Mohamed Ihattaren (M)

Was toen toch wel logisch? Maakte in enkele wedstrijden bij Jong Ajax indruk en hoop goals. Als Fofana dat de komende tijd doet, gaan wij ook roepen dat ie kans in de basis moet krijgen (mits Luuk zo doorgaat met kansen missen).
Vind het eerder bizar hoe je zo snel zo makkelijk weer kan terugvallen.
Een hoop goals…4
Waarvan 3 in 1 wedstrijd.
Is in ieder geval minder dan het aantal wedstrijden dat hij niet bij Jong ajax speelde vanwege trainingsachterstand: 8.
 
Ik denk dat Vanenburg als hij nu zou spelen zelf ook niet in de basis zou staan. Hij beoordeelt Mo denk ik vanuit de tijd dat hij zelf nog voetbalde. Het spel is veel en veel fysieker geworden. Met leuke bewegingen en passjes kom je er, zelfs in de ED top, niet meer aan te pas. Zie Veerman.
Vanenburg in 1 zin met Veerman benoemen verdient weer een rol als alleen het geven van likes haha.
 
Was toen toch wel logisch? Maakte in enkele wedstrijden bij Jong Ajax indruk en hoop goals. Als Fofana dat de komende tijd doet, gaan wij ook roepen dat ie kans in de basis moet krijgen (mits Luuk zo doorgaat met kansen missen).
Vind het eerder bizar hoe je zo snel zo makkelijk weer kan terugvallen.
Ja dat laatste dus ook
 
Vanenburg over Ihattaren. Dit is precies wat maakt dat ik me realiseer door en door PSV supporter te zijn. ik heb niets tegen Vanenburg. Die heb ik best hoog zitten, ondanks dat ik het nog steeds een beetje ongemakkelijk vind oud Ajacieden in PSV tenue te zien. Ik heb Arie Haan in dienst van PSV ooit aangemoedigd tegen Johan Cruijff die toen uitkwam voor Feyenoord. En er zijn er natuurlijk nog veel meer. Lerby, Arnesen, Kieft, Geels, Kluivert, Geels, etc. Andere tijden, ander topic. Maar Vanenburg brengt naar buiten wat hij bij Ajax heeft geprobeerd om Ihattaren terug op de rails te krijgen. PSV houdt de mond over wat ze allemaal gedaan hebben in de begeleiding van Ihattaren. Zal hetzelfde zijn, en wellicht nog meer gezien de jonge leeftijd waarop hij bij PSV kwam. Maar ze brengen het niet naar buiten. En dat vind ik klasse.
 
Maar Vanenburg brengt naar buiten wat hij bij Ajax heeft geprobeerd om Ihattaren terug op de rails te krijgen. PSV houdt de mond over wat ze allemaal gedaan hebben in de begeleiding van Ihattaren. Zal hetzelfde zijn, en wellicht nog meer gezien de jonge leeftijd waarop hij bij PSV kwam. Maar ze brengen het niet naar buiten. En dat vind ik klasse.

Mooie zienswijze Willi.
 
Ik denk dat Vanenburg als hij nu zou spelen zelf ook niet in de basis zou staan. Hij beoordeelt Mo denk ik vanuit de tijd dat hij zelf nog voetbalde. Het spel is veel en veel fysieker geworden. Met leuke bewegingen en passjes kom je er, zelfs in de ED top, niet meer aan te pas. Zie Veerman.
Blijf eens even van mijn jeugdheld af. ;) Vanenburg zette met 1 beweging 3 spelers op het verkeerde been én zette vervolgens de spits vrij voor de keeper. Hij scoorde nooit zoveel, maar verder gewoon basisspeler in het team dat de Europa Cup 1 won en in het Oranje dat het EK won. Vanenburg miste vooral de echte dominantie om een echte wereldtopper te worden.
 
Denk dat het moment wel eens gekomen zou moeten zijn om het te laten rusten. Geef Ihattaren gewoon op. Profvoetbal zit er voor die jongen niet in. Al deze privileges die hij krijgt met persoonlijke begeleiding en dergelijke komt puur door zijn talent. Als hij het nu nog niet aangegrepen heeft, laat het dan maar gewoon. Het lijkt mij duidelijk dat het niets meer gaat worden. Inmiddels lijkt het vooral dat mensen nog even willen geilen op zichzelf hoe hardt ze wel niet hebben geprobeerd hem aan de praat te krijgen, waarin ik toch telkens een beetje hetzelfde teruglees: ''als zelfs mij/ons het niet lukt...''

