PSV - Arsenal | Dinsdag 12 december | Eindstand 1-1

Nederlands leren vind ik niet zo relevant.
Klein landje, kleine taal. Heb je verder weinig aan.
Hier kun je toch prima je weg vinden met Engels.
Een egotrip uit eigen doos. Ik begon destijds als een macamba en na een half jaar werd ik een Yu di Korsou genoemd.

Daar ben ik 30 jaar later nog steeds trots op en dat opende destijds flink wat deuren.

Iedereen op dit forum spreekt ook de taal van het land waarin hij woont. Daar ben ik van overtuigd. Of ze nou geïmmigreerd of geëmigreerd zijn. Dat doe je gewoon, dat zijn basisetiquette, net als het eten met mes en vork.
 
Laatst bewerkt:
Aan begin van elke transferzomer zit iedereen te puzzelen met nieuwe selectie en wat mij altijd opvalt is dat de meeste forummers belangrijk vinden dat er niet meer basiswaardige spelers zijn dan basisplekken met als belangrijkste argument dat je ontevreden spelers krijgt. Als je ook dit seizoen weer ziet hoe vaak je met afwezigen te maken hebt en met tijdelijke vormverlies dan moet je gewoon heel blij zijn dat je heel sterk bent in de breedte. Denk dat dat misschien wel de bepalende factor is dat psv zo stabiel is en 15 wedstrijden zonder puntverlies bereikt.
Het is prima dat PSV sterk is in de breedte, Het is alleen onevenwichtig verdeeld over de linies. In de aanval kun je terugvallen op de technische kwaliteiten van Tilmann, en de snelheid (én afrondende kwaliteiten!) van vleugelflitser Vertessen, maar achterin centraal zit je meteen met Obispo...
 
Laatst in de sportschool met iemand aan de praat je hebt grote kuiten nodig om hard te kunnen rennen. Not,
99% van mijn post gaat over taal.
Het gaat over het gebrek aan inzet om de taal enigszins te leren.
Gebrek aan respect voor de mensen om je heen, die je betalen.
Gebrek aan interesse in de cultuur.
Gebrek aan liefde voor jezelf.

Biceps was een kwinkslag naar een post eerder op de avond van een medeforummer. Verder klopt jouw post daarover.

Maar zoals gezegd, wellicht móest het interview in het Engels (ook gebrekkig) en spreekt hij prima Nederlands.
Geef een like vanwege de moeite van je uitleg, dank daarvoor iig. Verder weet ik niet of ik het eens ben over bijvoorbeeld het interview want ik heb het niet gehoord.
 
Het mooie van deze selectie is dat wanneer iemand een mindere periode heeft je een aantal spelers op die positie kan inpassen die er meteen staan.
De meeste spelers zijn op meerdere plekken inzetbaar. Een Schouten kun je naar achteren halen indien nodig, een Boscagli kun je op links of op het middenveld zetten.
Til, Tilman, Saibari, Veerman kunnen allemaal op de 10 positie maar ook op de 6. Dan heb je aan de buitenkanten nog Lozano/Lang (die er nu niet eens bij zijn) / Bakayoko en Vertessen.
Dest kan zowel link als rechtsback als links en rechtsbuiten. Teze kan rechts en in het centrum. En we hebben ook heel veel spelers die een doelpunt kunnen maken.
Dus dat is gewoon een weelde. Optie op Tilman en Dest overigens meteen lichten.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Moet de optie op Tilman gelicht worden, heren en sporadische dame voetbalkennert(s)?

Dat is een no brainer wat mij betreft.

Nog iets verder ontwikkelen en constanter worden, en deze jongen gaat ons heel heel heel veel plezier opleveren.

En een dikke bankrekening. Als hij echt heel heel goed gaat worden, gaat hij het transferrecord van Bakayoko ( ;) ) verpulveren.


Overigens zou t mij niet verbazen als Bayern de koopoptie afkoopt.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Wat betekent dit?
Psv krijgt geld en geen Tillman?
Hieronder staat het uitgelegd.

Blijkbaar kon Bayern dit doen door een clausule die Rangers zelf had laten opnemen. Een clausule voor een clausule :maniac:
Tenzij Bayern (of PSV) weer een dergelijke subclausule heeft zou PSV hem gewoon moeten kunnen kopen, zonder dat Bayern daar iets over te zeggen heeft. Ze kunnen natuurlijk altijd nog een aanbieding doen om inderdaad bijvoorbeeld PSV geld te betalen om af te zien van de optie, maar PSV kan daar dus van afzien. Zou mij overigens niet verbazen als Bayern wel weer een clausule heeft dat als PSV de optie licht hij over x jaar weer voor een bepaald bedrag terug naar Bayern kan.

 
Hieronder staat het uitgelegd.

Blijkbaar kon Bayern dit doen door een clausule die Rangers zelf had laten opnemen. Een clausule voor een clausule :maniac:
Tenzij Bayern (of PSV) weer een dergelijke subclausule heeft zou PSV hem gewoon moeten kunnen kopen, zonder dat Bayern daar iets over te zeggen heeft. Ze kunnen natuurlijk altijd nog een aanbieding doen om inderdaad bijvoorbeeld PSV geld te betalen om af te zien van de optie, maar PSV kan daar dus van afzien. Zou mij overigens niet verbazen als Bayern wel weer een clausule heeft dat als PSV de optie licht hij over x jaar weer voor een bepaald bedrag terug naar Bayern kan.


Exact. Ongeveer wat wij bij Sambo ten aanzien van Sparta hadden. Het lijkt mij overigens gezien de communicatie vanuit PSV nu zo dat we echt een onvoorwaardelijke clausule hebben op de koop van Tillman
 
Het is prima dat PSV sterk is in de breedte, Het is alleen onevenwichtig verdeeld over de linies. In de aanval kun je terugvallen op de technische kwaliteiten van Tilmann, en de snelheid (én afrondende kwaliteiten!) van vleugelflitser Vertessen, maar achterin centraal zit je meteen met Obispo...
En toch is de blessure van Ketchop, onze beoogde basiskracht in het verdedigingscentrum, opgevangen door Ramalho die is opgeleefd en door de multifuntionele Schouten. Obispo is het hele seizoen geblesseerd geweest en nu hij terug is vergroot hij de opties voor Bosz. Zeker in de eredivisie kun je met hem echt wel uit de voeten. En als Bosz niet zo eigenwijs was, dan had ie daar ook Teze vaker kunnen opstellen. Zeker omdat we nu zo breed zitten in de backs met Dest, Sambo, PvA en nu ook Mauro. Kwalitatief misschien niet zo sterk als de andere linies, maar ik vind dat we daar qua breedte ook flink erop vooruit zijn gegaan.

Op het middenveld heeft Bosz met Schouten, Veerman, Saibari, Tilmann en Til (nooit gedacht dat ik dit uit mijn mond zou krijgen) maar liefst vijf basiswaardige opties en ze zijn alle vijf veel gebruikt dit seizoen. Dat haalt nogmaals het argument onderuit dat je maar elf basiswaardige opties moet hebben in je selectie om trammelant te voorkomen. Je ziet het niet voor niets al jaren bij de Europese topclubs. Je hebt echt een kwalitatief sterke brede selectie nodig om succesvol te zijn.
 
Ik had de backspace gebruikt...

Zulke grappen mag je bedenken. Je mag ze zelfs typen, maar eenmaal getypt moet je dan denken: "nah, toch maar niet". ;)
Als Ralf 30x per dag slechte grappen mag maken dan moet eentje van mij wel kunnen..
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Terug
Bovenaan Onderaan