PSV Nieuws Algemeen

Vergelijk het met een winkelverbod bij de Jumbo. Moeten die mensen zich ook op het bureau melden om te voorkomen dat zij binnen komen? Aan de Jumbo zelf om het te handhaven
Misschien andere straffen verzinnen die wel effect hebben?
Gezichtsherkenning software in overvloed.. Het zal de privacy wetgeving wel zijn die het bemoeilijkt.
Eén van de wetten die nog eens moet worden bekeken op ongewenste bijwerkingen?
In Engeland is het toch best succesvol. Bij de Jumbo zal ook nog vaak een dief binnen komen die een winkelverbod heeft.

Ik vind eerlijk gezegd dat de politie hier wel een rol in kan spelen. Al is het via digitale meldplicht. Vind namelijk niet dat je het alleen van de clubs moet verlangen. Daarvoor is het probleem te groot.
Probleem hoort inderdaad thuis bij politie en justitie.
Waarom worden Marokkaanse zeges tijdens het WK aldaar gewoon prettig gevierd en worden het hier rellen?
Nee. Psv natuurlijk. Of welke organisatie ze daarvoor inhuurt.
Dan zijn we het oneens. Dat kan, toch?
Die kunnen ook lekker op de Herdgang laten melden. Kunnen ze een beetje papierprikken of toiletten schoonmaken, terwijl ze er toch zijn!
Uitstekend voorstel. Waar ze zich ook moeten melden, afbeulen helpt om agressie kwijt te raken. Win-win situatie.:)
Ik heb een verbod om zonder te vragen het huis van de buren binnen te gaan. Ik zit ook niet op het politiebureau. Waarom moet ik als belastingbetaler betalen omdat een voetbalclub hem niet wenst? Je kan iemand daar natuurlijk nooit voor vastzetten en als het al kan, wat ik belachelijk vind, dan mag de desbetreffende club daar zelf voor betalen. Politie mag hoogstens hem uit het stadion halen wanneer de club hem niet wenst.
We betalen veel belasting die niet altijd naar onze zin wordt gespendeerd. Dat is nu eenmaal zo.
Wie zich misdraagt- in het stadion of daarbuiten, het is dus niet alleen een voetbal probleem - zou moeten worden aangepakt.
Met serieuze straf die een aso hopelijk minder aso maakt.
Mikasa heeft al een goed voorstel. Laat hem zo maar eens 52 weekenden doorbrengen.
Schoonmaak werk genoeg.
En misschien schrikt het toch een aantal anderen af zich zo te misdragen.
Kan helpen het land op den duur minder horkerig te maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een verbod om zonder te vragen het huis van de buren binnen te gaan. Ik zit ook niet op het politiebureau. Waarom moet ik als belastingbetaler betalen omdat een voetbalclub hem niet wenst? Je kan iemand daar natuurlijk nooit voor vastzetten en als het al kan, wat ik belachelijk vind, dan mag de desbetreffende club daar zelf voor betalen. Politie mag hoogstens hem uit het stadion halen wanneer de club hem niet wenst.
Niet vastzetten maar een meldplicht kan. Dat is wel een uiterst middel overigens
 
Maar dan krijg je de discussie of de politie op 'priveterrein' moet handhaven. Zij vinden van niet
Terecht wil de politie van een aantal taken af.
Ze zijn immers onderbezet.
De discussie moet eigenlijk gaan over de vraag waarom er personeelstekort is bij de politie ( en in de zorg en het onderwijs trouwens ook ).
Dat is het gevolg van bezuinigingen.

Is Nederland niet een heel rijk en welvarend land waar miljarden winsten worden gemaakt op allerlei plekken waar die , zeker in die getallen, niet thuishoren?
Hoe krijgen we al dat geld daar weer weg, zodat het net als vóor het neo liberalisme eind vorige eeuw beschikbaar komt voor socialere doelen?

Moeten we niet snel een einde maken aan marktwerking waar die niet thuishoort?
En een begin maken met maximum salarissen en maximum inkomens?
Dan komt er wellicht ooit nog een einde aan het pappen en nathouden waar Den Haag nu mee bezig is.

Sorry, dat ik lijk af te dwalen, maar het heeft echt te maken met mijn eerste zin; een overwerkte politie. Zwaar en onderbetaald werk.
 
Maar dan krijg je de discussie of de politie op 'priveterrein' moet handhaven. Zij vinden van niet
Opzich terecht. Ik vind beveiliging mbt een privaat terrein een verantwoordelijk voor in dit geval psv. Ik bedoel hiermee binnen het stadion overigens. Zodra we naar buiten stappen is het publiek terrein en daar hoort de politie wel de openbare orde te bewaken.
 
Is Nederland niet een heel rijk en welvarend land waar miljarden winsten worden gemaakt op allerlei plekken waar die , zeker in die getallen, niet thuishoren?
Hoe krijgen we al dat geld daar weer weg, zodat het net als vóor het neo liberalisme eind vorige eeuw beschikbaar komt voor socialere doelen?

Moeten we niet snel een einde maken aan marktwerking waar die niet thuishoort?
En een begin maken met maximum salarissen en maximum inkomens?
Dan komt er wellicht ooit nog een einde aan het pappen en nathouden waar Den Haag nu mee bezig is.

Sorry, dat ik lijk af te dwalen, maar het heeft echt te maken met mijn eerste zin; een overwerkte politie. Zwaar en onderbetaald werk.
Dat is allemaal het ding. De ene oplossing creëert weer het andere probleem. Wanneer je het voor links goed doet doe je het voor rechts fout en vice versa.

Ik hoef persoonlijk niet per se zo ver als maximum salarissen maar dat de politiek weer wat naar links shift mag wel.

365 jaar Rutte is niet hoe de politiek in Nederland zou moeten werken en we zijn toe aan wat anders

Daarbij vind ik de polarisatie ook een groot probleem want dat merk je ook in de politiek. Extreme standpunten zijn hip en daar kan ik me nooit in vinden

En nu weer psv nieuws :ROFL:
 
Opzich terecht. Ik vind beveiliging mbt een privaat terrein een verantwoordelijk voor in dit geval psv. Ik bedoel hiermee binnen het stadion overigens. Zodra we naar buiten stappen is het publiek terrein en daar hoort de politie wel de openbare orde te bewaken.
Helemaal mee eens. Dit hoort niet bij de politie te liggen maar ik denk wel dat het clubs erg lastig wordt gemaakt om te handhaven omdat heel die privacy wet bestaat. Lekker boeie dat je gezicht wordt gescand wanneer je niets verkeerd doet. Begrijp wel wanneer iemand daar anders in staat maar ik heb liever betere beveiliging dan een stuk pseudo privacy
 
Helemaal mee eens. Dit hoort niet bij de politie te liggen maar ik denk wel dat het clubs erg lastig wordt gemaakt om te handhaven omdat heel die privacy wet bestaat. Lekker boeie dat je gezicht wordt gescand wanneer je niets verkeerd doet. Begrijp wel wanneer iemand daar anders in staat maar ik heb liever betere beveiliging dan een stuk pseudo privacy
Kun je niet langs die privacywet werken? Volgens mij mag je camerabeelden gebruiken. Zonder scansoftware kun je toch gewoon zien dat er iemand met een stadionverbod in het stadion is? Dit is de eerste keer dat zoiets uitgebreid in het nieuws is, maar blijkbaar handhaaft psv dus amper stadionverboden. Ik blijf het zeggen, er hangen camera's, er zijn beelden. Alleen kijkt er niemand naar. Begin daarmee, zelf handhaven. Buiten de privacy wetgeving zijn er genoeg tools die je hebt.
 
Kun je niet langs die privacywet werken? Volgens mij mag je camerabeelden gebruiken. Zonder scansoftware kun je toch gewoon zien dat er iemand met een stadionverbod in het stadion is? Dit is de eerste keer dat zoiets uitgebreid in het nieuws is, maar blijkbaar handhaaft psv dus amper stadionverboden. Ik blijf het zeggen, er hangen camera's, er zijn beelden. Alleen kijkt er niemand naar. Begin daarmee, zelf handhaven. Buiten de privacy wetgeving zijn er genoeg tools die je hebt.
Een (of meerdere) persoon laten kijken schiet je toch vrij weinig mee op. Dat is veel te duur en je bereikt er nooit hetzelfde mee als software. Met software moet ergens opgeslagen worden dat een bepaald persoon niet het stadion in mag en ook een stukje data hoe die persoon herkend kan worden.

Zal wel niet mogen helaas
 
Een (of meerdere) persoon laten kijken schiet je toch vrij weinig mee op. Dat is veel te duur en je bereikt er nooit hetzelfde mee als software. Met software moet ergens opgeslagen worden dat een bepaald persoon niet het stadion in mag en ook een stukje data hoe die persoon herkend kan worden.

Zal wel niet mogen helaas
Het gaat om wedstrijdbeelden. Je kan toch een of twee beveiligers laten kijken of er geen mensen zitten die er niet mogen zitten. Als je geen software mag gebruiken dan maar op de oude manier.
 
Het gaat om wedstrijdbeelden. Je kan toch een of twee beveiligers laten kijken of er geen mensen zitten die er niet mogen zitten. Als je geen software mag gebruiken dan maar op de oude manier.
Moeilijk. Ik weet niet hoe veel mensen op het moment een stadionverbod hebben en of je van beveiligers kunt verwachten dat ze die mensen er tussenuit pikken.

Je hebt wel gelijk dat je maar moet roeien met de riemen die je hebt hoor, daar niet van
 
Ik heb een verbod om zonder te vragen het huis van de buren binnen te gaan. Ik zit ook niet op het politiebureau. Waarom moet ik als belastingbetaler betalen omdat een voetbalclub hem niet wenst? Je kan iemand daar natuurlijk nooit voor vastzetten en als het al kan, wat ik belachelijk vind, dan mag de desbetreffende club daar zelf voor betalen. Politie mag hoogstens hem uit het stadion halen wanneer de club hem niet wenst.
Tja, als iemand een andere overtreding begaat, wordt hij er ook voor bestraft en betaalt de belastingbetaler. Dat is toch logisch?
Als het goed is handhaven. Er hangen overal camera's in en bij het stadion. Zo lastig kan het niet zijn.
Privacy?
Maar dan krijg je de discussie of de politie op 'priveterrein' moet handhaven. Zij vinden van niet
Als er een enorme vechtpartij bij jou thuis is, kan de politie toch ook komen handhaven?
Terecht wil de politie van een aantal taken af.
Ze zijn immers onderbezet.
De discussie moet eigenlijk gaan over de vraag waarom er personeelstekort is bij de politie ( en in de zorg en het onderwijs trouwens ook ).
Dat is het gevolg van bezuinigingen.
Deels zijn de banen te onaantrekkelijk geworden. Maar er zijn ook te weinig werkenden en te veel “nieuwe” banen.
 
Deels zijn de banen te onaantrekkelijk geworden. Maar er zijn ook te weinig werkenden en te veel “nieuwe” banen.
Dat klopt allemaal , maar wat doen we er aan?
Wat is er al allemaal niet onaantrekkelijk werk volgens ons, verwende Nederlanders?
In slachthuizen of op aspergevelden tref je vrijwel geen arbeiders met Nederlands paspoort meer aan.
Dat was al jaren te min.

Dan zijn er een aantal arbeidsongeschikten die wel eens arbeidsgeschikt zouden kunnen zijn bij betere controle.
En men zou mensen sneller uit het AZC kunnen laten doorstromen naar een baan om personeelstekort te verminderen.
Dit schijnt men in Denemarken al te doen, dus even daar een kijkje nemen hoe dat gaat?

Banen bij politie, onderwijs en zorg dienen m.i. door Den Haag zo snel mogelijk aantrekkelijk te worden gemaakt.
Om te beginnen door meer salaris, minder werkdruk en meer aanzien.
Maar ja, zit daar niet een of andere marionet van het groot kapitaal, genaamd Rutte?
 
Tja, als iemand een andere overtreding begaat, wordt hij er ook voor bestraft en betaalt de belastingbetaler. Dat is toch logisch?
Ja, maar niet pro-actief. Als Ralf zo'n verbod zou hebben dan heeft ie geen 24u bewaking bij zich om te voorkomen dat hij alsnog dat huis in gaat.
Relatief eenvoudig te tackelen vermoed ik, als je slechts live beelden bekijkt sla je niets op.
Als er een enorme vechtpartij bij jou thuis is, kan de politie toch ook komen handhaven?
Kortom, als je iemand aantreft die er niet mag zijn kan je de politie inschakelen om deze persoon te verwijderen. Mits het verbod op juiste wijze is ingesteld.
Deels zijn de banen te onaantrekkelijk geworden. Maar er zijn ook te weinig werkenden en te veel “nieuwe” banen.
Inderdaad, personeelstekorten zijn in de breedte van de samenleving aanwezig, ook daar waar lonen en werkdruk wel op orde zijn. We willen teveel met te weinig mensen. Gechargeerd gezegd is het halveren van de lonen de oplossing, mensen gaan dan minder parttime werken en hebben minder vrij te besteden waardoor de barista en de coach coachede coach ook weer een echte baan moet zoeken ;)
 
Moeilijk. Ik weet niet hoe veel mensen op het moment een stadionverbod hebben en of je van beveiligers kunt verwachten dat ze die mensen er tussenuit pikken.

Je hebt wel gelijk dat je maar moet roeien met de riemen die je hebt hoor, daar niet van
Ik heb sowieso niet de indruk dat psv strak handhaaft mbt stadionverboden. Die gast die ging blijkbaar ondanks zn verbod gewoon naar wedstrijden
 

Werd tijd, ik kon nooit zo goed mikken met die zachte plastic bekers.
 

Werd tijd, ik kon nooit zo goed mikken met die zachte plastic bekers.
Geldt 't alleen voor bier.. Ik voel me buitengesloten als niet drinker

Ik ga met m'n trekker naar de PSV laan en ik ga staken
 

Waarom...?? Als wij niet welkom zijn in Amsterdam, waarom dan die Ajacieden gastvrij ontvangen in het Philipsstadion? Onbegrijpelijk dit...PSV is gewoon te soft...!! 😡😡⚽

Geldt 't alleen voor bier.. Ik voel me buitengesloten als niet drinker

Ik ga met m'n trekker naar de PSV laan en ik ga staken
In Spakenburg mag je met de trekker het veld op rijden. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan