PSV Nieuws Algemeen

Dan zou je dus in elk stadion een hek* moeten zetten omdat er anders maar 1 gek nodig is om uitgesloten te worden van een Europees seizoen. Lijkt me ook niet wenselijk.

* en een hek is in Eindhoven ook niet altijd voldoende gebleken om supporters tegen te houden...
Dan zouden we jaarlijks iemand inhuren om even bij een wedstrijd van Ajax het veld op te rennen. Ahhhh, jammer, alweer geen CL inkomsten? 😉
 
Ik vind het zo komisch om Feyenoorders los te zien gaan op onze straf. Wij krijgen maar 20.000 euro en een leeg vak voor een supporter op het veld en zij krijgen al dat soort straffen voor een fakkeltje. Volgens mij zijn ze even vergeten dat de UEFA gemiddeld zo'n 5 keer per jaar een boete aan het uitdelen is vanwege vuurwerk en ze ook met alle liefde een uitvak in elkaar trappen. Vast nog nooit van oplopende straffen gehoord
Zeker grappig. Maar de straffen van de uefa lijken wel erg willekeurig te zijn.
Daarbij, het volgende Europese thuisduel voor PSV is waarschijnlijk de 3de kwalificatie ronde van de Conference League tegen een of ander onbekende ploeg uit oost Europa. Ook nog midden in de zomer zal het stadion dan lang niet vol zitten denk ik.
Nou ja, ik hoorde 891 man minder. Dat is ook al haast €100.000 straf.
Daar ben ik het mee eens, maar dan blijf ik bij mijn punt dat je als club niet alles kunt doen om te voorkomen dat iemand het veld op rent.
Nou ja, meer stewards zou wel helpen.
 
Als er mensen binnen zitten die al een stadionverbod hebben (en dus al eerder bestraft zijn voor wangedrag in of om het stadion) dan doe je in mijn ogen onvoldoende.
Zolang je met "je" de Nederlandse overheid bedoelt ben ik het met je eens.
Waarom zat de dader niet op het politiebureau tijdens de wedstrijd?
 
Zeker grappig. Maar de straffen van de uefa lijken wel erg willekeurig te zijn.

Nou ja, ik hoorde 891 man minder. Dat is ook al haast €100.000 straf.

Nou ja, meer stewards zou wel helpen.
Of dat de aanwezige stewards iets beter opletten..
 
Zolang je met "je" de Nederlandse overheid bedoelt ben ik het met je eens.
Waarom zat de dader niet op het politiebureau tijdens de wedstrijd?
Vergelijk het met een winkelverbod bij de Jumbo. Moeten die mensen zich ook op het bureau melden om te voorkomen dat zij binnen komen? Aan de Jumbo zelf om het te handhaven
 
Vergelijk het met een winkelverbod bij de Jumbo. Moeten die mensen zich ook op het bureau melden om te voorkomen dat zij binnen komen? Aan de Jumbo zelf om het te handhaven
Plus de dader had geen meldplicht natuurlijk. Wel een gebiedsverbod overigens
 
Vergelijk het met een winkelverbod bij de Jumbo. Moeten die mensen zich ook op het bureau melden om te voorkomen dat zij binnen komen? Aan de Jumbo zelf om het te handhaven
In Engeland is het toch best succesvol. Bij de Jumbo zal ook nog vaak een dief binnen komen die een winkelverbod heeft.

Ik vind eerlijk gezegd dat de politie hier wel een rol in kan spelen. Al is het via digitale meldplicht. Vind namelijk niet dat je het alleen van de clubs moet verlangen. Daarvoor is het probleem te groot.
 
Dat is aan psv zelf.
PSV mag ook niets doen wat tegen de AVG in gaat
In Engeland is het toch best succesvol. Bij de Jumbo zal ook nog vaak een dief binnen komen die een winkelverbod heeft.

Ik vind eerlijk gezegd dat de politie hier wel een rol in kan spelen. Al is het via digitale meldplicht. Vind namelijk niet dat je het alleen van de clubs moet verlangen. Daarvoor is het probleem te groot.
Ik denk dat het de vraag meer is of je het van politie kan verlangen dit te handhaven wanneer er al flinke onderbezetting is
 
PSV mag ook niets doen wat tegen de AVG in gaat

Ik denk dat het de vraag meer is of je het van politie kan verlangen dit te handhaven wanneer er al flinke onderbezetting is
Dan moet er ook ergens melding gedaan worden van een overtreding mbt gebiedsverbod
 
Zolang je met "je" de Nederlandse overheid bedoelt ben ik het met je eens.
Waarom zat de dader niet op het politiebureau tijdens de wedstrijd?
Ik heb een verbod om zonder te vragen het huis van de buren binnen te gaan. Ik zit ook niet op het politiebureau. Waarom moet ik als belastingbetaler betalen omdat een voetbalclub hem niet wenst? Je kan iemand daar natuurlijk nooit voor vastzetten en als het al kan, wat ik belachelijk vind, dan mag de desbetreffende club daar zelf voor betalen. Politie mag hoogstens hem uit het stadion halen wanneer de club hem niet wenst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan