Johan Bakayoko (A)

bakayoko heeft vandaag tegen feyenoord laten zien dat hij nog lang niet goed genoeg is voor een basis plaats,wat was die slecht
Is ook nog geen basismateriaal en volgens mij zegt ie zelf ook nooit dat ie basis moet staan. Zulke spelers moeten tijdens de kleine wedstrijden getest worden. Maar goed ook die wedstrijden gaan bij ons uiterst moeizaam waardoor het voor zo’n jonge speler nog moeilijker wordt om zichzelf te laten zien.
 
Gewoon nog steeds een groot talent dus…als in iemand die je niet uit in de Kuip moet laten zwemmen wanneer je ziet dat het niet lekker loopt en iemand waarbij dat ook geen schande is…gewoon de tijd geven, denk nog steeds dat hij er gaat komen…
Het was ook een noodgreep natuurlijk omdat El Ghazi uitviel.
 
Zulke onervaren spelers moet je tegen fn ook niet voor de leeuwen gooien. Breng dan Hazard in die wel de ervaring heeft
Precies. Weer een bijzonder slechte keuze van RvN; hij breekt die jongen zo wel af, want hij moest hem wel wisselen ook. Bakayoko moet je minuten geven als je thuis speelt tegen een zwakke tegenstander. Het was allang duidelijk dat hij er nog niet klaar voor was. De vorige thuiswedstrijd speelde hij leuk maar druistig, en leek hij eindelijk een beetje van zijn skills te vertonen zoals hij in de KKD had gedaan. Ook toen werd hij echter gewisseld, terwijl El Dramhazi door mocht blijven sputteren. Dat was al een fout, en nu deze er bovenop. Hij had nu gewoon Hazard in moeten brengen ipv Ghazi, en dan had Xavi naar rechts kunnen gaan.
 
Waarom rustig brengen? Er zijn nu wat blessures, gewoon in de basis. Dat heeft ie wel afgedwongen.
Normaal gesproken zou ik dat graag zien ja maar als je ziet hoe die jongen al meteen weer omlaag werd gepraat na een mindere wedstrijd denk ik dat idealiter zo iemand af en toe in bescherming kan worden genomen ipv meteen elke week voor de leeuwen met steeds een deuk in het zelfvertrouwen als gevolg…als hij elke week zo speelt zoals gister dan zal dat laatste natuurlijk niet gebeuren maar je kunt er donder op zeggen dat het met ups en downs zal gaan (hij is immers een goed talent maar ook weer geen absoluut toptalent die er meteen grote delen van het seizoen staat)…
 
Normaal gesproken zou ik dat graag zien ja maar als je ziet hoe die jongen al meteen weer omlaag werd gepraat na een mindere wedstrijd denk ik dat idealiter zo iemand af en toe in bescherming kan worden genomen ipv meteen elke week voor de leeuwen met steeds een deuk in het zelfvertrouwen als gevolg…als hij elke week zo speelt zoals gister dan zal dat laatste natuurlijk niet gebeuren maar je kunt er donder op zeggen dat het met ups en downs zal gaan (hij is immers een goed talent maar ook weer geen absoluut toptalent die er meteen grote delen van het seizoen staat)…
Hetzelfde gebeurde met Malen en Memphis. Het is trouwens totdat El G. terug is. 4 weken las ik.. niet heel het seizoen. Laat m daarna maar lekker concurreren..
 
Hetzelfde gebeurde met Malen en Memphis. Het is trouwens totdat El G. terug is. 4 weken las ik.. niet heel het seizoen. Laat m daarna maar lekker concurreren..
Dat bedoelde ik dus: ik vind Baka een goed talent maar geen categorie Memphis en Malen, die waren op zijn leeftijd zo veel verder al…
 
Dat bedoelde ik dus: ik vind Baka een goed talent maar geen categorie Memphis en Malen, die waren op zijn leeftijd zo veel verder al…
Die kregen ook kritiek toen. Ik weet dat want ik was er een van.. nou heb ik veel kritiek op psv dus of dat nou een sterk argument is.. 🤔
 
Was wel een lichtpuntje gister, als hij iets meer overzicht krijgt wordt dit de volgende aanvallende parel uit de opleiding…hoop dat men geduldig met hem is en hij rustig kan worden gebracht…
We zijn wel snel blij tegenwoordig. Ik vond hem best ok. Maar de meeste voorzetten en schoten waren toch op z’n best matig te noemen?
 
Normaal gesproken zou ik dat graag zien ja maar als je ziet hoe die jongen al meteen weer omlaag werd gepraat na een mindere wedstrijd.