Het is wel een keer goed. Dat Ajax het nog een keer probeerde snap ik wel, maar nu dat ook falikant mislukt is zie ik niet echt reden meer om hier nog telkens zo openlijk over te doen in de media.
 
Ik hoop dat hij tekent bij ajaks en zichzelf helemaal belachelijk maakt. Hij verdient gewoon als meet trieste persoon te mislukken bij PSV en ajaks en daarna nog een keer door het ijs te zakken bij Almere city. Ik gun hem gewoon helemaal niets meer. Je hebt voetballers die je niet mag, en gewoon voetballers waarvan je hoopt dat ze mislukken door hun houding, gedrag en vooral veel te grote bek. En mo'tje is er 1 van de laatste categorie.

Het is hem gelukt maar dan in het kwadraat.
 
Het is hem gelukt maar dan in het kwadraat.
Ik snap het rancuneuze (😉) sentiment best wel, maar Mo heeft niemand iets misdaan. Hij heeft alleen zijn eigen carrière om zeep geholpen. Dat dat falen met gejuich ontvangen wordt, zegt meer over de juichers dan over Mo. Triest verhaal. Hopelijk krijgt hij zijn leven, voetbal gerelateerd of anders, weer wat op de rit. Wellicht doet een leven buiten de schijnwerpers hem goed.
 
Blijf eens even van mijn jeugdheld af. ;) Vanenburg zette met 1 beweging 3 spelers op het verkeerde been én zette vervolgens de spits vrij voor de keeper. Hij scoorde nooit zoveel, maar verder gewoon basisspeler in het team dat de Europa Cup 1 won en in het Oranje dat het EK won. Vanenburg miste vooral de echte dominantie om een echte wereldtopper te worden.
Eens, ik bedoel alleen maar dat je prestaties wel in de tijd neer moet zetten. Het is nog maar de vraag hioe goed Cruijff zou zijn als hij nu zou moeten spelen. Eeen zwaar rokende speler die alles op techniek doet, vraag me af of hij in het huidige voetbal met z'n toenmalige levensstijl de top wel zou halen?

Om even terug on topic te gaan, ik vermoed dat Mo in de jaren 70 gewoon basisspeler was geweest.
 
Dat interview ook van Mo waarin hij zegt dat het allemaal geweldig is bij Ajax en het niet kon nalaten wat sneren uit te delen aan PSV. Datzelfde Ajax geeft aan dat Mo niet kan rennen om hem vervolgens een week later te laten invallen tegen PSV. Eigenlijk waren Ihattaren en Ajax de perfecte match. Beiden achterbaks en zo onbetrouwbaar als wat.
 
Ik zat hersenloos bij Nieuwe Berichten wat aan te klikken (keek City) en kwam toen tot mijn schrik in dit topic. Praten jullie nog steeds over hem/Ajax? Doodzwijgen die handel. Heeft niet bestaan.
 

Het was al zolang stil
Het gaat om mishandelen van zijn ex vriendin volgens De Telegraaf


Op zijn verjaardag is de 21-jarige profvoetballer Mohamed Ihattaren zondag aangehouden door de politie in Amsterdam. De gevallen aanvaller waarvan Ajax in oktober besloot hem niet van Juventus te kopen, wordt verdacht van het mishandelen van zijn ex-vriendin. Dat zeggen bronnen dicht bij het onderzoek.

:unsure: Hij is nog lang niet jarig. :rolleyes: :maniac:
 
Het gaat om mishandelen van zijn ex vriendin volgens De Telegraaf


Op zijn verjaardag is de 21-jarige profvoetballer Mohamed Ihattaren zondag aangehouden door de politie in Amsterdam. De gevallen aanvaller waarvan Ajax in oktober besloot hem niet van Juventus te kopen, wordt verdacht van het mishandelen van zijn ex-vriendin. Dat zeggen bronnen dicht bij het onderzoek.

:unsure: Hij is nog lang niet jarig. :rolleyes: :maniac:
Volgens mij zei Theo Janssen het laatst op TV. Dat we niet zo veel op moeten kijken tegen voetballers omdat het vaak gewoon tuig is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan