Adam Maher (M)

voor wat het waard is :

Verbeek acht kans op transfer Maher naar PSV zeer klein

06/01/2013 14:51
Adam Maher werd de afgelopen dagen veelvuldig in verband gebracht met een transfer naar PSV. Bij zijn huidige werkgever AZ denkt men dat een overstap ver weg is.

Volgens trainer Gertjan Verbeek moet er veel gebeuren wil PSV zich deze maand versterken met Maher. 'De kans dat hij naar PSV gaat acht ik minder dan één procent', aldus de oefenmeester in gesprek met Voetbal International.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van PSV liet technisch directeur Marcel Brands nog weten dat de club bereid is ver te gaan om Maher naar Eindhoven te halen. 'Iedereen die mij kent weet dat ik niet snel opgeef', zo waren de woorden van Brands. De komst van Maher zou prioriteit nummer één zijn.

Gouweleeuw en Vejinovic
Ook de transfer van Jeffrey Gouweleeuw van SC Heerenveen naar AZ wordt een lastige om deze winter rond te krijgen. Het tweede bod van de Alkmaarders is afgewezen. Heerenveen vraagt een bedrag dat AZ niet kan betalen, waardoor de transfer momenteel van de baan is. AZ heeft echter geen haast; Gouweleeuw moet als opvolger van Nick Viergever komen, maar zijn vertrek wordt in de zomer verwacht.

Ook Marko Vejinovic is een beoogde versterking voor AZ. De middenvelder van Heracles Almelo leeft in onmin met de technische staf van de Tukkers, waarop voorzitter Jan Smit contact heeft gezocht met AZ. Ook bij hem geldt dat een overgang zo goed als zeker tot de zomer zou moeten wachten. Vejinovic wordt overigens niet als directe opvolger van Maher gezien, maar als aanvulling op de selectie.
 
Ik vind erikssen echt de mst ovrschatte spelr op d Nederlands velden.
Die jongen is net en meisje, wanneer j en duel met hem aangaat loopt hij weg.
Hij blijft beperkt overeind door zijn techniek maar zelfs daarmee heeft hij een beroerd seizoen, geen wonder dat er geen enkele beweging met hem is.
Sorry Mocro, ik ben er nu achter wie de postzegels maakt.
 
Hoezo:oops:.
Ik vind eriksen echt de meest overschatte speler op de Nederlands velden.
Die jongen is net een meisje, wanneer je een duel met hem aangaat loopt hij weg.
Hij blijft beperkt overeind door zijn techniek maar zelfs daarmee heeft hij een beroerd seizoen, geen wonder dat er geen enkele beweging rond zijn transfer is.
 
AZ en Heracles Almelo zijn momenteel in gesprek over een overgang van middenvelder Marko Vejinovic naar Alkmaar. Dit initiatief kwam van Heracles-voorzitter Jan Smit. De 22-jarige middenvelder is bij Heracles op een zijspoor beland na een meningsverschil met Peter Bosz. Vejinovic is tevens na dit seizoen transfervrij en daarom interessant om in de winterstop te verkopen.

Marko Vejinovic moet de beoogde opvolger worden in Alkmaar van Adam Maher, die zeer waarschijnlijk deze winterstop vertrekt naar PSV. Marko Vejinovic is geen onbekende in Alkmaar. De middenvelder kwam eerder over van AZ toen er geen plaats voor hem was bij de Alkmaarse club.
 
AZ en Heracles Almelo zijn momenteel in gesprek over een overgang van middenvelder Marko Vejinovic naar Alkmaar. Dit initiatief kwam van Heracles-voorzitter Jan Smit. De 22-jarige middenvelder is bij Heracles op een zijspoor beland na een meningsverschil met Peter Bosz. Vejinovic is tevens na dit seizoen transfervrij en daarom interessant om in de winterstop te verkopen.

Marko Vejinovic moet de beoogde opvolger worden in Alkmaar van Adam Maher, die zeer waarschijnlijk deze winterstop vertrekt naar PSV. Marko Vejinovic is geen onbekende in Alkmaar. De middenvelder kwam eerder over van AZ toen er geen plaats voor hem was bij de Alkmaarse club.

VI schrijft wat anders:

(...) Ook Marko Vejinovic is een beoogde versterking voor AZ. De middenvelder van Heracles Almelo leeft in onmin met de technische staf van de Tukkers, waarop voorzitter Jan Smit contact heeft gezocht met AZ. Ook bij hem geldt dat een overgang zo goed als zeker tot de zomer zou moeten wachten. Vejinovic wordt overigens niet als directe opvolger van Maher gezien, maar als aanvulling op de selectie.
 
VI schrijft wat anders:

(...) Ook Marko Vejinovic is een beoogde versterking voor AZ. De middenvelder van Heracles Almelo leeft in onmin met de technische staf van de Tukkers, waarop voorzitter Jan Smit contact heeft gezocht met AZ. Ook bij hem geldt dat een overgang zo goed als zeker tot de zomer zou moeten wachten. Vejinovic wordt overigens niet als directe opvolger van Maher gezien, maar als aanvulling op de selectie.

Grappig. 2 websites die totaal iets ander zeggen, en waarschijnlijk ook nog de zelfde bron hebben.
 
Grappig. 2 websites die totaal iets ander zeggen, en waarschijnlijk ook nog de zelfde bron hebben.

Ja jammer dat wij zo afhankelijk zijn van Voetbalzone of een andere gossip bron om enigszins voor te blijven op transfernieuwtjes maar helaas zit er niks anders op. Het is soms wel grappig om te zien dat ze daar af en toe zo falen, maar succesvol zijn ze zeker.
 
Ik had ook veel meer verwacht van Wijnaldum dan hij nu laat zien. Ik kan me werkelijk niet een briljante wedstrijd van hem in het PSV-shirt herinneren...hooguit een zeventje (kan ook aan mijn geheugen liggen hoor :p).
 
Ach, we wachten nog even af voor een mogelijk nieuw bod op Maher.
Bij AZ is men al bezig met een vervanger voor hem, dus dat ziet er goed uit.
 
Ik had ook veel meer verwacht van Wijnaldum dan hij nu laat zien. Ik kan me werkelijk niet een briljante wedstrijd van hem in het PSV-shirt herinneren...hooguit een zeventje (kan ook aan mijn geheugen liggen hoor :p).

En toch stond hij in het klassement van PSV-speler van de week vorig jaar rond deze tijd bovenaan.
 
Ik zou Wijnaldum in transfer met Maher proberen te betrekken.

Voor een succesvolle transfer heb je drie partijen nodig. Wijnaldum naar AZ wordt denk ik slechts door één partij ondersteund, PSV. AZ en Gini zelf zullen er niet zo aan trekken.
 
Ik ben benieuwd wat de berichten over Toivonen betekenen voor een transfer van maher naar PSV. Als Toivonen niet gaat en ze willen beide op 10 spelen krijg je dat gezeik weer.
 
Voor een succesvolle transfer heb je drie partijen nodig. Wijnaldum naar AZ wordt denk ik slechts door één partij ondersteund, PSV. AZ en Gini zelf zullen er niet zo aan trekken.

Nou, AZ wil dat wellicht ook wel. Wijnaldum niet, lijkt me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan