ADO Den Haag

Fuchser

Basisspeler
Tsja...sympathieke man, wellicht niet een briljant trainer.
Ik weet het niet. Ik denk eigenlijk dat je hem dit niet mag aanrekenen. Hij heeft een heel slechte selectie en wat er qua onrust en oproer allemaal wel niet gebeurd is dit jaar is echt niet meer normaal. Ik denk dat je daaronder bijna niet kunt presteren.

Rednas

Administrator
Medewerker
Ik weet het niet. Ik denk eigenlijk dat je hem dit niet mag aanrekenen. Hij heeft een heel slechte selectie en wat er qua onrust en oproer allemaal wel niet gebeurd is dit jaar is echt niet meer normaal. Ik denk dat je daaronder bijna niet kunt presteren.
Dat laatste had ie kunnen weten toen hij erin stapte. Dat was al aan de gang onder Fraser.

RAZINHO

International
Željko Petrović ontslagen bij ADO den Haag

http://adodenhaag.nl/nieuws/laatste-...eljko-petrovic

Zeljko Petrovic is niet langer hoofdtrainer van ADO Den Haag. De Directie en de Raad van Commissarissen van de club hebben in goed overleg met Petrovic besloten de samenwerking per direct te beëindigen.

:unsure:Als ze gisteren nog zeggen dat ze volledig vertrouwen hebben in Željko Petrović weet je dat dit gaat gebeuren. :re:
Dus, als Brands bij het volgende puntenverlies van PSV hetzelfde roept over Cocu, dan weten we dat de dagen van Philip in Eindhoven geteld zijn.....:dt:

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Jammer van zo'n club hoort wat mij betreft echt in de eredivisie, maar met deze pijnhoop... dat word weer niks komend seizoen

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
[h=1]'ADO uit geldproblemen na flinke storting grootaandeelhouder'[/h] http://nos.nl/artikel/2181888-ado-uit-geldproblemen-na-flinke-storting-grootaandeelhouder.html

ADO Den Haag kan zonder financiële problemen aan het nieuwe seizoen beginnen. Volgens De Telegraaf heeft de club een storting ontvangen van 3,9 miljoen euro van grootaandeelhouder United Vansen. Daarmee zijn deze week al spelers binnengehaald: Donny Gorter, Lex Immers en Bas Kuipers.

:unsure:Het kan verkeren. :re: