Aanvallers

Waarom niet eens kijken naar Jacob Breum. Die gast speelt de sterren van de hemel. Elke keer laten we zulke gasten naar Twente of AZ gaan en probeer ze dan nog maar eens los te weken.

Laatst bewerkt:
Oekraïne heeft na Dobryk alweer een sterke afmaker rondlopen.

Ik zie die gozer op diverse momenten dusdanig vrij staan in de 16 dat het gevoel mij bekruipt dat t 11 tegen 8 is. Maar hij legt er een paar ook gewoon goed lekker in.

De Uruguayaan Maxi Gomez is transfervrij, nog maar 28 jaar en heeft veel ervaring opgedaan in La Liga bij Valencia en Celta de Vigo. Marktwaarde momenteel ca. 2 miljoen euro. Interessante optie vind ik.
Als hij transfervrij is, moet zijn marktwaarde toch €0 zijn?

Nee, zn transferwaarde is 0.
Marktwaarde is wat anders
Je marktwaarde is toch ook afhankelijk van de contractduur. De marktwaarde is daarbij toch ook wat de markt er nu voor zou geven. Wie zou er nu 2M geven en aan wie dan?

Costa klopt
https://www.transfermarkt.nl/statistik/vertragslosespieler/

Zal bij een aantal wel iets spelen zoals blessures, motivatie, persoonlijke problemen, te hoog salaris willen , pech, club of land voorkeur van de speler,

Ben Yedder staat er ook op, 4 miljoen waarde. Diego Costa,
Mariano Diaz, Gameiro.

Bij vleugelverdedigers Kurzawa, Aurier (niet lang geleden aan PSV gelinkt), Brandon Williams, Sarr, Fernando Rui, Maouassa

Cv: Amartey, Omeruo, Soumaoro

Op het Middenveld Rafinha
en nog meer bekende spelers.

Even een vraagje: als PSV nu nog een transfervrije speler haalt, mag deze dan wel of niet ingeschreven worden voor de CL..?

Even een vraagje: als PSV nu nog een transfervrije speler haalt, mag deze dan wel of niet ingeschreven worden voor de CL..?
Nee, mag niet meer.

Termijn is al voorbij, maar er zijn sowieso al 3 nieuwe namen ingeschreven, wat het maximum is.

Terug
Bovenaan Onderaan