Johan Bakayoko (A)

Dat er wordt gezegd dat een jonge speler slimmer moet worden en dat zijn voorzetten veel beter moet zijn of hij beter in druk zetten moet worden, is geen kwestie van down playen… Het zou wel wat zijn zeg, als een jonge speler niets meer te leren had bij een topclub.. Het is niet zo van je bent voor een speler of tegen hem hè
Tijdens/na zijn mindere wedstrijden of periodes van wedstrijden waar veel acties mislukten schreven veel mensen (waaronder ik) hem af. Al zal het dan (bij mij in ieder geval) voornamelijk de emotie zijn waaruit wordt gereageerd op dat moment
 
Tijdens/na zijn mindere wedstrijden of periodes van wedstrijden waar veel acties mislukten schreven veel mensen (waaronder ik) hem af. Al zal het dan (bij mij in ieder geval) voornamelijk de emotie zijn waaruit wordt gereageerd op dat moment
D'r werd al geroepen dat ie niets te zoeken heeft in het 1e. Geen idee of jij dat was, vind ik ook niet heel interessant eigenlijk ;)
 
D'r werd al geroepen dat ie niets te zoeken heeft in het 1e. Geen idee of jij dat was, vind ik ook niet heel interessant eigenlijk ;)
Het zal meer irritatie zijn richting de directie zijn dat er geen adequate vervanger is gekomen voor Noni waar Bakayoko de dupe van werd. Knap van hem dat hij stoïcijns door blijft gaan want het lijkt me een gevoelige kerel.
 
Heeft wel stijl, deze jongen. Ik vind die pet die 'ie op heeft echt gaaf en goed bij hem passen.
Ik denk dat de verlenging meer een opwaardering is van z'n verdiensten, naar aanleiding van de interesse van PSG en z'n veranderende status. Kunnen ze volgend jaar bij wijze van spreke weer doen als ie weer verder is door ontwikkeld.

Blij dat ie 't laat zien de laatste weken, ik vind hem in alles meer uitstralen dan Madueke.
 
Heeft wel stijl, deze jongen. Ik vind die pet die 'ie op heeft echt gaaf en goed bij hem passen.
Ik denk dat de verlenging meer een opwaardering is van z'n verdiensten, naar aanleiding van de interesse van PSG en z'n veranderende status. Kunnen ze volgend jaar bij wijze van spreke weer doen als ie weer verder is door ontwikkeld.

Blij dat ie 't laat zien de laatste weken, ik vind hem in alles meer uitstralen dan Madueke.
Madueke had meer lef. Bakayoko moet werken aan felheid en vertrouwen. Schieten, snelheid en techniek heeft ie wel. Maar ik denk dat ie er wel komt. Gakpo deed ook niet veel mooie dingen op z'n 19e dus kwam ook pas later op stoom. Bakayoko heeft het in zich om beter te worden dan bijv. een Bergvino.
 
Madueke had meer lef. Bakayoko moet werken aan felheid en vertrouwen. Schieten, snelheid en techniek heeft ie wel. Maar ik denk dat ie er wel komt. Gakpo deed ook niet veel mooie dingen op z'n 19e dus kwam ook pas later op stoom. Bakayoko heeft het in zich om beter te worden dan bijv. een Bergvino.
Noni was minder een teamplayer. Ging eerst voor zn eigen actie. Bakayoko ziet ook zn medespelers. Gaf afgelopen weekend weer een aantal fijne voorzetten bijvoorbeeld. Iets wat Noni nauwelijks deed
 
Bakayoko is eredivisie talent van de maand geworden. Ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Hij heeft een flinke stap gezet tov de eerste seizoenshelft, maar is er nog lang niet. Hij heeft het wel in zich om een heel belangrijke speler voor PSV te worden als hij zich zo verder ontwikkeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan