ADO Den Haag

Der Jaufe

Internationale Legende
In de jeugd schijnt het heel normaal te zijn dat iedereen met onderbroek aan doucht.
Aldus mijn 2 tienerneefjes.

Tijden veranderen, zullen we maar zeggen :rolleyes:
Tja, met het gegeven dat iedere begeleider een telefoon met camera bij zich heeft vind ik dat eigenlijk niet eens zo vreemd meer.

Der Jaufe

Internationale Legende
Zo had ik t nog niet bekeken.
Maar idd, dat is anno 2021 wel een dingetje. ( :drumroll: )
Rare wereld.
Zolang je zelf geen kinderen hebt is dat iets waar je niet over hoeft na te denken, maar de wereld is wel net ff anders dan 30 jaar terug, iedereen heeft een camera, en met 3 kliks zit die foto van jouw kind voor eeuwig in de krochten van t darkweb :( Technologie is mooi, maar heeft vaak een schaduwzijde.

Mikasa

Internationale Legende
Ik meen dat het betreden van het veld zonder toestemming bij PSV 15.000 euro boete opleverde. Is ADO opeens weer financieel gezond.
Ik zat me eerder al af te vragen hoe dat zat. Ik zag het bijv. bij Man City ook na de wedstrijd. En in Engeland zijn de regels ook streng.

ADO en justitie zullen ongetwijfeld hun best gaan doen om deze groep van fans te bestraffen en te weren, maar dat is altijd lastig. Erg zonde. Er waren gisteren ook veel mogelijk nieuwe stadionbezoekers, denk ik. Latente supporters. Daar zijn er vast ook weer een hoop van afgehaakt, als je op de terugweg naar huis moet proberen politiepaarden te ontwijken.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Puntenaftrek. Blijven ze ook in de KKD.
Of het nu ADO betreft of een andere club, of het nu gaat om wangedrag van fans of administratief gerotzooi, puntenaftrek vind ik volkomen absurd.
Het sportieve element dient apart gehouden te worden van alle soorten wangedrag. Supporters zowel als bestuursleden die de plank misslaan dienen op andere wijzen aangepakt te worden.
Voor mijn part met fikse boetes of gevangenisstraf, maar ga niet een competitie verkrachten door puntenaftrek. Dat slaat nergens op want het treft altijd onschuldigen, namelijk ook supporters die er niets mee te maken hadden of hebben.

Bovenaan Onderaan