Adrian Fein (M), gehuurd van Bayern München


Van Drongelen:

"Volgens Van Drongelen, die een seizoen met Fein samenspeelde bij Hamburger SV, is de PSV-aanwinst geen centrumverdediger"

"Verdedigen is niet z'n favoriete vak", vervolgt de jeugdinternational. "Maar verdedigend zíét hij de dingen wel, omdat hij slim is zoals ik eerder zei, al is het geen type stofzuiger."

Jammer
 
Een soort Frenkie is leuk voor naast Teze in de verdediging maar ook voor naast Sangare op het middenveld.... Keuzes maken dus..... Persoonlijk vind ik Boscagli nog niet sterk genoeg dus ik zou Fein als verdediger inzetten..
Weet niet of Fein zo een goede verdediger is, ik hoop het wel. Heb nog geen enkel beeld van Fein gezien maar ik vind Sangare ook al een type speler die ballen komt ophalen en een de lijnen uitzet. Wordt inderdaad keuzes maken voor Schmidt.
 
Weet iemand voor hoeveel hij eind van het seizoen kan worden overgenomen ?
Nee. Sterker nog, ik weet niet eens of er een vaste transfersom is afgesproken. Die optie tot koop kan ook zijn dat PSV voorrang heeft als PSV het bestaande bod evenaart. Dan kan de transfersom dus alsnog flink oplopen.
 
De Duitsers die ik heb gesproken zijn in ieder geval enthousiast. Ben toch wel benieuwd wat ie kan. Wellicht straks naast Sangare. Het gaat nog dringen worden daar, centraal op het middenveld.
 
Laatst bewerkt:
De Duitsers die ik heb gesproken zijn in ieder geval enthousiast. Ben toch wel benieuwd wat ie kan. Wellicht straks naast Sangare. Het gaat nog dringen worden daar, centraal op het middenveld.
Ja, dat is vreemd. Had dan nog een speler ook verkocht of zo.
 
Nee. Sterker nog, ik weet niet eens of er een vaste transfersom is afgesproken. Die optie tot koop kan ook zijn dat PSV voorrang heeft als PSV het bestaande bod evenaart. Dan kan de transfersom dus alsnog flink oplopen.
Kan me niet per se voorstellen dat zo een optie interessant is voor PSV. Gok zelf dat er een betaalbaar bedrag is overeengekomen (kan alsnog hoog zijn). Tenminste volgensmij is PSV open over deze optie geweest. Dan denk ik dat het een realistische optie is.
 
De wijze waarop hij develop uitspreekt, moest ff luisteren wat hij bedoelde met z'n devvelup
 
Spreekt niet zo goed Engels. Gaf ook aan dat hij het spannend vond om dat interview in het Engels te doen

Kan de beste overkomen :)
O zeker, viel me gewoon op, wilde er eerst een :ROFL: achter plaatsen, maar hij doet gewoon zijn best dus vond dat al te lullig om te doen.
 
Eigenlijk best grappig. We zitten hier allemaal te "bepalen" dat Fein dan maar wel of geen CV moet spelen.. Terwijl niemand eigenlijk ook maar iets van hem af weet.

Maar goed, ik doe er ook aan mee hoor.. en daar is een forum voor ;). Als ik de verhalen zo hoor lijkt hij toch echt een CM te zijn. Dan kan je er wellicht beter voor kiezen om Rosario CV te zetten- die heeft daar in de jeugd veel gespeeld.
 
Nee dan het Engels van hansiehansie. Die kerel heeft toch in Engelse en Amerikaanse competities gespeeld? Klinkt alsof hij met z'n bek in een bak met houtlijm is gevallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan