Cody Gakpo (A)


Liverpoolfans zijn niet meer zo bij met Cody. :rolleyes:


Eredivisie = Mickey Mouse competitie. :shrug:
Af en toe vraag ik me wel af wat het gemiddelde IQ is van een voetbalsupporter. Iedereen kan toch wel bedenken dat er veel meer factoren invloed hebben op prestaties dan alleen de kwaliteiten van een individu... :rolleyes:
 
Af en toe vraag ik me wel af wat het gemiddelde IQ is van een voetbalsupporter. Iedereen kan toch wel bedenken dat er veel meer factoren invloed hebben op prestaties dan alleen de kwaliteiten van een individu... :rolleyes:
Je medeforummers een beetje beledigen :D
 
Natuurlijk zijn de fans niet blij met Cody. Alsof wij blij zijn met een dure aankoop die niets laat zien. Wij schrijven een huurling al na 1 helft af bij wijze van spreken. 😂
Eens. Maar ze zouden ook even de wedstrijden tegen Arsenal kunnen terugkijken.
 
329852093_1286774671901230_8546368249516424744_n.jpg


:unsure: Als hij bij PSV was gebleven had hij dezelfde uitspraak kunnen doen maar dan in het Nederlands. :eek: :maniac:
 
Terwijl Firminho en Jota weer terug zijn en op de bank zitten. Madueke maakt bij Chelsea ook veel minuten. Het verval bij psv is niet voor niets zo groot 😅
Er gaat geen betere kans voor Gakpo komen om zijn basisplek voor een lange tijd vast te leggen. Jota is een tijd geblesseerd geweest en Firmino is sinds een paar seizoenen wel over zijn hoogtepunt heen. Gakpo, Nunez en Dias moeten de drie nieuwe namen voorin worden.
 
De nieuwe namen he. Lange termijn. Salah is geen speler voor de lange termijn verwacht ik, niet op dit niveau. Zodra die zijn snelheid kwijt gaat raken valt een groot deel van zijn spel weg.
Aah, dacht dat je bedoelde dat die 3 moeten spelen. Als Liverpool zo doorgaat dan mogen ze blij zijn als er überhaupt iemand wil blijven.
 
Met Gomez hebben ze in ieder geval hun eigen Teze. Werd wel eens op de backpositie gepositoneerd: was geen succes. Als CV schromelijk overschat, maar het is een jeugdproduct die in het verleden wel eens leuke potjes speelde.
En ze verliezen Europees met 3 doelpunten verschil tegen een Spaanse club na een paar minuten durende goed begin. Komt wel heel dichtbij zo..
 
Terug
Bovenaan Onderaan