Adam Maher (M)

Toivonen moet gewoon verkocht worden want ieder jaar dat hij blijft zal normaal gesproken zijn verkoopprijs dalen, als hij een minder seizoen draait zal dat nog sneller gaan. Als hij een beter seizoen draait zal de vraagprijs wat stijgen, maar hij kan altijd geblesseerd raken en hij gaat van de zomer 27 jaar worden dus het lijkt me het beste om Ola van de zomer proberen te verkopen en hem te bedanken voor zijn spel.

Ik vergat te zeggen; Maher is 20, 19 jaar ? daar zouden we nog lang plezier mee kunnen krijgen of anders kunnen verkopen tegen een hele hoge prijs als hij klaar is voor een stap hoger
 
Laatst bewerkt:
Maher is natuurlijk een klasse speler, maar ik vind hem eigenlijk niet iemand voor op '10'. Denk dat hij beter is als een echte spelverdeler. Als je hem zou vergelijken met toivonen, dan heeft maher gewoon minder scorend vermogen dan hem.
 
Maher is natuurlijk een klasse speler, maar ik vind hem eigenlijk niet iemand voor op '10'. Denk dat hij beter is als een echte spelverdeler. Als je hem zou vergelijken met toivonen, dan heeft maher gewoon minder scorend vermogen dan hem.

Sinds wanneer is een spelverdeler niet iemand voor op 10? Wij hebben het met schaduwspits Toivonen moeten doen, maar Maher is juist een ideale 10 voor dit PSV.
 
Maher scoort veel minder dan Toivonen en ook dan Wijnaldum, maar als hij komt gaan anderen (Matavz) daar wel enorm van profiteren.
 
Sinds wanneer is een spelverdeler niet iemand voor op 10? Wij hebben het met schaduwspits Toivonen moeten doen, maar Maher is juist een ideale 10 voor dit PSV.

In Maher zie ik juist ook de perfecte man voor op tien (spelverdelen/spelmaken). Misschien bedoelt Roy met spelverdeler wel een controleur ?
 
Sinds wanneer is een spelverdeler niet iemand voor op 10? Wij hebben het met schaduwspits Toivonen moeten doen, maar Maher is juist een ideale 10 voor dit PSV.

Voor welk PSV is een spelverdeler zoals Maher geen ideale 10 dan? We hebben nu met Strootman en Van Bommel twee middenvelders die een prima pass in huis hebben en zich aardig wat met de aanval bemoeien, daar past een schaduwspits best goed bij.
 
Voor welk PSV is een spelverdeler zoals Maher geen ideale 10 dan? We hebben nu met Strootman en Van Bommel twee middenvelders die een prima pass in huis hebben en zich aardig wat met de aanval bemoeien, daar past een schaduwspits best goed bij.

Ik denk dat jullie het eens zijn hoor ;)

Het is alleen een totaal andere invulling van de positie, beide kan.
 
Laatst bewerkt:
Voor welk PSV is een spelverdeler zoals Maher geen ideale 10 dan? We hebben nu met Strootman en Van Bommel twee middenvelders die een prima pass in huis hebben en zich aardig wat met de aanval bemoeien, daar past een schaduwspits best goed bij.

Voor een PSV met een nog betere 10, dan Maher op dit moment is.
 
Als iedereen fit is kan je natuurlijk ook zo spelen in de Eredivisie. Wel gewaagd, maar toch. Lekker aanvallen! :D

-------------------------------Tyton-----------------------------
-----------------------------------------------------------------
----------Marcelo-------------Zanka------------Pieters-----------
-----------------------------------------------------------------
----------------------------Van Bommel--------------------------
-------Maher----------------Toivonen------------Strootman------
-----------------------------------------------------------------
Lens--------------------------Matavz--------------------Mertens
 
Als iedereen fit is kan je natuurlijk ook zo spelen in de Eredivisie. Wel gewaagd, maar toch. Lekker aanvallen! :D

-------------------------------Tyton-----------------------------
-----------------------------------------------------------------
----------Marcelo-------------Zanka------------Pieters-----------
-----------------------------------------------------------------
----------------------------Van Bommel--------------------------
-------Maher----------------Toivonen------------Strootman------
-----------------------------------------------------------------
Lens--------------------------Matavz--------------------Mertens

Dat is wel iets te sick, eigenlijk.. :kwijl:
 
Als iedereen fit is kan je natuurlijk ook zo spelen in de Eredivisie. Wel gewaagd, maar toch. Lekker aanvallen! :D

-------------------------------Tyton-----------------------------
-----------------------------------------------------------------
----------Marcelo-------------Zanka------------Pieters-----------
-----------------------------------------------------------------
----------------------------Van Bommel--------------------------
-------Maher----------------Toivonen------------Strootman------
-----------------------------------------------------------------
Lens--------------------------Matavz--------------------Mertens

De beste middenvelders van de Eredivisie, allemaal bij ons. :eek:
 
Die middenveld? is dat het genetisch bepaalde splaakgeblek waar sommigen het hier wel eens over hebben? :p

Ik forum op mijn iphone, dan gaat er wel eens iets fout. :p

Maar je bent van harte welkom op mijn zwarte lijst. Een foutje van jouw kant zal ik groots rechtzetten. :D
 
Ik forum op mijn iphone, dan gaat er wel eens iets fout. :p

Maar je bent van harte welkom op mijn zwarte lijst. Een foutje van jouw kant zal ik groots rechtzetten. :D

Nou vooruit dan ik zal die Vetes maar tussen jou en IPF laten :shifty: Maar het euvel is herkenbaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan