Mohamed Ihattaren (M)

Je laatste zin na maar....
Niet alleen jij hoor maar velen kalken het topic weer vol na deze aanhouding, en daar heeft zijn debiele gedrag hier voor niks mee te maken.
Als je van supertalent naar probleemgeval degradeert is er echt iets niet goed aan het gaan..
 
Weet ik niet. Die had het vast graag anders gezien denk ik.
Als hij dat graag anders had gezien had hij daar toch ook zelf naar kunnen handelen in het afgelopen jaar? Bv fit worden, op gewicht blijven, inzet tonen. Het spreekt boekdelen dat die jongen afgelopen weekend gewoon in NL was. Tenzij hij niet meer welkom is bij Juve had daar extra trainen, inzet tonen etc. de beste manier geweest om te laten zien dat je het zelf ook ander wil.
 
Laatst bewerkt:
Als hij dat graag anders had gezien had hij daar toch ook zelf naar kunnen handelen in het afgelopen jaar? Bv fit worden, op gewicht blijven, inzet tonen. Het spreekt boekdelen dat die jongen afgelopen weekend gewoon in NL was. Tenzij hij niet meer welkom is bij Juve had daar extra trainen, inzet tonen etc. de beste manier geweest om te laten zien dat je het zelf ook ander wil.
Hij had van zijn club tijdelijk vrijaf gekregen om in Nederland te verblijven. Juventus verleende recent verlof aan Ihattaren, zodat er in Nederland zaken geregeld en afgehandeld konden worden.

Welke zaken geregeld en afgehandeld konden worden dat wordt niet vermeld.
 
Hij had van zijn club tijdelijk vrijaf gekregen om in Nederland te verblijven. Juventus verleende recent verlof aan Ihattaren, zodat er in Nederland zaken geregeld en afgehandeld konden worden.

Welke zaken geregeld en afgehandeld konden worden dat wordt niet vermeld.
Helder, dan trek ik mijn punt in.

Had je dat niet eerder kunnen melden toen ik mij al afvroeg waarom ie ùberhaupt in NL was :mad: ;)
 

De Televaag kon het niet laten om toch nog even te benoemen dat Mo'tje in conflict was met Schmidt..

En of de mentale problemen pas na de dood van zijn vader kwamen vraag ik me ook sterk af
Het is tegenwoordig lastig voor homo's om betaald voetbal te spelen met dat homofobe publiek maar mensen met psychische instabiliteit worden nog veel harder afgemaakt hier en elders.
 
Het is tegenwoordig lastig voor homo's om betaald voetbal te spelen met dat homofobe publiek maar mensen met psychische instabiliteit worden nog veel harder afgemaakt hier en elders.
Psychische problemen zijn geen excuus om met criminelen om te gaan en betrokken zijn in andere shady zaken. Psychische problemen zijn uberhaupt geen excuus voor slecht gedrag.

Er zijn talloze voorbeelden van voetballers die naar buiten komen met het nieuws dat ze met depressie kampen etc. daar wordt altijd heel normaal op gereageerd
 
Psychische problemen zijn geen excuus om met criminelen om te gaan en betrokken zijn in andere shady zaken. Psychische problemen zijn uberhaupt geen excuus voor slecht gedrag.

Er zijn talloze voorbeelden van voetballers die naar buiten komen met het nieuws dat ze met depressie kampen etc. daar wordt altijd heel normaal op gereageerd
Noem die talloze voorbeelden maar op. Jordy Hoogstrate werd ook zo begripvol op gereageerd.
Verder laat ik het er bij. Waarschijnlijk ben je zelf opgegroeid in een welvarend gezinnetje in een leuke buurt met hockey club. Je hebt gelijk, makkelijk om alles voor een ander in te vullen ook al ken je de situatie niet.
 
Dat zeg ik dus. Makkelijk lullen van een afstand zoals is dus ook doe. Je kan psychische problemen niet 1 op 1 vergelijken.
Jouw voorbeeld over Hoogstrate is ook alweer 20 jaar geleden. Sindsdien is er enorm veel veranderd op het gebied van begrip voor mentale problemen. Iniesta, Pavard, Van der Wiel en Kishna kwamen er vrij recent nog over naar buiten. En dat is alleen maar goed dat dat tegenwoordig kan.

Daarnaast heeft het weinig met begrip te maken dat ik vind dat een psychische aandoening nooit een excuus mag zijn voor dit soort gedrag. Een reden kan het wel zijn. Dat is wat anders
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan