Is die vd Belt zo’n groot talent? Zo ja dan zou ik hem gewoon halen. PSV heeft vroeger van Bommel bij Fortuna weggehaald en Jaap Stam bij Willem II. We moeten dus goed zoeken naar de goede talenten en ons niet te groot voelen om een talent bij PEC op te halen. Ik hoor goede verhalen over hem.
Ja echt wel top talentje, had al een keer eerder onderstaande spelers geopperd, allemaal talenten. Nu aantrekken voor een paar centen, op huurbasis bij de clubs rest van seizoen of 1,5 seizoen laten spelen.

Thomas van den Belt (Zwolle)

Ruben van Bommel (MVV)

Maxim Dekker (AZ)

Melayro Bogarde (Zwolle huur van Hoffenheim, contract loopt af)

Fedde de Jong (AZ)

Sava-Arangel Cestic (Heracles)

Tijs Velthuis (NAC huur van jong AZ)

 

Volgens mij was Feyenoord ook in de markt voor Mannsverk. Eventueel een opvolger van Sangaré, stabiele middenvelder, staat er meteen en zou een miljoen of 6 moeten kosten. Prima aanwinst.
 

Volgens mij was Feyenoord ook in de markt voor Mannsverk. Eventueel een opvolger van Sangaré, stabiele middenvelder, staat er meteen en zou een miljoen of 6 moeten kosten. Prima aanwinst.
Ik zie die NL’der die bij Toulouse uit contract loopt ook nog wel zitten.
 

Volgens mij was Feyenoord ook in de markt voor Mannsverk. Eventueel een opvolger van Sangaré, stabiele middenvelder, staat er meteen en zou een miljoen of 6 moeten kosten. Prima aanwinst.
Zou wel een goeie vervanger zijn van Sangare. Ik had namelijk Sangare al eens gehaald naar PSV in FM, en Mannsverk ook.
 
Heeft er vandaag ook weer één ingelegd en twee assists 🤣
Hij heeft er vanavond tegen PSG ook weer even 1 in gepeerd.
@Brands -> laten tekenen in Eindhoven die man, niet dat hij vanaf volgend seizoen bij Galatasaray speelt, daar hebben we allemaal niks aan…..
 
Hij heeft er vanavond tegen PSG ook weer even 1 in gepeerd.
@Brands -> laten tekenen in Eindhoven die man, niet dat hij vanaf volgend seizoen bij Galatasaray speelt, daar hebben we allemaal niks aan…..

Is hij te huren? Vraag het voor een vriend.
 
Dirk propper is een interessante kandidaat voor volgend seizoen! Talentvol en een uitstekende verbindingsspeler
 
Dirk propper is een interessante kandidaat voor volgend seizoen! Talentvol en een uitstekende verbindingsspeler
Speelde gisteren zeker goed. Met natuurlijk die mooie passeerbeweging als hoogtepunt.

Is hij met een extra p nu wel al duurder geworden? ;)
 
las dat PSV interesse heeft in Taylor Booth maar vind dat PSV ruim in zijn middenvelders zit.
En zie geen meerwaarde in hem.
Tenzij je een Ismael Saibari weg doet vind ik te kort komen bij PSV en scoort heel moeilijk met opgelegde 100% kansen.
Vind wel dat PSV moet inspelen op een verkoop van Sangare en Ramiz Zerrouki meteen moet vastleggen na dit seizoen en niet afwachten tot Sangare verkocht is en te laat is !
 
las dat PSV interesse heeft in Taylor Booth maar vind dat PSV ruim in zijn middenvelders zit.
En zie geen meerwaarde in hem.
Tenzij je een Ismael Saibari weg doet vind ik te kort komen bij PSV en scoort heel moeilijk met opgelegde 100% kansen.
Vind wel dat PSV moet inspelen op een verkoop van Sangare en Ramiz Zerrouki meteen moet vastleggen na dit seizoen en niet afwachten tot Sangare verkocht is en te laat is !
Booth is meer een rechtsbuiten toch? Ik ga er vanuit dat er vast wel weer spelers gaan vertrekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan