De wanhoop spat er vanaf. Triest. Ik zou me maar eens aan gaan melden voor een opleiding als ik Mo was.
Psychologie of zo.De wanhoop spat er vanaf. Triest. Ik zou me maar eens aan gaan melden voor een opleiding als ik Mo was.
CriminologiePsychologie of zo.
BanketbakkerCriminologie
Waarvoor?Elke keer als ik dit topic zie oppoppen ben ik bang.
Als Marcel zegt: het speelt NU niet, dan weet je al dat het er wel gaat spelen..
Eigenlijk kun je nooit weten wat er aan de hand adhv Marcel. Hij heeft al zovaak de (volledige) waarheid achtergehouden.Als Marcel zegt: het speelt NU niet, dan weet je al dat het er wel gaat spelen..
Als het gratis is (geen transfersom, een mager contractje) is het het proberen wellicht wel waard? Is in potentie een fantastische voetballer.Als Marcel zegt: het speelt NU niet, dan weet je al dat het er wel gaat spelen..
Als PSV verstandig is, is de streep onder het hoofdstuk Mo een hele dikke en definitief. Alleen maar onrust, zowel qua extra aandacht die hij nodig heeft als qua entourage.Als het gratis is (geen transfersom, een mager contractje) is het het proberen wellicht wel waard? Is in potentie een fantastische voetballer.
Als PSV verstandig is, is de streep onder het hoofdstuk Mo een hele dikke en definitief. Alleen maar onrust, zowel qua extra aandacht die hij nodig heeft als qua entourage.
Als PSV verstandig is, is de streep onder het hoofdstuk Mo een hele dikke en definitief. Alleen maar onrust, zowel qua extra aandacht die hij nodig heeft als qua entourage.
Daar kun je toch ook afspraken over maken? Met consequentiesAls PSV verstandig is, is de streep onder het hoofdstuk Mo een hele dikke en definitief. Alleen maar onrust, zowel qua extra aandacht die hij nodig heeft als qua entourage.
Ik zou dat geen slecht idee vinden en dat heb ik al eerder tussen alle berichten door ook een keer gezegd. Je zou natuurlijk denken, waar begin je aan? Maar wat heb je te verliezen? Wellicht wat negatieve communicatie rondom hem als het toch mis gaat. Nou dan maar wat negatieve publiciteit.Als het gratis is (geen transfersom, een mager contractje) is het het proberen wellicht wel waard? Is in potentie een fantastische voetballer.
Dat mediacircus was eigenlijk alleen toen hij bij ajax speelde. Bij PSV werd het elke keer aan Schmidt gevraagd, en die had daar geen adequaat antwoord op (had moeten zijn: geen commentaar, volgende vraag aub).Precies. Wordt in de media weer één groot circus met alles onder een vergrootglas.