Games & Game Consoles

Je denkt dat je de game ondertussen wel kent.. bam, de harde cijfers. 32 procent..
Ik ken Elden Ring niet, maar de RDR2 wereld is zo groot dat zelfs in mijn tweede en derde play through ik op plekken kwam en dingen heb gezien die ik daarvoor nooit tegen ben gekomen.
 
Ik ken Elden Ring niet, maar de RDR2 wereld is zo groot dat zelfs in mijn tweede en derde play through ik op plekken kwam en dingen heb gezien die ik daarvoor nooit tegen ben gekomen.
RDR2 staat op mijn lijstje nog, ik ben heel benieuwd! Heb er al veel goeie verhalen over gehoors.

Ga eens beginnen als ik iets meer rust en tijd heb, dat ik er lekker in kan duiken. Een vakantie ofzo.
 
RDR2 staat op mijn lijstje nog, ik ben heel benieuwd! Heb er al veel goeie verhalen over gehoors.

Ga eens beginnen als ik iets meer rust en tijd heb, dat ik er lekker in kan duiken. Een vakantie ofzo.
Ik durf wel te stellen dat het de beste game is die ik ooit heb gespeeld. Er zit zo veel in. En als je even geen zin hebt om de verhaallijn te volgen dan zijn er zoveel andere dingen die je kan doen.

Mag je wel een beste vakantie opnemen, is niet een game wat je in 2 weken uitspeeld. ;)
 
Ik durf wel te stellen dat het de beste game is die ik ooit heb gespeeld. Er zit zo veel in. En als je even geen zin hebt om de verhaallijn te volgen dan zijn er zoveel andere dingen die je kan doen.

Mag je wel een beste vakantie opnemen, is niet een game wat je in 2 weken uitspeeld. ;)
Nee, maar er lekker in raken is dan wel nice.
 
Klinkt een beetje als mijn eerste play through van Red Dead Redemption 2

RDR2 pff Ik heb het spel op dag 1 gekocht op de pc, maar het pakt mij gewoon niet.. Ben het 5x opnieuw begonnen en dan kom ik poosje later tot zo'n camp waar ze verhuizen en ik verlies interesse in het spel of weet niet wat ik moet doen en ik laat het weer maanden roesten.. Moet het nu nog een x voor de 6de x proberen pff
 
Ik durf wel te stellen dat het de beste game is die ik ooit heb gespeeld. Er zit zo veel in. En als je even geen zin hebt om de verhaallijn te volgen dan zijn er zoveel andere dingen die je kan doen.

Mag je wel een beste vakantie opnemen, is niet een game wat je in 2 weken uitspeeld. ;)
De beste game van deze generatie vind ik toch the witcher 3. En daarvoor Skyrim. Maargoed, ik ben fan van dat fantasy generatie genre (vandaar nu Elden Ring).
 
RDR2 pff Ik heb het spel op dag 1 gekocht op de pc, maar het pakt mij gewoon niet.. Ben het 5x opnieuw begonnen en dan kom ik poosje later tot zo'n camp waar ze verhuizen en ik verlies interesse in het spel of weet niet wat ik moet doen en ik laat het weer maanden roesten.. Moet het nu nog een x voor de 6de x proberen pff
Had hem ook op dag 1 om er vervolgens achter te komen dat mijn PC het niet aankon. Kon ik eerst een nieuwe PC gaan bouwen. :grin:

De eerste missies zijn ook niet de leukste daar moet je ff doorheen. Op een gegeven moment is er zoveel te doen dat je je geen seconde verveelt.
Maar goed, ik ben dan ook een enorme fan van de RDR en GTA series. Heb ze allemaal gespeeld. En zelfs meerdere keren.
 
De beste game van deze generatie vind ik toch the witcher 3. En daarvoor Skyrim. Maargoed, ik ben fan van dat fantasy generatie genre (vandaar nu Elden Ring).
Ik heb dus niet zo veel met dat genre. Ieder zijn ding en ik geloof je direct dat het goede games zijn, maar niet voor mij.
 
In plaats van paarden en Guns is het draken en magische wapens. Voor de rest precies hetzelfde 😁
Net even wat screenshots van The Witcher 3 bekeken, maar het ziet er wel erg goed uit. Maar goed, bij de eerste draak haak ik af dus ik waag me er toch niet aan. ;)
 
RDR2 pff Ik heb het spel op dag 1 gekocht op de pc, maar het pakt mij gewoon niet.. Ben het 5x opnieuw begonnen en dan kom ik poosje later tot zo'n camp waar ze verhuizen en ik verlies interesse in het spel of weet niet wat ik moet doen en ik laat het weer maanden roesten.. Moet het nu nog een x voor de 6de x proberen pff
Ik ben echt 3 of 4 keer op exact hetzelfde punt als jij gestopt. Ik weet het niet, het pakt me tot dan toe niet genoeg om verder te willen spelen.
 
Ik speel nu Miles Morales heel soms. Leuk spel, tegenwoordig wel filmpjes moe tussendoor bij veel games. Of halve actie filmpjes waar je na bekijken een paar keer op een knop moet drukken en dan gaat je superheld iets doen en dan krijg je weer een soort fragment. Erg makkelijk om uit te voeren maar ook langdradig. Interessant verhaal met Miles en zijn vrienden
 
Rdr2 is de mooiste game die ik ooit heb gespeeld. Het lijkt soms gewoon een video, zeker bij vergezichten. En de details bij alle dieren incl hoe ze bewegen, is vaak levensecht.
Maar het hoofdverhaal kon me op sommige momenten iets minder boeien.
Naar het eind toe wel steeds meer.

The Witcher3 staat voor mij met enige afstand op #1 beste game ooit. Wel blij dat ik eerst Witcher 1 en 2 heb gespeeld. Visueel een stukkie minder, maar om ondergedompeld te worden in het verhaal en de hele Witcherwereld een absolute pre.

Mass Effect is een goede 2e. Die is geremastered, dus daar ga ik ook weer een keer aan beginnen.
 
Ik heb trouwens een tijdje geleden Space Quest 1 weer onder het stof vandaan gehaald. Dat ziet me er een partij niet uit zeg. :ROFL:
 
Rdr2 is de mooiste game die ik ooit heb gespeeld. Het lijkt soms gewoon een video, zeker bij vergezichten. En de details bij alle dieren incl hoe ze bewegen, is vaak levensecht.
Maar het hoofdverhaal kon me op sommige momenten iets minder boeien.
Naar het eind toe wel steeds meer.

The Witcher3 staat voor mij met enige afstand op #1 beste game ooit. Wel blij dat ik eerst Witcher 1 en 2 heb gespeeld. Visueel een stukkie minder, maar om ondergedompeld te worden in het verhaal en de hele Witcherwereld een absolute pre.

Mass Effect is een goede 2e. Die is geremastered, dus daar ga ik ook weer een keer aan beginnen.
Mass effect, dat is ook nog een goeie. Heb 1 een paar keer gespeeld op mijn oude laptop, maar 2 en 3 draaiden daar niet op. Op mijn nieuwe PC kan dat natuurlijk makkelijk.
 
Ik dacht na 4 maanden elden ring spelen ik al over de helft was. Staat er dat ik pas 32 heb gehad. Hoe dan.. 🤔

Ik heb het dus een tijdje geprobeerd om met muis en keyboard te spelen maar kwam op een punt dat ik écht niet verder kon. Moet maar eens een keer een controller gaan aanschaffen, want het is wel écht een heel mooi en gaaf spel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan