PSV - AZ | Zaterdag 6 april | Eindstand 5-1

Eens kijken. Als F'noord alle 7 wint komen ze op 86. Doelsaldo gaan ze never nooit evenaren.

Dus nog 4 winnen en 2 verlies, of zelfs 3 winnen en 2 gelijk plus een verlies, maakt kampioen.

Het zou schitterend zijn zaterdag die hondsberoerde reeks te breken en wat meer ontspannen die laatste vijf in te gaan. Wordt een kluif maar in ieder geval spelen we tegen een team wat ook gaat voetballen.
Corrigerend naar de nieuwe situatie:

Drie winnen, drie verlies.
Twee winnen, drie gelijk.

Mag niet meer fout gaan dit.

Der Jaufe jij hat toch een of andere creepy statistiek waarin er toch geen kampioenschap werd gevierd na een hele goede reeks?
 
Corrigerend naar de nieuwe situatie:

Drie winnen, drie verlies.
Twee winnen, drie gelijk.

Mag niet meer fout gaan dit.

Der Jaufe jij hat toch een of andere creepy statistiek waarin er toch geen kampioenschap werd gevierd na een hele goede reeks?
o.O
:unsure: Dat moet dan een hattrick zijn. ;)
 
Corrigerend naar de nieuwe situatie:

Drie winnen, drie verlies.
Twee winnen, drie gelijk.

Mag niet meer fout gaan dit.

Der Jaufe jij hat toch een of andere creepy statistiek waarin er toch geen kampioenschap werd gevierd na een hele goede reeks?
Dat ging om clean sheets. We staan nu op 16. Dat hebben we voorgaande 10 jaar 2x eerder gehad. In die seizoenen werden we geen kampioen. Kortom, morgen de 0 houden, dan hoor je niet bij de club van 16.
 
Er is gewoon niet beter. Simpel.

Beetje jaloers op zij die in het stadion zitten. Lekker weertje, mooie tijd en als we winnen waarschijnlijk voor het eerst echt de sfeer dat we kampioen gaan worden.
Ik ben ook jaloers op hen. ;)
Maar nu het voortaan noodgedwongen thuis op de bank kijken is, zingen mijn vrouw en ik straks na afloop hier gewoon mee. We kennen de liederen van de Oost nog steeds.
 
Laatst bewerkt:
Er is gewoon niet beter. Simpel.

Beetje jaloers op zij die in het stadion zitten. Lekker weertje, mooie tijd en als we winnen waarschijnlijk voor het eerst echt de sfeer dat we kampioen gaan worden.
Ik verheug me er inderdaad heel erg op (om het er nog even in te wrijven :giggle:).

Kan bijna niet misgaan vanavond en anders is er nog geen man overboord. Wel relaxed zo.
 
2-0 vanavond. Morgen lekker achterover genieten van een machteloos ajax of Feyenoord dat punten gaat verspelen. Het liefst dat laatste natuurlijk.
 
Ik kan alleen het begin van de wedstrijd zien. Doe maar een paar snelle PSV goals.
 
Terug
Bovenaan Onderaan