Algemene transfergeruchten

Als hij zich goed had ontwikkeld, had je er nu een stabiele technisch vaardige rechtsback gehad in plaats van een Teze…
En waarom zou hij zich na een periode van stilstand en mentaliteitsproblemen zich opeens ontwikkelen?

Voor dat soort bedragen haal je spelers die zich bewezen hebben en niet een back die minder is dan de back die je zelf hebt (Sambo) en die verhuur je vervolgens aan je latere concurrent.
 
En waarom zou hij zich na een periode van stilstand en mentaliteitsproblemen zich opeens ontwikkelen?

Voor dat soort bedragen haal je spelers die zich bewezen hebben en niet een back die minder is dan de back die je zelf hebt (Sambo) en die verhuur je vervolgens aan je latere concurrent.

Omdat hij bij PSV in een hele andere omgeving en situatie terecht kwam haha. Kan een speler enorm goed doen. Stond altijd als een hoog aangeschreven talent bij Ajax en Liverpool, denk dat psv het idee had dat hij hier zich wel kon bewijzen maar helaas. Niemand wist dat het zo ging uitpakken en het had ook zo kunnen zijn dat sambo helemaal niet presteerde bij Sparta.

Is wel makkelijk praten zo achteraf hè!
 
Omdat hij bij PSV in een hele andere omgeving en situatie terecht kwam haha. Kan een speler enorm goed doen. Stond altijd als een hoog aangeschreven talent bij Ajax en Liverpool, denk dat psv het idee had dat hij hier zich wel kon bewijzen maar helaas. Niemand wist dat het zo ging uitpakken en het had ook zo kunnen zijn dat sambo helemaal niet presteerde bij Sparta.

Helaas kunnen we niet in de toekomst kijken..
Dat laatste weet ik niet. Lees ter lering hier maar terug op het forum bij beide spelers in het topic ;)
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Ik ga er voor de zekerheid maar even vanuit dat dec 2aanwinsten eerst 3 weken of zo bij Jong PSV gaan meedoen om te wennen aan het systeem. Systeem?
 
Daar is hij dan.

Fn1TG0AXwAcM4bB
Is dit echt Patrick en niet zijn vader?
 
Poeh 25 miljoen ex bonussen voor die Sulemana zie ik nu ergens staan wat een waanzinnig bedrag voor een speler die absoluut niks heeft laten zien na zijn voorgaande miljoenen transfer! Doen die Fransen toch goed daar
 
Tot de zomer even geen transfergedoe nu dus. Ik denk niet dat we kwalitatief goed en breed genoeg zijn om constant te worden en 1e of 2e te worden. Sportief een mislukt seizoen dus. Financieel wel een klap gemaakt waar we mee verder kunnen. Laten we ons daar dan maar aan vasthouden in de hoop dat het uiteindelijk weer beter wordt. Hopelijk blijkt Stewart een gouden greep.
 
Ik las hier dat Brands opgezadeld zit met de erfenis van Toon/JdJ. Kan, maar dat zijn mijns inziens niet alleen die twee geweest. Ik zou vd Wallen/rvc er dan ook rustig bij zetten. Naar wat ik heb begrepen initieerde (financieerde zelfs) hij de Duitse enclave.

Ik ben er bijvoorbeeld van overtuigd dat in de 63 mln salaris afgelopen zomer ook Götze nog zit. Het is maar net welke peildatum je pakt.
Lees de topic financiën PSV. Dit is iets wat heel erg buiten schot blijft vind ik. De RvC Ajax heeft bijv de koop van Ocampus tegengehouden. Eerder hielden ze maandenlang de komst van Bergwijn tegen. Ze vonden hem niet meer waard dan 15 miljoen. Onder druk van de publieke opinie na het vertrek van Antony, zijn ze uiteindelijk overtag gegaan. Ze hebben er kennelijk wel verstand van.
 
Met het vertrek van Van Ginkel en Max heeft PSV uiteindelijk goede zaken gedaan met het omlaag brengen van de salariskosten. Het wordt wel een hectische transferzomer weer, gezien het klein leger huurspelers dat tzt weer vertrekt. Ik denk dat het PSV wat dat betreft niet slecht uit komt dat twee van de grootste talenten uit de jeugd momenteel (Van Duiven en Babadi) aanvallers zijn. Sambo zou ik volgend seizoen ook maar gewoon bij het eerste betrekken. Op die manier zul je toch verder moeten en dat scheelt weer een dure aankoop. Ik heb er wel vertrouwen in dat Brands de boel recht gaat trekken. Wat er sportief dan van de ambities overblijft moeten we dan maar zien, maar liever dat de club blijft voortbestaan dan dat we nog de komende jaren te grote risico's nemen. Met gerichte aankopen aangevuld met jeugd moet je ver genoeg kunnen komen. Stewart mag meteen aan de bak, komende zomer wordt er veel van hem verwacht. De tijd van Ajax nadoen in het ''brute forcing'' van transfers is voorbij, we zullen weer daadwerkelijk moeten gaan scouten.
 
Met het vertrek van Van Ginkel en Max heeft PSV uiteindelijk goede zaken gedaan met het omlaag brengen van de salariskosten. Het wordt wel een hectische transferzomer weer, gezien het klein leger huurspelers dat tzt weer vertrekt. Ik denk dat het PSV wat dat betreft niet slecht uit komt dat twee van de grootste talenten uit de jeugd momenteel (Van Duiven en Babadi) aanvallers zijn. Sambo zou ik volgend seizoen ook maar gewoon bij het eerste betrekken. Op die manier zul je toch verder moeten en dat scheelt weer een dure aankoop. Ik heb er wel vertrouwen in dat Brands de boel recht gaat trekken. Wat er sportief dan van de ambities overblijft moeten we dan maar zien, maar liever dat de club blijft voortbestaan dan dat we nog de komende jaren te grote risico's nemen. Met gerichte aankopen aangevuld met jeugd moet je ver genoeg kunnen komen. Stewart mag meteen aan de bak, komende zomer wordt er veel van hem verwacht. De tijd van Ajax nadoen in het ''brute forcing'' van transfers is voorbij, we zullen weer daadwerkelijk moeten gaan scouten.
Is er ook al bekend wanneer het einde van de tussenjaren zal zijn?
 
Is er ook al bekend wanneer het einde van de tussenjaren zal zijn?
1. Als PSV de zaak financieel weer op de rit heeft.
2. Als men niet op het beslissende moment sportief faalt, zoals bij PSV een beetje de trend is geworden (Benfica thuis, Rangers thuis, die Ajax wedstrijd waar je tegen 10 man van gelijkspel naar 3-1 nederlaag gaat etc.)
 
Poeh 25 miljoen ex bonussen voor die Sulemana zie ik nu ergens staan wat een waanzinnig bedrag voor een speler die absoluut niks heeft laten zien na zijn voorgaande miljoenen transfer! Doen die Fransen toch goed daar
Ik weet niet of ie niks heeft laten zien. Op statistieken kan je hetzelfde over Madueke zeggen
 
Ik weet niet of ie niks heeft laten zien. Op statistieken kan je hetzelfde over Madueke zeggen
Idd misschien (ik weet het ook niet) had hij wel veel waarde in het opzetten van aanvallen, veel voor assists en hij speelde misschien met Malen. Wat ik wil zeggen is dat Simons ook al 10 assists meer had kunnen hebben dit seizoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan