Aanvallers

Hazard, Isco...als we toch op die toer zijn dan wil ik Danjuma nog wel aan toevoegen. Is zijn basisplek kwijt bij Villareal. Misschien huren voor tweede seizoemshelft. Zou ideale vervanger Gakpo zijn
 
Na de hype van Tsygankov en Mudryk was ik benieuwt wie de topscorer van de Ukraine was ik kwam dit tegen:

Ondanks zijn lengte is hij enorm bewegend zou hij in een zwervende rol naast Luuk kunnen?? En als onze backs daarnaast weer goede voorzetten gaan geven is het helemaal een wapen.
 
Na de hype van Tsygankov en Mudryk was ik benieuwt wie de topscorer van de Ukraine was ik kwam dit tegen:

Ondanks zijn lengte is hij enorm bewegend zou hij in een zwervende rol naast Luuk kunnen?? En als onze backs daarnaast weer goede voorzetten gaan geven is het helemaal een wapen.

En terug naar good old 4-4-2
 
Danjuma huurkoop optie en deze jongen uit Frankrijk halen voor miljoen of 8;
Dango Ouattara

Ook zal een goede centrale verdediger niet verkeerd zijn en RB plus zien of je wat voor Sangare kan halen, die gaat ook vast nog weg.
 
Er is nog een goedkope optie, die eigenlijk alleen maar mee kan vallen omdat hij bij PSV altijd wel naar behoren (niet exceptioneel) heeft gepresteerd:
Locadia

En mocht het toch niet meevallen, dan is er geen groot financieel risico genomen want hij zal zeker niet al te duur zijn in salaris.
 
Er is nog een goedkope optie, die eigenlijk alleen maar mee kan vallen omdat hij bij PSV altijd wel naar behoren (niet exceptioneel) heeft gepresteerd:
Locadia

En mocht het toch niet meevallen, dan is er geen groot financieel risico genomen want hij zal zeker niet al te duur zijn in salaris.
Zoiets gaat het ook worden.
 
Een vervanger van Gakpo is dus nodig.
Zien we liever goedkopere, minder talentvolle spelers in vorm met goede statistieken (op een lager niveau)?

(11g in 16w, competitie van Albanië, 2g in 4w Europese competities)

(12g in 21w, LaLiga2)

Albanische competitie stelt niet veel voor natuurlijk, maar Napoli haalt ook gewoon hun sterspeler uit Georgië, een andere club haalt ze uit Roemenië, een andere weer uit Ghana..
 
Een vervanger van Gakpo is dus nodig.
Zien we liever goedkopere, minder talentvolle spelers in vorm met goede statistieken (op een lager niveau)?

(11g in 16w, competitie van Albanië, 2g in 4w Europese competities)

(12g in 21w, LaLiga2)

Albanische competitie stelt niet veel voor natuurlijk, maar Napoli haalt ook gewoon hun sterspeler uit Georgië, een andere club haalt ze uit Roemenië, een andere weer uit Ghana..
De Eredivisie stelt ook niet veel voor. :rolleyes:
 
Konden Danjuma niet halen maar loopt nog ander talent voor linksbuiten bij Villarreal, Diego Collado. 20 wedstrijden bij Villarreal B (in segunda div.) gespeeld waarvan 5 op linksbuiten: 2 goals en 2 assits.
 
Terug
Bovenaan Onderaan