Liverpool. Maar dat is lange termijn. Die investeerders trekken niet die clubs leeg.
Die halen hun rendement uit andere zaken. Een investeerder wil ten alle tijde rendement behalen. Dat rendement gaat altijd ten koste van, in dit geval, de voetbalclub
 

De druk wordt nog maar eens opgevoerd. Lijkt me einde verhaal over een paar weken.
Waar slaat het op om de deadline weken naar voren te halen?
 

De druk wordt nog maar eens opgevoerd. Lijkt me einde verhaal over een paar weken.
Dus eerst zelf traag het onderzoek naar de russische banden uitvoeren en dan de druk verhogen. Lekker bezig knvb
 
Waar slaat het op om de deadline weken naar voren te halen?
Staat in het artikel.

De licentiecommissie wil eerder duidelijkheid, om in te spelen op het nieuwe seizoen in de eerste divisie. Dat begint op 9 augustus alweer. Voor die datum moet er voor alle partijen, ook de andere clubs in de competitie, duidelijkheid zijn.
 
Staat in het artikel.

De licentiecommissie wil eerder duidelijkheid, om in te spelen op het nieuwe seizoen in de eerste divisie. Dat begint op 9 augustus alweer. Voor die datum moet er voor alle partijen, ook de andere clubs in de competitie, duidelijkheid zijn.
Maar die datum (die hetzelfde is als de startdatum van de Eredivisie) was 18 januari al bekend. Waarom dan nu de deadline ineens vervroegen?
 
Als Vitesse geen bankrekening meer heeft, hoe betalen ze de spelers en het andere personeel dan ?
 
Voetbal zonder rivaliteit is geen reet aan.
Zou Vitesse in "veel gevallen" niet te groot zijn om definitief uit het profvoetbal te verdwijnen? HFC en andere clubs zijn nooit meer op de hoogste niveaus gekomen.
Maar een Vitesse zie ik hoe jammer ik het ook vind als ze echt prof af zouden zijn wel terugkeren. Zelfs RBC duikt weer een beetje op. Garanties heb je natuurlijk niet. Het zegt ook iets over Vitesse dat NEC supporters steun uiten, mooi is dat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan