Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Wordt ADO het nieuwe Vitesse? http://www.vi.nl/nieuws/ado-den-haag-in-chinese-handen.htm
"...waarbij er bedragen beschikbaar worden gesteld die in de Nederlandse markt normaal gesproken ondenkbaar zijn."
EDIT: bericht op VI is nu bijgewerkt. Dus ze gaan niet huren, maar gewoon miljoenen investeren in dure spelers? Het zal mij benieuwen.
Of dit een trend is die ik graag in de Eredivisie zie, weet ik niet.
Wordt ADO het nieuwe Vitesse? http://www.vi.nl/nieuws/ado-den-haag-in-chinese-handen.htm
"...waarbij er bedragen beschikbaar worden gesteld die in de Nederlandse markt normaal gesproken ondenkbaar zijn."
EDIT: bericht op VI is nu bijgewerkt. Dus ze gaan niet huren, maar gewoon miljoenen investeren in dure spelers? Het zal mij benieuwen.
Of dit een trend is die ik graag in de Eredivisie zie, weet ik niet.
Interessant! Kijk, zonder impulsen van buiten is de helft van de eredivisie ten dode opgeschreven. Laat er maar eens wat gebeuren.
Nu gratis sambal bij bij aankoop van het programmaboekje ADO-PSV.
Het zal er wel aan liggen of het nog enigszins proportioneel zal zijn. Als ADO komend seizoen Falcao kan opstellen, wordt het toch minder
Als bewoner van regio Den Haag ben ik benieuwd.
Ik durf alleen niet te garanderen dat ik me dan nog thuis voel bij PSV.Misschien moeten wij ook maar is flink in de financiële problemen komen, staat er binnen no time een chinees/arabier voor de deur.
Ik durf alleen niet te garanderen dat ik me dan nog thuis voel bij PSV.
Nee, in dat geval is klaar, gewoon echt klaar.Maar je blijft dan toch zeker wel op het forum komen?!?
Nee, in dat geval is klaar, gewoon echt klaar.
Maar goed, zo ver is het nog niet.
Dat zal Leons leuk vinden!Dan start ik gewoon een forum voor oud-PSV forummers.
Dat zal Leons leuk vinden!
Ik corrigeer: Dan start ik gewoon een forum voor oude-PSV forummers.
Dan bellen wij toch gewoon de gemeente Eindhoven?Misschien moeten wij ook maar is flink in de financiële problemen komen, staat er binnen no time een chinees/arabier voor de deur.
Dan bellen wij toch gewoon de gemeente Eindhoven?
Ik durf alleen niet te garanderen dat ik me dan nog thuis voel bij PSV.