieuwd wat hij aan het aanvalsspel van PSV kan toevoegen.
Afgaand van hemzelf preekt hij "Vollgassfussball".
Verder denkt hij snel een basisplaats te kunnen verwerven in PSV1.
Nou, niet dus. En dat terwijl hij volgens de overlevering ook in de verdediging uit de voeten zou kunnen. Moet zich knap lullig voelen dat ie zelfs met zoveel geblesseerden nog geen basisplaats krijgt.
 
Nou, niet dus. En dat terwijl hij volgens de overlevering ook in de verdediging uit de voeten zou kunnen. Moet zich knap lullig voelen dat ie zelfs met zoveel geblesseerden nog geen basisplaats krijgt.
Dat van in de verdediging uit de voeten heeft hij zelf al ontkracht. Hij heeft daar lang geleden een paar wedstrijden gespeeld, maar hij 'voelt' zich een middenvelder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan