ADO Den Haag

Uiteindelijk is dit een bedijf en gaat het alleen om het geld. Die Chinezen zitten er niet voor de eer of voor hun plezier.
Dat gevoel had ik bij Jordania nog wel een beetje, dat was ook een voetballer.
Heeft ook goede dingen gedaan, zoals dat jeugd/trainingscsentrum.

Ik ben benieuwd of die Chinezen daar ook geld in willen pompen.
Ik verwacht dat ze alleen geld steken in voetballers, in de hoop dat ADO Europees haalt zodat ze die spelers met winst kunnen verkopen.
Ik hoop dat die boel binnen 2-3 jaar in elkaar dondert.
 
Die Chinezen willen gewoon dat ADO Den Haag het goed doet. Hoeveel geld ze erin gaan pompen kunnen we niet weten, maar dat eerste lijkt me wel zeker. De 'eigenaren' van Vitesse wilden en willen vooral dat Chelsea en het Russische netwerk daaromheen hun spelers ergens kwijt kunnen zodat ze daar geld aan kunnen verdienen. ADO heeft het m.i. dus veel beter getroffen dan Vitesse.
 
[video]https://www.youtube.com/watch?v=rZJryKlBZqk[/video]

Lijkt me eerlijk gezegd wel een open vriendelijke kerel. Totaal geen schimmig figuur die ook daadwerkelijk het beste met ADO voor heeft en de club wil leiden op een gezonde manier.
 
Witte lijst. Ik stond afgelopen vrijdag in zo'n afhaal-Chinees restaurant. Ze kunnen het gewoon écht niet, de R. Ook zij zei witte lijst, ik schoot pardoes in de lach. :oops:

:D

[video]https://www.youtube.com/watch?v=rZJryKlBZqk[/url]

Lijkt me eerlijk gezegd wel een open vriendelijke kerel. Totaal geen schimmig figuur die ook daadwerkelijk het beste met ADO voor heeft en de club wil leiden op een gezonde manier.

Vanaf 6:25: Nigga nigga nigga! :clap:
 
'KNVB heeft goede redenen om ADO-eigenaar te verdenken van witwassen'

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...ado-eigenaar-te-verdenken-van-witwassen-.html

:unsure: Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen... :rolleyes:
Meteen gaan huilen... :huil:

Men kreeg argwaan nadat ze bij Wang op bezoek waren geweest:

article-0-163AE3C2000005DC-749_964x641.jpg
 
Hij zal wel een voorbeeld hebben willen nemen aan zijn illustere voorganger, wasbaas Lin Piao van FC Knudde...

(voor wie in de jaren 80-90 deze strips las)
 
Lijkt me eerlijk gezegd wel een open vriendelijke kerel. Totaal geen schimmig figuur die ook daadwerkelijk het beste met ADO voor heeft en de club wil leiden op een gezonde manier.

Moehahaha!
Wat een klucht daar in Den Haag.

Ik vind het wel prima, ik heb echt niks met ze en zie ze het liefste in de Jupiler League (en daarna Topklasse, enzovoort).
ik heb trouwens ook weinig met Chinezen (respect voor hun gedrevenheid, maar die gaan over lijken). Dus wat dat betreft een mooie match...
 
Moehahaha!
Wat een klucht daar in Den Haag.

Ik vind het wel prima, ik heb echt niks met ze en zie ze het liefste in de Jupiler League (en daarna Topklasse, enzovoort).
ik heb trouwens ook weinig met Chinezen (respect voor hun gedrevenheid, maar die gaan over lijken). Dus wat dat betreft een mooie match...

Daar ben ik het niet mee eens. Ik kan de geluiden uit het Kyocerastadion met goede wind thuis horen, dus gun ze het beste. Maar het rommelt daar altijd, dat zal niet zo maar stoppen. Ik hoop wel dat die Chinezen goed voor ADO zijn. De laatste berichten zijn niet best.
 
Terug
Bovenaan Onderaan