ADO Den Haag

Altijd gezellig

Leek eerst dat Dirk onder de indruk was, stond helemaal strak. Bleek uiteindelijk gewoon botox te zijn.
Ze zijn niet te zuinig geweest met de Botox zo the zien..

Net weer zo'n tenenkrommend interview van Kuijt gezien, ontzettend treurig dat zo'n "man van het volk" zo van zijn met hard werken bereikte voetstuk valt, en dit zelf nieteens door heeft.
Ontzettend incapable trainer/coach

ADO laat even zien hoe je een grandioze voorsprong in een paar wedstrijden verspeelt.
Kijkt PSV mee hoe dat moet??

ADO laat even zien hoe je een grandioze voorsprong in een paar wedstrijden verspeelt.
Kijkt PSV mee hoe dat moet??
Ja, het is bizar. De eerste helft gisteren trouwens ook. ADO kreeg kans op kans, maar bij rust stond het 0-2.

:CHEER:Ok, deze emoji is wat overdreven, zo blij ben ik nou ook weer niet, maar toch leuk dat mijn geboortestad weer een eredivisie-club heeft vanaf volgend seizoen.
Als in-de-buurtwoner vind ik het ook wel mooi. Junior heeft gisteren een mooi feestje gevierd bij zijn tweede club.

Mij benieuwen of er nu ook politici gaan tweeten over de 'achterlijke cultuur' of gaan roepen 'waar zijn de ouders'

Sowieso geeft dit wel weer aan hoe netjes ons kampioenschap en de viering daarvan is verlopen dit jaar.
Het artikel doet voorkomen, alsof de ME zomaar ingreep. "De feestvierende supporters verplaatsten zich naar de binnenstad". Is dat verboden dan?

Het artikel doet voorkomen, alsof de ME zomaar ingreep. "De feestvierende supporters verplaatsten zich naar de binnenstad". Is dat verboden dan?
In dit kader is de column van Sloerd Mossou vandaag in het ED ( dus ook AD?) uitermate actueel en de spijker op de kop.
Hij hekelt het Nederlandse beleid om uit-supporters ( minstens 95% deugt wel en zijn normale mensen ) als tuig te behandelen.

En wijst op Engeland en Duitsland waar men het wel correct doet.
Heb dat zelf o.a. in Hamburg meegemaakt bij HSV-PSV eerder deze eeuw.

Vriendschappelijk de lange rit in het OV en wandeling daarna naar hun Arena met Duitsers en Nederlanders door elkaar heen.
Geen enkele wanklank, maar ja, "wij" houden van wegkijken, niet handhaven, het gemaskerde individu en vuurwerk gooiers met rust laten en vervolgens collectief straffen. :(

Gezien het lawaai gisteravond op grofweg 1km van waar ik woon was het niet zomaar wat verplaatsen van mensen.

Terug
Bovenaan Onderaan