Ergernissen

K

Klotezooi, bouwvakkers overleeft, kerstborrel overleeft, bouwmarkt overleeft. Vandaag de supermarkt overleeft en het winkelcentrum eveneens. Maar al fietsend naar huis kwam ik 4 pubers tegen die 'leuk' kerstliedjes op hun draagbare speakers aan het draaien waren.

En toch... en toch hè... toch moet ik nu stiekem een klein beetje gniffelen.

:sneaky:
 
K

Klotezooi, bouwvakkers overleeft, kerstborrel overleeft, bouwmarkt overleeft. Vandaag de supermarkt overleeft en het winkelcentrum eveneens. Maar al fietsend naar huis kwam ik 4 pubers tegen die 'leuk' kerstliedjes op hun draagbare speakers aan het draaien waren.
Shit happens
 
800 CHF investeren in een Netgear Orbi mesh systeem om dan bij een providerwissel (overname van UPC door Sunrise) te merken dat het met de Sunrise modem amper werkt. Klantenservice zegt dat ze allen hun eigen router ondersteunen en dat ik uiteraard hun mesh oplossing kan huren. Afijn, dat dan maar, want anders is die 10Gbit verbinding ook niet heel nuttig (in praktijk 800-900 mbit overigens wat alsnog pijlsnel is). Kudt Sunrise.
 
Dat hysterische schaats gezeik op het nieuws vanuit Friesland als het eens een nachtje heeft gevroren. Alleen al daarom hoop ik op een versnelde klimaatverandering.
 
Dat mensen zomaar de straat over lopen zonder opzij te kijken of er geen autos komen. Of wanneer fietsers en andere bestuurders geen richting aan geven of door de bocht komen vliegen, of niet stoppen bij haaientanden.
Dat mensen bij gevaarlijk veel wind gaan fietsen met een paraplu en bijna tegen je op knallen.
 
Laatst bewerkt:
Een grote mail maken met allerlei updates en uitgewerkte dingen, en dat nèt voordat hij echt af is al per ongeluk op send drukken. Normaal gesproken vul in de adressen waaran het gestuurd moet worden nog niet in, maar nu om een of andere reden wel..

Ergo: Mijn dommigheid is de ergernis.
 
Het is echt onvoorstelbaar hoe waardeloos dat internet bankieren werkt bij ABN Amro. Ik probeer al een week geld over te maken naar van mijn Nederlandse rekening naar mijn rekening in Australie. Ging enkele maanden geleden wel goed. Maar nu lukt dat niet en als ik wil weten waarom, krijg ik de melding: "The details of this transaction could not be loaded. Please try again later." Bellen naar de Nederlandse helpdesk heeft ook geen zin, want die kunnen ook niks anders zeggen dan: Probeer het later nog een keer.

Hoezo later ? Moet de server nog even bijkomen van een wild weekend ? Wordt cruciale informatie over mijn transactie tijdelijk achtergehouden door de Australische geheime dienst ?
 
Pas nadat je klaar bent met je werkzaamheden erachter komen dat er een klein foutje in de lijst zit die je van je projectleider hebt gekregen waardoor je 2 uur aan werk opnieuw kunt gaan doen.

:cautious:
 
Terug
Bovenaan Onderaan