Algemene transfergeruchten

Verlang terug naar de tijden dat zij heren als Basacikoglu en Diemers aantrokken op basis van Studio Sport op zondagavond.
Ik denk meer dat het aan het beperkte netwerk van beide TD's ligt.

Vraag me al tijden af hoe dat nu precies werkt op de scouting afdeling bij PSV. Volgens transfermarkt.nl staan er hier 18 man op de loonlijst excl Brands en Ernie.

Het kan toch niet zo zijn dat we de laatste jaren dan niet verder komen dan oude bekende als van Ginkel, Luuk de Jong, Wijnaldum, van Aanholt. Of bekende afvallige als El Ghazi, Bruma, Hazard, Silva of Brantwaith.

Dit is niet iets van het laatste jaar maar een gebrek aan creativiteit ontbreekt al jaren.

Wat doen deze mensen de hele dag.
 
Wijnaldum lijkt me een uitstekende versterking. Bosz gaat vast met punt naar achter spelen dus kan dan 1 van de tienen zijn. Altijd al een zwak gehad voor hem; en nog maar 32. Heeft klote seizoenen gehad maar dat is ook niet zo gek als je bij PSG speelt en daarna onder Mourinho. Kom maar leķker naar Eindhoven. Zal vast niet heel veel aan transfersom kosten.

Spierings ook graag zsm transfervrjj binnen halen en dan kunnen we nog flink investeren in cv, rb, een spits en 2 buitenspelers.
Verdient 10m per jaar. Als hij bereid is er 9m in te leveren, welkom. Als hij 4m per jaar wil, wat wel waarschijnlijk is, lekker naar Fey laten gaan,
 
Verdient 10m per jaar. Als hij bereid is er 9m in te leveren, welkom. Als hij 4m per jaar wil, wat wel waarschijnlijk is, lekker naar Fey laten gaan,
10 miljoen!!! Dat is heel veel. Ben het met je eens.. al zie ik Gini wel graag in een Guardado rol terugkomen.. maar dan moet idd het salaris passen in het salarishuis van PSV. Met dit soort jaarsalarissen zie ik Gini gewoon naar de zandbak gaan.
 
Met één heeeel groot verschil. Feyenoord betaalt minder salaris in vergelijking met PSV. Dus nee, ik denk niet dat Feyenoord en PSV in dezelfde vijver vissen qua potentiële aanwinsten.
PSV gaat minder betalen, noodgedwongen, en Feyanoord gaat meer betalen, omdat ze dat nu kunnen. Dus wel dezelfde vijver. Ook ajax zal terugkeren naar die vijver, die visten incidenteel weleens in een grotere vijver, maar tenzij ze het daar heel snel weer op de rit gaan krijgen financieel ook niet meer mogelijk zijn
 
PSV gaat minder betalen, noodgedwongen, en Feyanoord gaat meer betalen, omdat ze dat nu kunnen. Dus wel dezelfde vijver. Ook ajax zal terugkeren naar die vijver, die visten incidenteel weleens in een grotere vijver, maar tenzij ze het daar heel snel weer op de rit gaan krijgen financieel ook niet meer mogelijk zijn
Fair enough, maar ik zou als speler altijd voor PSV kiezen. :)
 
Met één heeeel groot verschil. Feyenoord betaalt minder salaris in vergelijking met PSV. Dus nee, ik denk niet dat Feyenoord en PSV in dezelfde vijver vissen qua potentiële aanwinsten.
Hoe kom je hier bij? Feyenoord betaalde Arne Slot al 2 miljoen per jaar… En nu gaan ze richting 5 miljoen per jaar. En Berghuis verdiende toen al 2,5 miljoen per jaar bij Feyenoord. En daarvoor hadden ze spelers als Kuyt etc die ook niet voor een habbekrats komen voetballen in de Eredivisie. Feyenoord staat er juist bekend om dat ze hoge salarissen betalen.
 
Feyenoord betaalt 48 miljoen, psv 53 miljoen en Ajax 105 miljoen per jaar. Niet zo raar om te veronderstellen dat psv en feyenoord in dezelfde vijver vissen. Ajax nog een paar jaar geen CL, dan is het finito
 
Ik denk meer dat het aan het beperkte netwerk van beide TD's ligt.

Vraag me al tijden af hoe dat nu precies werkt op de scouting afdeling bij PSV. Volgens transfermarkt.nl staan er hier 18 man op de loonlijst excl Brands en Ernie.

Het kan toch niet zo zijn dat we de laatste jaren dan niet verder komen dan oude bekende als van Ginkel, Luuk de Jong, Wijnaldum, van Aanholt. Of bekende afvallige als El Ghazi, Bruma, Hazard, Silva of Brantwaith.

Dit is niet iets van het laatste jaar maar een gebrek aan creativiteit ontbreekt al jaren.

Wat doen deze mensen de hele dag.
Inderdaad ! Waar blijven de Dszudszak´s , Farfan´s, Kezmannen en Lozano´s ?
 
Feyenoord betaalt 48 miljoen, psv 53 miljoen en Ajax 105 miljoen per jaar. Niet zo raar om te veronderstellen dat psv en feyenoord in dezelfde vijver vissen. Ajax nog een paar jaar geen CL, dan is het finito
Dat is niet zo’n heeel groot verschil zoals het werd gesuggereerd. Die 5 miljoen meer is te danken aan spelers als Luuk, denk ik.
 
Dat is niet zo’n heeel groot verschil zoals het werd gesuggereerd. Die 5 miljoen meer is te danken aan spelers als Luuk, denk ik.
Interessanter zou zijn de verdeling van de salarissen. Ik heb het gevoel (!) dat PSV gemiddeld wat hoger ligt, en dat Feyenoord wat hogere uitschieters heeft. Het gemiddelde verschilt niet zoveel (toch 10%, dus wel significant), maar kijk naar de mediaan of modus van de salarissen. Oftewel, zit een Mwene heel anders dan een Pedersen. Of Timber en Veerman.
 
Objectief gezien: waarom? Het is de laatste jaren niet echt positief bij ons qua presteren
Nu voor Gini? Feyenoord heeft voor de 6 en 8 positie 4 spelers in hun selectie met wie ze plannen hebben: Wieffer, Zerrouki, Timber en VdBelt. Op 10 hebben ze een talent (Balluade ofzo) en hebben ze Szymanski verlengd. Dus op zich hebben ze ook al best wel wat lopen.
Wij hebben waarschijnlijk een leegloop van middenvelders, waarbij Veerman, Xavi (als hij telt als middenvelder, is nog de vraag), en waarschijnlijk Spierings overblijft. Daar zit dus nog wel wat ruimte in.
Dan heb je nog het gevoel: waar voel je je thuis? Wil je gewoon terug naar Rotterdam, of vond je de tijd in Eindhoven juist erg prettig? Wat wil je vrouw/vriendin/kind (geen idee of hij die heeft, eerlijk gezegd)
En dan natuurlijk de trainer. Hoe kijkt die naar jou, voor welke taken en posities, en wat voor vertrouwen krijg je. Ik denk dat zeker die laatste 2 ook erg belangrijk zijn voor een gevoelsmens als Gini.
 
10 miljoen!!! Dat is heel veel. Ben het met je eens.. al zie ik Gini wel graag in een Guardado rol terugkomen.. maar dan moet idd het salaris passen in het salarishuis van PSV. Met dit soort jaarsalarissen zie ik Gini gewoon naar de zandbak gaan.
Gini is een prima speler maar juist niet vergelijkbaar met Guardado.
 
Terug
Bovenaan Onderaan