DrJ
Routinier
Samen met Luuk in de spits. Kopsterke duo De Jong en De JongWorthy de Jong een contract aanbieden? Goede afstandsschoten en passeerbewegingen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Samen met Luuk in de spits. Kopsterke duo De Jong en De JongWorthy de Jong een contract aanbieden? Goede afstandsschoten en passeerbewegingen![]()
Hij is al een veelbelovende aanvaller.PSV zou Ruben van Bommel intensief moeten volgen in de komende maanden. Hij is pas 20 en ik denk dat hij bij PSV verder zou kunnen rijpen en binnen een paar jaar een veelbelovende aanvaller kan gaan worden.
Des te meer reden om te kijken of hij op korte termijn in het shirt van PSV zou kunnen spelen. Wat zou hij moeten kosten..?Hij is al een veelbelovende aanvaller.
AZ kennende...DUUR.Des te meer reden om te kijken of hij op korte termijn in het shirt van PSV zou kunnen spelen. Wat zou hij moeten kosten..?
Het is een middenvelder. En meer een type Til.Ik noemde hem vorig seizoen ook al en nu speelt hij wederom erg goed : Sem Steijn van Twente. Ik weet dat we Pepi al hebben, maar Luuk wordt ook een dagje ouder en het zou mooi zijn om volgend seizoen Pepi en Sem Steijn in de spits te hebben.
Zou wel een prima vervanger van Til zijnHet is een middenvelder. En meer een type Til.
Eentje daarvan lijkt me wel genoeg. Al scoort ie wel veel.
Ik zie wel dat dat een kabouter is, contact tot 25 volgens transfermarkt is dan weer wel interessant
Volgens mij is hij behoudens zijn goals sowieso wat onzichtbaar in wedstrijden.Kopduels zal ie niet veel winnen nee.
Hij is best traag. Dat vind ik erger. Afjagen is dan toch een stuk minder.
Volgens mij is hij behoudens zijn goals sowieso wat onzichtbaar in wedstrijden.
Die laatste is meer geschikt voor Hongarije.Aangezien Lyon op degradatie staat, misschien eens handig daar rond te kijken. Staat nog altijd te boek als talenten fabriek…
De meeste spelers zullen waarschijnlijk een stuk goedkoper te halen zijn…
![]()
Ernest Nuamah - Spelersprofiel 24/25
Ernest Nuamah, 21, uit Ghana ➤ Olympique Lyon, sinds 2024 ➤ Rechtsbuiten ➤ Marktwaarde: 15,00 mln. € ➤ * 1 nov. 2003 in Kumasi, Ghanawww.transfermarkt.nl
![]()
Malick Fofana - Spelersprofiel 24/25
Malick Fofana, 19, uit België ➤ Olympique Lyon, sinds 2023 ➤ Linksbuiten ➤ Marktwaarde: 25,00 mln. € ➤ * 31 mrt. 2005 in Aalst, Belgiëwww.transfermarkt.nl
![]()
Gift Orban - Spelersprofiel 24/25
Gift Orban, 22, uit Nigeria ➤ TSG 1899 Hoffenheim, sinds 2024 ➤ Centrumspits ➤ Marktwaarde: 10,00 mln. € ➤ * 17 jul. 2002 in Benue , Nigeriawww.transfermarkt.nl
Die laatste is meer geschikt voor Hongarije.
Als je graag een reactie wilt, ik zou het niet doen.Jammer, ik hoor niemand reageren op deze suggestie om De Ridder van Utrecht naar Eindhoven te halen....wat vinden jullie van hem ? In ieder geval beter dan Locadia en Matavz.....
Wel een hele late reactieAls je graag een reactie wilt, ik zou het niet doen.
Wel leuk om de suggestie nog even terug te lezenWel een hele late reactie![]()