PSV Nieuws Algemeen


Financieel best een interessante denk ik. Sportief zal het niet gek veel opleveren
Misschien dat er een verdwaald talentje van een club daar sneller naar (jong) PSV zou gaan, maar daar zal het inderdaad wel bij blijven. Toch is een beetje naamsbekendheid in die regio nooit gek.
 

Werd tijd, ik kon nooit zo goed mikken met die zachte plastic bekers.
Iemand die hier op west zit die zijn geld al terug heeft van de hardcups? :S:
 

Financieel best een interessante denk ik. Sportief zal het niet gek veel opleveren

Ik zie dit soort aankondigen altijd weer verschijnen, maar heb, afgezien van publiciteit, nou niet het idee dat het ooit echt wat heeft opgeleverd?
 
In Nederland zijn alle klinkers uit de kentekencombinaties gehaald, om ongewenste woorden te vermijden. Ook is ook een aantal kentekencombinaties verboden. Het gaat in Nederland om de lettercombinaties GVD, KKK, NSB, PKK, PSV, TBS, SS en SD.

Schandalig :maniac:
 
In Nederland zijn alle klinkers uit de kentekencombinaties gehaald, om ongewenste woorden te vermijden. Ook is ook een aantal kentekencombinaties verboden. Het gaat in Nederland om de lettercombinaties GVD, KKK, NSB, PKK, PSV, TBS, SS en SD.

Schandalig :maniac:
Ik snap het wel. Port Sherry en Vermout moet je ook niet associëren met autorijden.
 

Een documentaire over 1988 voor de liefhebbers.

Volgens mij is het een live-stream maar je kunt gewoon terugspoelen
 
Stond al wel een tijd gepland lijkt me. Wel echt een prachtige docu om de spelers te horen vertellen over hoe dat seizoen voor hun er aan toe ging
Ja, dat snap ik. Zo'n documentaire verdient ook een betere situatie. Als ik PSV was had ik hem alsnog even uitgesteld gezien de stemming rond de club momenteel. Ik kijk hem over een tijdje, als mijn hoofd hem meer kan waarderen, denk ik. Ben wat PSV betreft eigenlijk alleen maar bezig met hopen dat we niet verliezen zondag.
 
Zie het nu pas. Dank voor deze nostalgische foto.
Herinner me de dag nog alsof het gisteren was.
(Bewijst dat het lange termijn geheugen langer in conditie blijft dan dat van de korte termijn.;))
Leuk, dit toernooi dat we al zo lang kennen.
In 1963 won , als ik niet me vergis, het Engelse Sunderland.
Het waren lange zondagen aan de Frederiklaan.
Vanaf het duel om de de 7en 8e plaats rond twaalf uur tot en met de finale vele uren later.
Met Ir. Otten zelf die de beker uitreikte aan het eind van de middag.
 
Jammer dat zo’n oefen toernooi niet meer voor het eerste elftal georganiseerd wordt. Ik kan me er nog wel een herinneren met Anderlecht, Borussia Monschengladbach en Gremio.

Dat was in de tijd dat knaken nog van hout waren…
Waarom wordt dat eigenlijk niet meer voor het eerste elftal georganiseerd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan