Algemene transfergeruchten

Zaakwaarnemertje die leuk wilt doen met een Feyenoord - PSV wedstrijdticket foto. Ziet het meer als een wedstrijd dus. Dan moet je als Stewart zijnde gewoon per direct ermee kappen. Met zulke figuren moet je niet om de tafel.

Jammer, vind Driouech een interessante speler. Maar blijkbaar kan Feyenoord Excelsior meer bieden door een leuke talent die ze hebben daar, die kant op te sturen.

Gewoon heel slap weer dit. Altijd weer op de laatste dag van de transfermarkt. Hadden eigenlijk ook nooit in deze situatie moeten zitten. Tegen Vertessen had lang en breed gezegd moeten worden dat vertrekken in de winter geen optie is.
 


Ik heb zo'n gevoel dat hij naar Feyenoord gaat. Ach ja...
Kan me er ook niet druk om maken. Het is nog maar afwachten of die jongen de stap van Excelsior naar een topclub succesvol kan maken. Het is wat anders om vrijblijvend te kunnen spelen voor een in principe degradatieclub of voor een topclub met alle schijnwerpers op je gericht. Komt ie wel, leuk voor de breedte en wie weet wordt het wat, komt ie niet, ook prima, zet Babadi maar gewoon linksbuiten en dan zien we wel of die bijtekent of niet.
 
Ik snap Fey niet goed.
Ze willen die Uruguayaan toch in de zomer gaan halen.
Hebben ze komend seizoen Sauer, Driouech, een peperdure Uruguayaan en Ivanusec voor de linksbuiten positie?

Ga ik nog van uit dat Paixao wel verkocht zal worden in de zomer. Want die is gewoon niet goed genoeg.

Of zouden ze afzien van die Uruguayaan?
Hebben ze er nog steeds 3 voor dezelfde positie.
 

Weer 1908 die het als eerst meldt. Feyenoord nu weer afgehaakt kennelijk. Wat zijn die daar aan het doen joh? Ons treiteren?
 
Moeten het natuurlijk niet overdrijven deze speler wordt gehaald voor de bank maar met Lozano, Tillman en eventueel Mauro/Saibari die ook gewoon prima op die positie kunnen spelen en in een later stadium Lozano is dit natuurlijk niet een transfer die moet gebeuren ten koste van alles.
 
Moeten het natuurlijk niet overdrijven deze speler wordt gehaald voor de bank maar met Lozano, Tillman en eventueel Mauro/Saibari die ook gewoon prima op die positie kunnen spelen en in een later stadium Lozano is dit natuurlijk niet een transfer die moet gebeuren ten koste van alles.
Nee, maar de spoeling voorin wordt wel dun met alleen nog maar Luuk Pepi Baka en Lozano (Lang schrijf ik af voor rest seizoen) en Tillman kan je ook niet echt meerekenen omdat die ook vaak zat op het middenveld bij moet springen.
 
  • Leuk
Reactions: znq
Terug
Bovenaan Onderaan