Algemene transfergeruchten

Help me even.
Nu is alles dus weer minimaal dubbel bezet? Inclusief de blessure van Lang?

Ligt eraan wie je een echte rechtsbuiten en 6 vindt.

Benitez (Drommel)
Teze (Sambo) - Ramalho (Riley) - Boscagli (Obispo) - Dest (Mauro)
Til (Saibari) - Schouten (Van Aanholt) - Veerman (Tillman)
Bakayoko - Luuk (Pepi) - Lozano (Driouech)

En dan heb je Babadi en Land nog en hopelijk ooit Lang en Bella-Kotchap weer. Dus eigenlijk maar 1 échte rechtsbuiten, al kan Lozano daar ook een soort van spelen, en Van Aanholt vind ik eigenlijk niet tellen als 6 maar goed.
 
Het heeft toch wel wat he, zo'n transferdeadline?

Het is net een soort heel lange voetbalwedstrijd.
Ik vind het maar irritant als ze zeggen dat het rond is terwijl het niet zo is. De Tweets dat PSV steeds weer een stukje dichterbij eigenlijk ook.
Voor de rest is het best spannend en interessant om te volgen.
Optie tot koop wordt gemeld.
Waar tegenwoordig steeds vaker allerlei haken en ogen aan zitten.
Maar hopelijk hebben we een goede speler aan hem en misschien zijn de voorwaarden best gunstig. Ik heb nog geen idee wat zijn kwaliteiten zijn maar hopelijk is hij wat sneller en meer constanter dan Ramalho, ik kijk er naar uit om hem te zien spelen.
 
Ligt eraan wie je een echte rechtsbuiten en 6 vindt.

Benitez (Drommel)
Teze (Sambo) - Ramalho (Riley) - Boscagli (Obispo) - Dest (Mauro)
Til (Saibari) - Schouten (Van Aanholt) - Veerman (Tillman)
Bakayoko - Luuk (Pepi) - Lozano (Driouech)

En dan heb je Babadi en Land nog en hopelijk ooit Lang en Bella-Kotchap weer. Dus eigenlijk maar 1 échte rechtsbuiten, al kan Lozano daar ook een soort van spelen, en Van Aanholt vind ik eigenlijk niet tellen als 6 maar goed.
Top. Ben ik weer helemaal bij..
 
Hahaha watttt. Tweet is weer weg.

En nu weer terug. Gaat niet door. Klote dat is balen; leek me leuk om zo'n talent een keer eerder te pakken dan voor heel veel geld.

Maar aan de andere kant hebben we met Saibari, Tillman, Lozano, Bakayoko en Babadi nog aardig wat te kiezen.

Maar 2 echte buitenspelers is wel heel matig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan