Selectie PSV: Algemeen

Met een beetje gepuzzel is dit volgens mij de selectie voor het trainingskamp:

Doelmannen: Walter Benitez, Joel Drommel, Boy Waterman, Niek Schiks

Verdedigers: Olivier Boscagli, Timo Baumgartl, Andre Ramalho, Patrick van Aanholt, Jordan Teze, Shurandy Sambo, Phillipp Mwene, Emmanuel van de Blaak, Livano Comenencia

Middenvelders: Ibrahim Sangaré, Joey Veerman, Xavi Simons, Guus Til, Mohamed Nassoh, Tim van den Heuvel

Aanvallers: Noa Lang, Johan Bakayoko, Anwar El Ghazi, Ricardo Pepi, Luuk de Jong, Yorbe Vertessen, Jason van Duiven, Isaac Babadi, Jeremy Antonisse, Julian Kwaaitaal


Zie voor daadwerkelijke selectie een paar posts naar beneden

Oppegard, Mauro en Obispo geblesseerd. Eerder kwam een bericht naar buiten dat Bosz de voorkeur geeft aan Schiks boven Peersman, maar het kan zijn dat Peersman alsnog mee op trainingskamp gaat. Enzo Geerts, Tygo Land en Jamal Gonzaga gaan volgens mij weer met Jong-PSV meedoen nu de meeste A-selectie spelers weer terug zijn. Saibari zal ongetwijfeld nog even op vakantie kunnen aangezien hij dit weekend nog voor Jong-Marokko speelde. Fodé Fofana sluit volgens mij ook aan bij Jong-PSV. Kan zijn dat een aantal van de Jong-PSV spelers alsnog niet meegaan, maar dit was de verwachting van Rik gisteren.

 
Laatst bewerkt:
Met een beetje gepuzzel is dit volgens mij de selectie voor het trainingskamp:

Doelmannen: Walter Benitez, Joel Drommel, Boy Waterman, Niek Schiks

Verdedigers: Olivier Boscagli, Timo Baumgartl, Andre Ramalho, Patrick van Aanholt, Jordan Teze, Shurandy Sambe, Phillipp Mwene, Emmanuel van de Blaak, Livano Comenencia

Middenvelders: Ibrahim Sangaré, Joey Veerman, Xavi Simons, Guus Til, Mohamed Nassoh, Tim van den Heuvel

Aanvallers: Noa Lang, Johan Bakayoko, Anwar El Ghazi, Ricardo Pepi, Luuk de Jong, Yorbe Vertessen, Jason van Duiven, Isaac Babadi, Jeremy Antonisse, Julian Kwaaitaal

Oppegard, Mauro en Obispo geblesseerd. Eerder kwam een bericht naar buiten dat Bosz de voorkeur geeft aan Schiks boven Peersman, maar het kan zijn dat Peersman alsnog mee op trainingskamp gaat. Enzo Geerts, Tygo Land en Jamal Gonzaga gaan volgens mij weer met Jong-PSV meedoen nu de meeste A-selectie spelers weer terug zijn. Saibari zal ongetwijfeld nog even op vakantie kunnen aangezien hij dit weekend nog voor Jong-Marokko speelde. Fodé Fofana sluit volgens mij ook aan bij Jong-PSV. Kan zijn dat een aantal van de Jong-PSV spelers alsnog niet meegaan, maar dit was de verwachting van Rik gisteren.

Had liever een extra middenvelder gezien (Tygo Land) dan Antonisse.
 
Met een beetje gepuzzel is dit volgens mij de selectie voor het trainingskamp:

Doelmannen: Walter Benitez, Joel Drommel, Boy Waterman, Niek Schiks

Verdedigers: Olivier Boscagli, Timo Baumgartl, Andre Ramalho, Patrick van Aanholt, Jordan Teze, Shurandy Sambo, Phillipp Mwene, Emmanuel van de Blaak, Livano Comenencia

Middenvelders: Ibrahim Sangaré, Joey Veerman, Xavi Simons, Guus Til, Mohamed Nassoh, Tim van den Heuvel

Aanvallers: Noa Lang, Johan Bakayoko, Anwar El Ghazi, Ricardo Pepi, Luuk de Jong, Yorbe Vertessen, Jason van Duiven, Isaac Babadi, Jeremy Antonisse, Julian Kwaaitaal

Oppegard, Mauro en Obispo geblesseerd. Eerder kwam een bericht naar buiten dat Bosz de voorkeur geeft aan Schiks boven Peersman, maar het kan zijn dat Peersman alsnog mee op trainingskamp gaat. Enzo Geerts, Tygo Land en Jamal Gonzaga gaan volgens mij weer met Jong-PSV meedoen nu de meeste A-selectie spelers weer terug zijn. Saibari zal ongetwijfeld nog even op vakantie kunnen aangezien hij dit weekend nog voor Jong-Marokko speelde. Fodé Fofana sluit volgens mij ook aan bij Jong-PSV. Kan zijn dat een aantal van de Jong-PSV spelers alsnog niet meegaan, maar dit was de verwachting van Rik gisteren.

Heeft Kwaaitaal vorig seizoen voor Jong PSV gespeeld? Of is hij net zo'n geval als Land die voor even een groter stap dan normaal maakt om tijdelijk te ruiken aan de top.
 
Had liever een extra middenvelder gezien (Tygo Land) dan Antonisse.

Nou Peter heeft naar je geluisterd, Land gaat ook mee op trainingskamp. Volledige selectie voor het trainingskamp per Rik Elfrink:

Doelmannen: Walter Benitez, Joel Drommel, Boy Waterman, Niek Schiks

(waarbij Rik opmerkt dat Kjell Peersman zich weer bij Jong moet gaan bewijzen)

Verdedigers: Timo Baumgartl, André Ramalho, Jordan Teze, Olivier Boscagli, Patrick van Aanholt, Phillipp Mwene, Shurandy Sambo, Livano Comenencia, Emmanuel van de Blaak

(waarbij Rik opmerkt dat Armando Obispo, Mauro Junior en Fredrik Oppegard voor langere periodes moeten revalideren en dat PSV zoek naar versterking in de verdediging, waarbij het nog geen uitgemaakt zaak is dat Davinson Sanchez komt)

Middenvelders: Xavi Simons, Guus Til, Ibrahim Sangaré, Joey Veerman, Mohamed Nassoh, Tygo Land, Tim van den Heuvel

(waarbij Rik inderdaad opmerkt dat Ismael Saibari op vakantie is)

Aanvallers: Luuk de Jong, Ricardo Pepi, Johan Bakayoko, Anwar El Ghazi, Noa Lang, Yorbe Vertessen, Julian Kwaaitaal, Jeremy Antonisse (onder voorbehoud), Jason van Duiven, Isaac Babadi

(waarbij Rik opmerkt dat Fofana met Jong mee doet en het nog niet zeker is of Antonisse mee gaat, onder voorbehoud van wat wordt door Rik niet vermeld)
 
Laatst bewerkt:
Nou Peter heeft naar je geluisterd, Land gaat ook mee op trainingskamp. Volledige selectie voor het trainingskamp per Rik Elfrink:

Doelmannen: Walter Benitez, Joel Drommel, Boy Waterman, Niek Schiks

(waarbij Rik opmerkt dat Kjell Peersman zich weer bij Jong moet gaan bewijzen)

Verdedigers: Timo Baumgartl, André Ramalho, Jordan Teze, Olivier Boscagli, Patrick van Aanholt, Phillipp Mwene, Shurandy Sambo, Livano Comenencia

(waarbij Rik opmerkt dat Armando Obispo, Mauro Junior en Fredrik Oppegard voor langere periodes moeten revalideren en dat PSV zoek naar versterking in de verdediging, waarbij het nog geen uitgemaakt zaak is dat Davinson Sanchez komt)

Middenvelders: Xavi Simons, Guus Til, Ibrahim Sangaré, Joey Veerman, Mohamed Nassoh, Tygo Land, Tim van den Heuvel

(waarbij Rik inderdaad opmerkt dat Ismael Saibari op vakantie is)

Aanvallers: Luuk de Jong, Ricardo Pepi, Johan Bakayoko, Anwar El Ghazi, Noa Lang, Yorbe Vertessen, Julian Kwaaitaal, Jeremy Antonisse (onder voorbehoud), Jason van Duiven, Isaac Babadi

(waarbij Rik opmerkt dat Fofana met Jong mee doet en het nog niet zeker is of Antonisse mee gaat, onder voorbehoud van wat wordt door Rik niet vermeld)
Wel mooi om te zien dat er zoveel jonge spelers meegaan en ook jongens met echt potentie. Dat investeren in de jeugd gaat ons goed af.
 
Hoe gaan we in hemelsnaam in deze staat de Champions League halen volgende maand? Zien jullie dat wél voor je en ben ik te pessimistisch?
Een goeie CV en evt. RB en nog evt een Verdedigende middenvelder. Lang er nog bij. Komt goed!
 
Hoe gaan we in hemelsnaam in deze staat de Champions League halen volgende maand? Zien jullie dat wél voor je en ben ik te pessimistisch?
Een maand is nog ver weg. Eerst Sangare verkopen en daarna komen er ongetwijfeld serieus versterkingen achterin. Alle vertrouwen in
 
Hoe gaan we in hemelsnaam in deze staat de Champions League halen volgende maand? Zien jullie dat wél voor je en ben ik te pessimistisch?
Eerlijk? Ik denk dat we de tegenstanders die we kunnen krijgen een beetje overschatten. We doen alsof we tegen Benfica's en Leipzigs moeten. Kom op zeg zelfs met deze selectie kunnen we CL halen. Ja toegegeven dan ben je wel een speelbal daar tenzij je een "makkelijke" tegenstander uit pot 4 treft.
 
Ik heb de goede hoop dat Bosz een aantal jeugdspelers als Land en Babadi een eerlijke kans gaat geven. Daar staat hij bekend om. Hij gooit ze voor de leeuwen en is niet bang dat ze gaan falen etc.
Hij is ook niet bang voor ontslag. Gok toch liever op ervaren spelers.
 
Val hier bijna van mijn stoel er wordt al 3 jaar Engels als voertaal gebruikt in de kleedkamer, hoe kan je in godsnaam dan eeen team kneden? Daarnaast was niet iedereen Engels machtig.
Punten voor Bosz gewoon Nederlands en wellicht even een cursus zoals vroeger. JDJ heeft echt op alle vlakken gefaald!

 
Terug
Bovenaan Onderaan