Is er zo veel kritiek op de begeleiding vanuit ons geweest dan, is mij niet echt opgevallen…?
Jawel hoor. Tig mensen die het ongelooflijk vinden dat het grootste talent op de Nederlandse velden naar de knoppen werd geholpen door die gekke Duitse trainer. Zowel in de ouwehoer-programma's als vanuit veel fans.
 

Wat een fijne club is het toch ook daar in Amsterdam.
Weet niet wat ik ervan vind dat Ajax financieel verantwoordelijk is voor de geleden schade maar in het volgende heeft Labyad wel gelijk: "Nette, warme clubs stellen spelers in dit soort gevallen in de gelegenheid om nog een jaar te blijven en op kosten van de club te kunnen revalideren, maar dit Ajax gaat daar anders mee om"
 

Wat een fijne club is het toch ook daar in Amsterdam.
Weet niet wat ik ervan vind dat Ajax financieel verantwoordelijk is voor de geleden schade maar in het volgende heeft Labyad wel gelijk: "Nette, warme clubs stellen spelers in dit soort gevallen in de gelegenheid om nog een jaar te blijven en op kosten van de club te kunnen revalideren, maar dit Ajax gaat daar anders mee om"
Het is toch al lang duidelijk en bekend dat Ajax een kutclub is. Toen Labyad naar die club ging zou je verwachten dat het de perfecte combinatie zou zijn. :rolleyes:
Kut in de overtreffende trap zo'n combinatie. Maar ze konden het blijkbaar onderling niet regelen.
 
Het is toch al lang duidelijk en bekend dat Ajax een kutclub is. Toen Labyad naar die club ging zou je verwachten dat het de perfecte combinatie zou zijn. :rolleyes:
Kut in de overtreffende trap zo'n combinatie. Maar ze konden het blijkbaar onderling niet regelen.
Alsnog prettig om zo nu en dan die bevestiging te krijgen dat Ajax nog steeds een enge pretentieuze club is
 

Wat een fijne club is het toch ook daar in Amsterdam.
Weet niet wat ik ervan vind dat Ajax financieel verantwoordelijk is voor de geleden schade maar in het volgende heeft Labyad wel gelijk: "Nette, warme clubs stellen spelers in dit soort gevallen in de gelegenheid om nog een jaar te blijven en op kosten van de club te kunnen revalideren, maar dit Ajax gaat daar anders mee om"
Nou, ik vind de houding van ajax nou niet zo vreemd. Het is nu niet zo dat Labyat bij ajax voor het minimumloon speelde, die gast heeft miljoenen verdiend, en kan best zelf voor de kosten van een blessure na z'n contractduur opdraaien. Of had zelf een verzekering af moeten sluiten. Jouw werkgever zal ook niet meer doen dan ze wettelijk moet doen als jij er lange tijd uitligt.
 

Wat een fijne club is het toch ook daar in Amsterdam.
Weet niet wat ik ervan vind dat Ajax financieel verantwoordelijk is voor de geleden schade maar in het volgende heeft Labyad wel gelijk: "Nette, warme clubs stellen spelers in dit soort gevallen in de gelegenheid om nog een jaar te blijven en op kosten van de club te kunnen revalideren, maar dit Ajax gaat daar anders mee om"
Ja, het zou netjes zijn. Nee ze zijn niets verplicht. En aangezien het akkefietje van Labyad met zijn aannemer ook negatief afstraalde op ajaks kan ik ergens nog wel begrijpen dat ze geen extra stap hebben gezet.
 
Volgens Mike Verweij is Simons bij Ajax aangeboden maar zagen ze het niet in hem zitten. Die hadden natuurlijk gedacht dat ze aan Mootje genoeg hadden
 
Terug
Bovenaan Onderaan