Supportersvereniging Ajax opent aanval op Valentijn Driessen en Mike Verweij​


De mannen van het kutkrantje krijgen de schuld van alle ellende bij Ajax. :ROFL: :lmao:

Het is ook helemaal niet leuk wanneer de k*tjanissen jouw clubje aanvallen ipv de gebruikelijke andere clubs 🤪
 
A: Dit is gebeurd terwijl hij speler van Man United was (afgelopen maanden staat er)
B: Laten we even afwachten of dit verhaal klopt. Genoeg voorbeelden van verzonnen aanklachten om geld af te troggelen.
Tuurlijk. En de claim was over een datum dat hijzelf een uitwedstrijd speelde. Maar de scheidslijn in topics is niet absoluut, en makkelijke opmerkingen zijn zo heerlijk soms.
 
Wel opvallend dat wanneer oud-Ajaksers slecht in het nieuws komen dat het dan niet hier thuis hoort maar wanneer het een positief bericht is over een oud-Ajakser hoor je er niemand over...

Antony is een lul, Promes is een lul, Overmars showt zijn lul, Warmerdam is een lul en Tadic voor het gemak ook maar even. Het zal in de cultuur zitten van de clup
 
Wel opvallend dat wanneer oud-Ajaksers slecht in het nieuws komen dat het dan niet hier thuis hoort maar wanneer het een positief bericht is over een oud-Ajakser hoor je er niemand over...

Antony is een lul, Promes is een lul, Overmars showt zijn lul, Warmerdam is een lul en Tadic voor het gemak ook maar even. Het zal in de cultuur zitten van de clup
Wie is Warmerdam?
 
Wel opvallend dat wanneer oud-Ajaksers slecht in het nieuws komen dat het dan niet hier thuis hoort maar wanneer het een positief bericht is over een oud-Ajakser hoor je er niemand over...

Antony is een lul, Promes is een lul, Overmars showt zijn lul, Warmerdam is een lul en Tadic voor het gemak ook maar even. Het zal in de cultuur zitten van de clup
Onana is een lul.
Martinez is een lul.
Alvarez is een lul.
Klaassen is een lul en een dorpsidioot.

De Ligt en Frenkie de Jong daarentegen niet. Zij niet.
 
Onana is een lul.
Martinez is een lul.
Alvarez is een lul.
Klaassen is een lul en een dorpsidioot.

De Ligt en Frenkie de Jong daarentegen niet. Zij niet.
Ze hebben inderdaad wel ooit wat sympathieks rond lopen... :)

Nee Ajax is objectief natuurlijk een grote en op eigen manier mooie club. Maar ik krijg altijd zo'n gevoel bij Ajax wat ik ook bij die studentenverenigingen krijg. Uit de hoogte en vinden dat men boven de regeltjes staat
 
Met een kleine ploeg kampioen worden en europees de club op de kaart zetten. Dat is zeker wel een prestatie.
Een club waar hij in 2017 assistent-trainer werd en in 2018 hoofdtrainer, een club die hem tijd gaf om te bouwen, een club waar kampioen worden geen verplichting was toen hij begon.

Aanvulling: in al die seizoenen niet de bekerfinale gehaald, Europees een van de weinige clubs op kunstgras, resultaten thuis lijken daar wel baat bij te hebben.

Volgens mij een team met weinig echte grote namen, en dan straks de boel managen met bv Tadic die volgens mij best wel eigen opvattingen heeft en best een naam is binnen het team.

Het kan geweldig uitpakken, maar het is ook best een risico.
 
Laatst bewerkt:
Een club waar hij in 2017 assistent-trainer werd en in 2018 hoofdtrainer, een club die hem tijd gaf om te bouwen, een club waar kampioen worden geen verplichting was toen hij begon.

Aanvulling: in al die seizoenen niet de bekerfinale gehaald, Europees een van de weinige clubs op kunstgras, resultaten thuis lijken daar wel baat bij te hebben.

Volgens mij een team met weinig echte grote namen, en dan straks de boel managen met bv Tadic die volgens mij best wel eigen opvattingen heeft en best een naam is binnen het team.

Het kan geweldig uitpakken, maar het is ook best een risico.
Ze kunnen beter gewoon voor Bosz gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan