Algemene transfergeruchten

Dan heb ik je op dat vlak verkeerd begrepen!

Overigens is dat geen gekke RVC structuur, bij alle grote clubs zitten er non-voetbal mensen in de RVC
En het is prima dat er non-voetbal mensen in de RvC zitten. Het probleem begint als de RvC, zonder de benodigde voetbalkunde, zich met het voetbal gaat bemoeien. En dat is wat er bij PSV is gebeurd.

Ten eerste had de RvC natuurlijk nooit toestemming mogen geven voor een begroting met een gat van 30m. Ook zonder specifieke voetbalkennis kun je weten dat elk jaar CL begroten niet kan. En dat je dat wellicht 1 x kunt proberen, maar het is inmiddels als weer 5 jaar of zo geleden dat PSV zich kwalificeerde voor de CL.

Daarnaast had de RvC zich natuurlijk mogen bemoeien met het transferbeleid. De directie moet beslissen over aan en verkopen, de RvC moet alleen de financiele kaders bepalen en achteraf de directie op het resultaat afrekenen. Dat laatste is ook veel te laat gebeurd.
 
Poeh 25 miljoen ex bonussen voor die Sulemana zie ik nu ergens staan wat een waanzinnig bedrag voor een speler die absoluut niks heeft laten zien na zijn voorgaande miljoenen transfer! Doen die Fransen toch goed daar
Psv doet dat beter met 35 miljoen voor een speler die net zo weinig heeft laten zien ;)
 
En da's de nummer laatst op de ranglijst in Engeland. Die hoesten gewoon even 25 miljoen op.
TV gelden voor de PL zijn absurd hoog.
Zie onderstaand linkje. De nummer laatst krijgt dus al bijna 100 miljoen alleen al voor het meedoen aan de PL, en daar komen nog andere inkomsten bij, zoals ongetwijfeld hoge merchandise inkomsten en recettes en natuurlijk dure sponsordeals (want wie wil er nou niet in beeld komen bij PL wedstrijden?)

 
Ja schandalig. Mentaliteit van deze generatie is echt verziekt. Brobbey die doodleuk aangaf er alles aan zou doen om Ajax terug te betalen met de geweldige kans om terug te kunnen keren nadat het toch niet zo fijn vertoeven was in Duitsland kan het niet opbrengen een stapje harder te lopen.
Is ook mede de reden geweest dat ze hem na een jaar weer hebben verkocht. Leipzig haalt talenten en laat ze daar minimaal 2 jaar spelen om ze later door te kunnen verkopen. In potentie had Brobby hen, indien alles zou kloppen, zeker 30 miljoen opleveren. Maar ik denk dat hij ook daar niet echt gemotiveerd is geweest en ze daarom al heel blij waren met het bod van Ajax.
 
Idealiter belandt Danjuma op de bank bij Tottenham en wordt ie niet opgeroepen voor Oranje en kiest hij in de zomer eieren voor zijn geld door bij PSV te tekenen. Ik zie in hem nog steeds de gedroomde opvolger van Gakpo. Speler uit eigen jeugd wiens kwaliteiten niet op waarde werden ingeschat.
 
Isco gaat blijkbaar niet naar Union Berlin, nog wat voor PSV? Die kan wel helpen 1e / 2e plek te behalen. Geef gewoon fatsoenlijk loon en 1 mln bonus voor CL plaatsing (voorronde uitgesloten maar plaatsing voor het toernooi). Kan ook op de linkerflank of op 10 en kan Xavi op rechts.
 
Isco gaat blijkbaar niet naar Union Berlin, nog wat voor PSV? Die kan wel helpen 1e / 2e plek te behalen. Geef gewoon fatsoenlijk loon en 1 mln bonus voor CL plaatsing (voorronde uitgesloten maar plaatsing voor het toernooi). Kan ook op de linkerflank of op 10 en kan Xavi op rechts.

Die vraagt gok ik wel meer dan een fatsoenlijk loon. Dat wordt gewoon een groot verdiener
 
Isco gaat blijkbaar niet naar Union Berlin, nog wat voor PSV? Die kan wel helpen 1e / 2e plek te behalen. Geef gewoon fatsoenlijk loon en 1 mln bonus voor CL plaatsing (voorronde uitgesloten maar plaatsing voor het toernooi). Kan ook op de linkerflank of op 10 en kan Xavi op rechts.
Dacht ik ook aan voordat het klapte met Union. Leuke transfervrij optie. Maar ik denk dat Marcel daar zijn vingers niet aan wil branden, na toelichting over transferwindow aan ED en VI waar hij redelijk brandschoon uit is gekomen.

Holy shit. Ik voel me net Cartman die eerst dat jochie met Gillet de la Tourette loopt te spotten, totdat die zelf Gilles de la Tourette heeft. Ik ben Penalty.
 
Dacht ik ook aan voordat het klapte met Union. Leuke transfervrij optie. Maar ik denk dat Marcel daar zijn vingers niet aan wil branden, na toelichting over transferwindow aan ED en VI waar hij redelijk brandschoon uit is gekomen.

Holy shit. Ik voel me net Cartman die eerst dat jochie met Gillet de la Tourette loopt te spotten, totdat die zelf Gilles de la Tourette heeft. Ik ben Penalty.
Pisssss coming from my assssss
 
Die vraagt gok ik wel meer dan een fatsoenlijk loon. Dat wordt gewoon een groot verdiener
Je kan het vooral op prestatie bonus gooien misschien. Wel fatsoenlijk loon, zeg maar gelijk aan de topverdiener in de selectie maar dan goede bonussen.
En beetje sportieve kant aanspreken, Gotze als voorbeeld nemen. Die heeft zich hier bij de Mannschaft ook weer in de picture gespeeld, dat Isco lekker voorhouden man.
En hij kan hier EL of CL spelen, is toch ook wel leuk voor zo'n speler.
 
Je kan het vooral op prestatie bonus gooien misschien. Wel fatsoenlijk loon, zeg maar gelijk aan de topverdiener in de selectie maar dan goede bonussen.
En beetje sportieve kant aanspreken, Gotze als voorbeeld nemen. Die heeft zich hier bij de Mannschaft ook weer in de picture gespeeld, dat Isco lekker voorhouden man.
En hij kan hier EL of CL spelen, is toch ook wel leuk voor zo'n speler.

En Volendam uit spelen lekker man
 
Maar nu de belangrijkste vraag: weet iedereen wat ie met zijn leven aan moet? 1 september en 1 februari hebben toch wel een grotere impact dan blue monday of niet?
Ach ... De berusting dat we er toch geen reet aan kunnen veranderen.
Kut blijft kut.
 
Terug
Bovenaan Onderaan