Dit. Dit doen we altijd. Iemand afbranden als 'ie nie presteert. Talenten als Xavi, die eigenlijk vanaf dag 1 top presteerden zijn een zeldzaamheid, zeker in Nederland. Baka verdient wat meer tijd. Hij wordt gelanceerd in zo'n beetje het slechts presterende PSV van deze eeuw. Sta dan maar eens op.
 
Dit. Dit doen we altijd. Iemand afbranden als 'ie nie presteert. Talenten als Xavi, die eigenlijk vanaf dag 1 top presteerden zijn een zeldzaamheid, zeker in Nederland. Baka verdient wat meer tijd. Hij wordt gelanceerd in zo'n beetje het slechts presterende PSV van deze eeuw. Sta dan maar eens op.
Ja en nee.

Om heel eerlijk te zijn verwachte ik van Bakayoko dat hij al verder zou zijn in zijn ontwikkeling. Denk aan Madueke in zijn tweede seizoen bij de A1.
Dus in die zin vind ik het wat tegen vallen mbt de verwachtingen. Maar dat is zeker geen reden om hem af te schrijven.

Maar ik vind PSV1 ook geen leerschool. Als hij nog tekort komt voor de basis. Dan moet hij nog niet in de basis starten.
Overgins was hij de vorige wedstrijd wel beslissend en dat was mooi om te zien.
 
Ja en nee.

Om heel eerlijk te zijn verwachte ik van Bakayoko dat hij al verder zou zijn in zijn ontwikkeling. Denk aan Madueke in zijn tweede seizoen bij de A1.
Dus in die zin vind ik het wat tegen vallen mbt de verwachtingen. Maar dat is zeker geen reden om hem af te schrijven.

Maar ik vind PSV1 ook geen leerschool. Als hij nog tekort komt voor de basis. Dan moet hij nog niet in de basis starten.
Overgins was hij de vorige wedstrijd wel beslissend en dat was mooi om te zien.

Goeie nuance, met name dat van die leerschool. Ik moet wel zeggen dat de lat inmiddels wel erg laag lijkt te liggen. Momenteel is zeker de helft van de selectie niet PSV waardig/compleet uit vorm, inclusief het trainersgilde.
 
Ja en nee.

Om heel eerlijk te zijn verwachte ik van Bakayoko dat hij al verder zou zijn in zijn ontwikkeling. Denk aan Madueke in zijn tweede seizoen bij de A1.
Dus in die zin vind ik het wat tegen vallen mbt de verwachtingen. Maar dat is zeker geen reden om hem af te schrijven.

Maar ik vind PSV1 ook geen leerschool. Als hij nog tekort komt voor de basis. Dan moet hij nog niet in de basis starten.
Overgins was hij de vorige wedstrijd wel beslissend en dat was mooi om te zien.
PSV mag best ook een leerschool zijn, maar niet alleen maar. Dus als je een paar bewezen talenten (sterkhouders) hebt, kan dat prima aangevuld worden met onbewezen talenten. Maar Baka moet nu al ongeveer de kar trekken, wat hem niet lukt.

Lekker erbij houden, ik krijg steeds meer hoop eigenlijk. Niet schromen om hem er een keer ernaast te zetten, of een keer te wisselen. Maar wel lekker minuten laten maken. Itt tot Saibari heb ik bij Baka echt het gevoel dat hij van waarde kan worden. Hij is druistig en moet gepolijst worden, maar er zit creativiteit, flair en werklust in die jongen. Ik ben blij dat we hem niet verkocht hebben aan PSG - ondanks dat we misschien nooit meer datzelfde geld zouden kunnen krijgen.
 
Laatst bewerkt:
PSV mag best ook een leerschool zijn, maar niet alleen maar. Dus als je een paar bewezen talenten (sterkhouders) hebt, kan dat prima aangevuld worden met onbewezen talenten. Maar Baka moet nu al ongeveer de kar trekker, wat hem niet lukt.

Lekker erbij houden, ik krijg steeds meer hoop eigenlijk. Niet schromen om hem er een keer ernaast te zetten, of een keer te wisselen. Maar wel lekker minuten laten maken. Itt tot Saibari heb ik bij Baka echt het gevoel dat hij van waarde kan worden. Hij is druistig en moet gepolijst worden, maar er zit creativiteit, flair en werklust in die jongen. Ik ben blij dat we hem niet verkocht hebben aan PSG - ondanks dat we misschien nooit meer datzelfde geld zouden kunnen krijgen.
En toch heb ik ook Saibari nog niet opgegeven. Hij kan wel voetballen. Het zou zomaar kunnen dat hij na een keer gescoord te hebben, er doorheen komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan